Managementul Resurselor -Strategii de Marketing si Vanzari

Cluj Napoca - 12 august 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Romanian BEST Office priveste managementul resurselor in ansamblu, atat in ceea ce priveste potentialul material, cat si cel uman:
analiza utilizarii optime a resurselor existente si a potentialelor resurse eficient mobilizabile
dezvoltarea profesionala a managementului si angajatilor pentru atingerea Starii de Lider

Romanian BEST Office priveste afacerea clientilor sai ca pe o organizatie solida, a carei dezvoltare este strans legata de dezvoltarea profesionala a membrilor sai. Starea de Lider promovata prin programul Business Essential Success Tools are drept scop dezvoltarea profesionala a angajatilor in baza rezultatelor financiare ale organizatiei. Romanian BEST Office deruleaza programe de Evaluare Profesionala Confidentiala si Diagnoza Organizationala, care pot fi continuate prin Programe de Training Managerial si Profesional puse la dispozitie de Romanian BEST Office in urma analizelor detaliate asupra necesitatii acestora (Analiza Necesarului de Training).

Managementul Resurselor -Strategii de Marketing si Vanzari

Relatia eficient-economica intre marketing si vanzare

In conceptia activitatii de baza a expertilor Romanian BEST Office in cadrul programului Business Essential Succes Tools, marketing-ul asigura suportul pentru o campanie de vanzari de succes, iar profitul realizat prin actiunea de vanzare este cel care asigura, la randul sau, baza financiara a strategiilor de marketing ulterioare. Experienta ne-a condus la interrelationarea strategica si economic-eficienta a Celebrilor P ai Marketing -ului.

Viziunea programelor Romanian BEST Office oferite clientilor sai porneste de la analiza situatiei initiale si prospectarea resurselor potential disponibile, planificarea si executarea actiunilor si atingerea performantei. Inchiderea acestui Ciclul de feed-back in afaceri asigura succesul si se realizeaza odata cu evaluarea rezultatelor obtinute –punct de start pentru o noua etapa in dezvoltare.Romanian BEST Office pune la dispozitia clientilor sai un pachet complex de modalitati de abordare cu succes a activitatilor de marketing si vanzari:
Planificarea Strategica
Planul de Afaceri
Planul de Marketing
Serviciul de realtii cu clientii
Planificarea strategica, Planul de Afaceri si Planul de Marketing sunt instrumente de top management care analizeaza, dezvolta si pun in miscare o succesiune controlata de actiuni directionate spre succesul previzionat al unei afaceri. Transmiterea acestor actiuni –scopul si modalitatea lor de implementare este adevarata arta a managementului modern, iar instrumentele de lucru zilnice care pun in miscare totalitatea resurselor umane si materiale sunt cele mai facil de administrat, pe masura ce scara ierarhica este coborata:
planuri de brand
planuri de actiune (trimestriale sau chiar anuale)
planuri de distributie
planuri de acoperire a teritoriului
Profesionistii Romanian BEST Office evidentiaza intotdeauna importanta acestor cai de transmitere a informatiei inteligente dinspre top management catre middle management si field-representatives, informarea si controlul coerent al actiunilor intreprinse facand de multe ori diferenta intre succes si esec.

Despre Romanian BEST Office

De ce Romanian BEST Office?

Majoritatea firmelor dezvoltate in ultimii ani in Romania au fondatori si angajati de marca si au reusit dezvoltarea afacerii lor intr-un mediu intr-o continua schimbare, atat din punct de vedere legislativ, cat si din punct de vedere al evolutiilor si involutiilor pietelor in care au activat.
Know-how-ul a fost castigat “din mers”, vazand si facand, iar dezvoltarea pe diferite segmente s-a facut de cele mai multe ori in baza unei bune intuitii sau dupa “modelul” vazut in alte tari din jurul nostru.
Un bun administrator stie insa cand este momentul recunoasterii limitarilor – din punct de vedere al abilitatilor, al cunostintelor sau pur si simplu al timpului fizic disponibil.
Pe de alta parte, intr-o concurenta din ce in ce mai acerba, trebuie sa iei decizii oportune si in timp util, fara a-ti permite luxul de a avea super-specialisti angajati full-time.

Aici intervine rolul unui consultant specializat; aici ai de castigat din serviciile oferite de un program de consultanta:

Profesionalism – ai acces la servicii de calitate maxima, fara a fi obligat sa intretii un intreg department stufos. Castigi astfel cele mai bune solutii, iar raportul cost/eficienta va fi intotdeauna sub control.
Timp – atunci cand ai nevoie de solutii rapide apelezi la un specialist si iti vei cruta resursele interne pentru managementul afacerii tale de zi cu zi.
Si, nu in ultimul rand, obiectivitate – un consultant extern iti va oferi intotdeauna solutii al caror singur fundament va fi binele organizatiei tale. O privire din exterior asupra starii afacerii va fi intotdeauna folositoare in identificarea zonelor problematice, iar strategiile recomandate vor readuce afacerea ta pe drumul performantei.
Sorin Ciuciuc
Managing Partner
contact@bestoffice.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/romanian-best-office/managementul-resurselor-strategii-de-marketing-si-vanzari