ROCKWOOL Group inaugureaza noua identitate a brandului

BUCURESTI - 6 martie 2017

Comunicat tip General in Afaceri, Constructii

ROCKWOOL Group, lider mondial în furnizarea de vată bazaltică, inaugurează noua identitate a brandului împreună cu noul slogan și cu filmul de prezentare a companiei.

ROCKWOOL Group inaugureaza noua identitate a brandului

• Evoluția brandului pentru liderul mondial în soluții sustenabile pe bază de vată bazaltică
• Noul slogan al companiei și noul film de prezentare
• ROCKWOOL Group își aliniază branding-ul pentru întreaga gamă de produse, cu scopul de a sprijini creșterea în viitor

ROCKWOOL Group, lider mondial în furnizarea de vată bazaltică, inaugurează noua identitate a brandului împreună cu noul slogan și cu filmul de prezentare a companiei.

Evoluția brandului companiei include un nou simbol ROCKWOOL – reprezentarea grafică a unui vulcan. Simbolul reprezintă angajamentul nostru de a îmbunătăți stilul de viață modern cu ajutorul proceselor și produselor îngemănate armonios și va fi utilizat pentru toate brandurile care fac parte din ROCKWOOL Group (simbolurile sunt prezentate în finalul comunicatului). 

Această evoluție aliniază brandingul întregului portofoliu de produse ROCKWOOL pentru a demonstra clienților și partenerilor noștri amploarea și profunzimea modului în care utilizăm puterea naturală a rocii vulcanice pentru a îmbunătăți și transforma stilul de viață modern, abordând în același timp provocările viitorului. De asemenea, aceasta va sprijini viitoarea expansiune geografică ROCKWOOL. 

Noul film de prezentare a companiei a fost lansat în 27 februarie 2017, prin intermediul unei campanii Thunderclap – o postare socială programată, la scară largă, cu ajutorul căreia suporterii distribuie mesajul simultan, cu scopul de a crea un grad de conștientizare asupra provocărilor globale ale stilului de viață modern și a soluțiilor care există în prezent pentru rezolvarea lor (click aici pentru a vizualiza noul film de prezentare). 

Noul slogan al companiei –  “Release the natural power of stone to enrich modern living” (Eliberează puterea naturală a rocii pentru a îmbunătăți stilul de viață modern) – exprimă faptul că toate diviziile din ROCKWOOL Group au un obiectiv comun: acela de a îmbunătăți stilul de viață modern prin calitatea adusă vieții tuturor celor care vin în contact cu produsele noastre.

Mirella Vitale, ROCKWOOL Senior Vice President pentru Group Marketing, Communications & Public Affairs,  comentează: “Sunt mândră de experiența îndelungată a ROCKWOOL Group în valorificarea puterii uneia dintre cele mai abundente resurse naturale în soluții sustenabile și inovative, care contribuie la soluționarea provocărilor vieții moderne. Actualizarea identității brandului marchează o evoluție importantă a modului în care vorbim despre compania noastră, transmițând o viziune coerentă și un patrimoniu comun al întregului nostru portofoliu de produse.” 

Produsele pe bază de vată bazaltică ale ROCKWOOL Group cuprind o gamă variată de soluții originale, incluzând izolații ROCKWOOL performante si rezistente la foc; panouri acustice Rockfon; sisteme de placare exterioară Rockpanel; soluții industriale personalizate de la ROCKWOOL Technical Insulation; substraturi Grodan pentru sectorul horticol, pentru care se utilizează o cantitate mai mică de apă; și fibre minerale Lapinus pentru reducerea vibrațiilor în transportul modern și soluții pentru  managementul apei. 

Produsele ROCKWOOL ajută oamenii din întreaga lume să creeze un impact sustenabil și să facă față provocărilor legate de creșterea nivelului urbanizării. Pe parcursul acestui an, ROCKWOOL Group va continua să se concentreze pe dezvoltarea conștientizării cu privire la provocările vieții moderne precum și a rezolvării acestora cu soluțiile existențe în prezent. 

 

Pentru mai multe informații, vă rugăm să îl contactați pe:

Michael Zarin

Vice President, Group Communications

Email: Michael.Zarin@rockwool.com

Mob: +45 4084 1526

Despre ROCKWOOL Group

În ROCKWOOL Group, ne angajăm să îmbunătățim viețile tuturor celor ce vin în contact cu soluțiile noastre. Experiența noastră contribuie decisiv în abordarea celor mai mari provocări actuale ale dezvoltării sustenabile, de la consumul de energie și poluarea fonică, până la rezistența la foc, deficitul de apă și inundații. Gama noastră de produse reflectă diversitatea nevoilor lumii în care trăim, sprijinind pe cei care le utilizează în reducerea propriilor emisii de carbon. 

 Vata bazaltică este un material versatil și reprezintă baza tuturor diviziilor noastre. Cu aproximativ 10,500 de colegi pasionați din 38 de țări, suntem liderul mondial în soluții bazate pe vată bazaltică, de la izolații generale pentru clădiri până la plafoane acustice, de la sisteme de placări exterioare până la soluții horticole, de la fibre create pentru utilizare industrială până la izolații pentru industria navală și platforme marine.

Despre ROCKWOOL Group

Grupul ROCKWOOL se numără printre liderii mondiali în ceea ce priveşte industria izolatiilor, cu produse şi soluţii pentru toate domeniile majore de aplicaţii, atât pentru clădirile rezidenţiale, cât şi pentru cele nerezidentiale. Împreună cu alte produse de construcţii, precum tavane suspendate şi plăci pentru faţadă, grupul contribuie la crearea de clădiri eficiente energetic şi rezistente la foc, cu o excelentă acustică şi un climat interior confortabil.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rockwool-firesafe-insulation/rockwool-group-inaugureaza-noua-identitate-a-brandului