CUPA GENESSE 4CARS POWERLIFTING

Locul desfasurarii: Sala de fitness Genesse din Grant Shopping Center Crangasi (sos. Virtutii nr. 148 - langa Piata Crangasi)

Organizator: Revista 4cars si sala de fitness Genesse

CUPA GENESSE 4CARS POWERLIFTING

Toata lumea face clasamente. “Cea mai rapida masina”, “Cea mai frumoasa femeie”, “Cel mai bogat roman”, dar nimeni nu s-a incumetat sa decida care este cea mai “puternica” echipa de vanzari din domeniu auto din Bucuresti. Pentru aceasta ar trebui avute in vedere prea multe repere: valoarea vanzarilor, numarul de unitati vandute, numarul persoanelor din echipa, marimea organizatiei, eficienta echipei etc. . Revista 4cars a decis ca este momentul sa faca primul pas. Pe 16 decembrie a.c., incepand cu orele 10.00, 4cars va decide care este cea mai puternica echipa de vanzari in domeniul auto de pe tot cuprinsul capitalei. Odata declarata “CEA MAI PUTERNICA ECHIPA DE VANZARI IN DOMENIUL AUTO DIN BUCURESTI”, NIMENI nu o va putea contrazice! Insa aceasta doar pana la urmatoarea analiza organizata de 4cars si echipa de specialisti partenera, cand echipa castigatoare isi va pune titlu in joc.

Revista 4cars in parteneriat cu sala de fitness Genesse organizeaza CUPA GENESSE 4CARS POWERLIFTING pe 16 decembrie, orele 10.00, la sala din Grant Shopping Center Crangasi (sos. Virtutii nr. 148 - langa Piata Crangasi), concurs de ridicat greutati de la piept din pozitia culcat.
Inscrierile se pot face la adresa de web http://www.4-cars.ro prin completarea unui formular. Eventualul participant se poate inscrie daca intruneste urmatoarele conditii:
este angajat al unei organizatii auto din Bucuresti (dealer, importator, reprezentant vanzari autoturisme);
mai are un coechipier, amandoi reprezentand o organizatie care intruneste conditia anterioara;
este apt pentru exercitii fizice (potrivit propriei declaratii);
poate fi prezent pe data de 16 decembrie a.c. la sala Genesse din Grant Shopping Center Crangasi;
Fiecare organizatie nu poate avea mai mult de o echipa (doua persoane) inscrisa in concurs. Cei doi reprezentanti sunt decisi pe plan intern prin procedurile decise de organizatie.

Concursul se va desfasura dupa regulile de powerlifting, echipa care la finalul concursului are cel mai mare punctaj castiga. Punctajul este dat de numarul de kilograme adunate a celor doi coechipieri. Exercitiul ales pentru concurs este “impins de la piept in pozitia culcat”. Corectitudinea exercitiului va fi decisa de instructori de powerlifting care vor face instructajul, vor explica regulamentul si vor coordona incalzirea inainte de inceperea concursului.
Concursul incepe cu o bara de 40 de kilograme si dupa ce fiecare echipa va incerca sa ridice aceasta greutate cei care au reusit vor merge mai departe. Pragurile de greutate pe care concurenti vor trebui sa le ridice vor fi: 40 de kilograme, 50, 60 si apoi “stacheta” va fi ridicata din 5 in 5 kilograme, respectiv 65, 70, 75 de kilograme etc. Competitia se va incheia atunci cand in concurs ramane un singur concurent care a a reusit sa ridice corect cea mai grea haltera. Regulamentul va fi detaliat inainte de inceperea concursului.
Echipa castigatoare va primii din partea organizatorilor: un abonament la sala Genesse pentru fiecare dintre membri echipei, premii din partea sponsorilor Gatorade si Aminostar, iar din partea 4cars o macheta de reclama (1/1) pentru organizatia din care fac parte.

