MANAGEMENT INTELIGENT PENTRU CLUBURILE DE FITNESS

Locul desfasurarii: RIN Grand Hotel

Organizator: BODY ART WELLNESS CLUB

2-3 Octombrie 2010 RIN Grand Hotel, Bucureşti - Află de la un specialist recunoscut internaţional în domeniu care sunt soluţiile pentru o afacere profitabilă!

Pentru prima dată în România Daniel Gonzales- Director Asociaţia Europeană de Fitness şi manager
dezvoltare Gold’s Gym Spania susţine timp de 2 zile cursul "MANAGEMENT INTELIGENT PENTRU CLUBURILE DE FITNESS"

Daniel Gonzales este un specialist recunoscut internaţional pentru tehnicile sale unice de predare şi inovaţiile permanente în domeniul fittness-ului, cu peste 10 ani de experienţă în consultanţă şi programe de training. A susţinut peste 1000 de cursuri, seminarii şi prelegeri în cadrul a peste 400 de congrese internaţionale, în mai mult de 30 de ţări din Europa, Asia şi America. Daniel Gonzales este unul dintre pionierii pasului asimetric şi ai stilului Hi-Lo şi a introdus acest concept pentru prima dată în IDEA 2000 în Los Angeles. Este master trainer în „ Bosu and Ballast ball”, greutate, mers şi postură.
Cu o experienţă de 15 ani în managementul cluburilor de fitness de diferite tipuri şi mărimi, de la cluburi mici până la macro-cluburi şi mai multe DVD-uri lansate pe piaţa internaţională, Daniel Gonzales vine să facă cunoscute pe piaţa românească câteva dintre tehnicile şi instrumentele de creştere a profitabilităţii afacerii pentru cluburile de fitness.

PREZENTARE CURS
Una dintre marile probleme cu care se confruntă orice club de fitness este fidelizarea membrilor. Acest subiect influenţează rezultatele finale ale afacerii. Subiecte prezentate:
 Motivele pentru care membrii renunţă
 Măsurarea şi analizarea gradului de renunţare şi fidelizare în cadrul unui club
 Niveluri rezonabile şi nerezonabile de renunţare şi fidelizare
 Strategii de îmbunătăţire a fidelizării membrilor. Studii de caz
Personalul este un element cheie în asigurarea succesului cluburilor de fitness. Serviciul “Relaţii cu Clienţii”
furnizat de personal este important şi influenţează nivelul de satisfacţie al membrilor, precum şi fidelizarea
acestora. Vom realiza împreună o analiză şi o privire de ansamblu asupra importanţei serviciului de „Relaţii
cu Clienţii“ în diferite departamente:
 Relaţiile cu clienţii la recepţie
 Relaţiile cu clienţii în cadrul departamentului de fitness şi personal training
 Relaţiile cu clienţii în cadrul departamentului care se ocupă cu activităţile de grup
 Relaţiile cu clienţii în cadrul departamentului vânzări
 Gestionarea situaţiilor dificile
Nu poţi îmbunătăţi ce nu măsori. Astfel există diferiţi indicatori care trebuie măsuraţi, controlaţi şi analizaţi
în mod constant pentru a obţine rezultate bune în afacere. Vom revizui împreună aceşti indicatori:
 Explicarea şi descrierea indicatorilor
 Măsurarea indicatorilor. Sisteme de supraveghere şi control
 Analiza indicatorilor
 Identificarea nivelurilor rezonabile şi nerezonabile pentru fiecare indicator
 Îmbunătăţirea nivelului indicatorilor

Vali Popa - 0731.111.041

Despre RIN HOTEL MANAGEMENT

Organizatori - Body Art Wellness Club & ziarul RING

Participare: Intrare libera