Mai multe informatii pe http://www.4-cars.ro



Despre revista 4cars:
Revista 4cars a fost lansata in 4 august 2005. Apare joi, de doua ori pe luna, si se distribuie gratuit exclusiv in Capitala, motiv pentru care cel mai bun slogan a si fost usor de ales: Bucurestiul in servicii auto.
4cars s-a lansat pentru a aduce un suflu nou in presa specializata, concentrandu-se asupra zonei de servicii auto, o zona destul de uitata de catre celelalte publicatii cu si despre masini.
4cars a fost partener media la numeroase evenimente: SIAB, SMAEB, SAMS, ExpoTowns, Bran Beetle Meeting, FINFAIR, Serres Cup, Autoteknica etc. Fiind unul dintre cele mai puternice canale de comunicare pentru Bucuresti din domeniul auto, gratie tirajului de 20.000 de exemplare lunar si audientei acestora (in urma unui studiu realizat de o companie independenta, un exemplar din revista este citit in medie de 2,56 persoane).
Adevarata forta a revistei a venit prin publicul sau, care a primit constant informatiile pe care le astepta. 4cars a impus pe piata conceptul de “Tester de servicii” – o serie de articole in care reporteri incognito testeaza serviciile (cum ar fi cele de la spalatorie) pentru a oferi cititorului informatii obiective despre ce i se mai poate intampla cu masina.
La momentul implinirii a doi ani de la aparitie, 4cars a identificat si alte tipuri de informati de care cititorii au nevoie, cele mai multe reiesite din interactiunea permanenta cu acestia. Spre exemplu, analiza comparativa a modelelor din aceeasi clasa formeaza o imagine foarte exacta asupra unor posibile viitoare alegeri, sfaturile practice ii ajuta pe soferi sa isi intretina corespunzator masinile, iar stirile si reportajele ii ajuta sa ramana la curent cu evenimentele si lansarile din piata auto.
Periodicitate: bilunara (apare joi)
Format: A5
Nr. pagini: 32
Tipar: integral policromie, hartie lucioasa 115g/mp
Data lansarii: 4 august 2005
Tiraj auditat BRAT(incepand cu ianuarie 2006): 10.000 ex.
Distributie: gratuita controlata
Peste 200 locatii HoReCa (prin retelele Spin Media si NewEuropeMedia)
Peste 50 de benzinarii (Mol Romania si LukOil)
Peste 100 de locatii auto (magazine de piese de schimb, spalatorii, vulcanizari, service-uri, ateliere audio/alarme/tuning etc.)
Parcarea subterana City Mall
Circuitul de karting AmcKart
Automobil Clubul Roman – sediul Bucuresti
Complexul comercial AUTOVIT
Birourile de Accidente Usoare - Bucuresti

Dan Olteanu
Strategy Manager
Revista 4cars - Bucurestiul in servicii auto

Tel: 0723.22.51.52
E-mail: dan.olteanu@4-cars.ro
WEB: http://www.4-cars.ro

Despre REVISTA 4CARS SI WWW.4-CARS.RO

Despre revista 4cars:
Revista 4cars a fost lansata in 4 august 2005. Apare joi, de doua ori pe luna, si se distribuie gratuit exclusiv in Capitala, motiv pentru care cel mai bun slogan a si fost usor de ales: Bucurestiul in servicii auto.
4cars s-a lansat pentru a aduce un suflu nou in presa specializata, concentrandu-se asupra zonei de servicii auto, o zona destul de uitata de catre celelalte publicatii cu si despre masini.
4cars a fost partener media la numeroase evenimente: SIAB, SMAEB, SAMS, ExpoTowns, Bran Beetle Meeting, FINFAIR, Serres Cup, Autoteknica etc. Fiind unul dintre cele mai puternice canale de comunicare pentru Bucuresti din domeniul auto, gratie tirajului de 20.000 de exemplare lunar si audientei acestora (in urma unui studiu realizat de o companie independenta, un exemplar din revista este citit in medie de 2,56 persoane).
Adevarata forta a revistei a venit prin publicul sau, care a primit constant informatiile pe care le astepta. 4cars a impus pe piata conceptul de “Tester de servicii” – o serie de articole in care reporteri incognito testeaza serviciile (cum ar fi cele de la spalatorie) pentru a oferi cititorului informatii obiective despre ce i se mai poate intampla cu masina.
La momentul implinirii a doi ani de la aparitie, 4cars a identificat si alte tipuri de informati de care cititorii au nevoie, cele mai multe reiesite din interactiunea permanenta cu acestia. Spre exemplu, analiza comparativa a modelelor din aceeasi clasa formeaza o imagine foarte exacta asupra unor posibile viitoare alegeri, sfaturile practice ii ajuta pe soferi sa isi intretina corespunzator masinile, iar stirile si reportajele ii ajuta sa ramana la curent cu evenimentele si lansarile din piata auto.
Periodicitate: bilunara (apare joi)
Format: A5
Nr. pagini: 32
Tipar: integral policromie, hartie lucioasa 115g/mp
Data lansarii: 4 august 2005
Tiraj auditat BRAT (incepand cu ianuarie 2006): 10.000 ex.
Distributie: gratuita controlata
Peste 200 locatii HoReCa (prin retelele Spin Media si NewEuropeMedia)
Peste 50 de benzinarii (Mol Romania si LukOil)
Peste 100 de locatii auto (magazine de piese de schimb, spalatorii, vulcanizari, service-uri, ateliere audio/alarme/tuning etc.)
Parcarea subterana City Mall
Circuitul de karting AmcKart
Automobil Clubul Roman – sediul Bucuresti
Complexul comercial AUTOVIT
Birourile de Accidente Usoare - Bucuresti

Participare: Intrare libera