Call Center - Contact Center Virtual de la RomBit Tel

BUCURESTI - 25 februarie 2010

Comunicat tip General in IT&C

Solutia de Call Center Rombit-Tel permite implementarea unui Contact Center virtual, gazduit in datacenter si avand asigurata funcionarea in regim 24/7 astfel incat clientilor nostri la ramane sa se ocupe doar de operarea acestui Call Center, pentru optimizarea relatiei lor cu clientii si ceilalti parteneri, avand ca beneficiu direct optimizarea afacerii administrate.

Un avantaj remarcabil este reprezentat de faptul ca agentii dvs. pot lucra de oriunde - acasa, sediu, locatii distante - fiind monitorizati permanent ca si cum s-ar afla langa dvs.

Functionalitati avansate, ca ACD avansat, IVR multilevel, inregistrare convorbiri, campanii outbound, etc. reprezinta tot atatea instrumente puse la dispozitia clientilor nostri, o adevarata platforma de Unified Communications apta sa raspunda necesitatilor din ce in ce mai complexe, dar si mai specifice ale unei afaceri dinamice si de succes.

Solutia poate include si o aplicatie CRM complet integrata sau, la solicitarea clientilor, integrarea customizata cu aplicatii existente.

CaaS (Communication as a Service)

Contact Center virtual de la RomBit-Tel este o alegere inteligenta a unei solutii expandabile si mai ales cost-effective pentru necesitatile dvs. de interactiune cu clientii si partenerii. Este un sistem externalizat prin care firma dumneavoastra are la dispozitie toate functionalitatile de comunicatii, lasand activitatile de rutina si toate bataile de cap inerente in seama celor care cu asta se ocupa, dumneavoastra ocupandu-va cu ceea ce faceti mai bine.
Avand astfel propriul Contact Center gazduit la distanta de catre RomBit-Tel, la standarde de ultima clasa, afacerea dvs. beneficiaza de o calitate fara rival a comunicatiilor, de profesionalism si de un plus de valoare.

Beneficii

Reducere Costuri
Fiind un serviciu externalizat, Rombit-Tel nu va cere sa achizitionati o centrala telefonica proprie plus o aplicatie software de Call Center si a le instala la sediul firmei dvs. In schimb, Contact Cener-ul dvs. virtual este operat de serverele nostre redundante intr-un Data Center securizat. Aceasta configuratie flexibila va permite sa adaugati oricand agenti suplimentari si functionalitati, in functie de necesitatile afacerii desfasurate si evitand astfel riscul ca sistemul dvs. sa devina depasit ori depasit, ori supradimensionat fata de cerintele reale dintr-un moment dat.

Suport Calificat
Specialistii nostri va ofera suport calificat de la sediul firmei noastre, localizat in Bucuresti. Fiecare dintre ei este riguros instruit si educat sa raspunda tuturor solicitarilor dvs. si sa va asiste in configurarea si operarea Contact Center-ului propriu, gazduit la Rombit-Tel. Noi va asiguram functionarea optima a intregului sistem, iar dumneavoastra va ocupati de afacerea proprie.

Disaster Recovery
Caderile de tensiune din reteaua locala, intreruperile de acces la Internet, defectarea echipamentului si catastrofele naturale - toate pot pune la pamant un sistem de date/voce local, cum este un Call Center clasic.
La Rombit-Tel suntem dedicati in asigurarea neintrerupta a serviciilor de care clientii nostri beneficiaza, la inalte standarde de performanta, prin servere redundante gazduite in colocare intr-un Data Center 'state of the art'.

Contact Center distribuit / Comunicatii Unificate
Sistemul VoIP pe care Rombit-Tel il pune la dispozitia dvs. va permite sa va uniti toate sediile distante cu Sediul Central, integrand toate locatiile intr-o singura retea telefonica usor de manageriat, cu rapoarte detaliate de convorbiri. Atat agentii de Contact Center cat si ceilalti abonati din firma pot initia, primi si transfera apeluri din orice locatie ca si cum s-ar afla in acelasi birou. Si toate acestea sub control unic, managerii si supervizorii putandu-se afla in oricare dintre locatii.

Calitate Voce / HD Voice
RomBit-Tel isi propune sa ofere clientilor sai beneficiile acestei tehnologii “state of the art”, adaugate recent la serviciile VoIP deja oferite: calitatea HD Voice a transmiterii de voce prin Internet, deocamdata la “doar” 7 kHz (in test 14 kHz si 21 kHz ); in conditiile in care firmele care ofera servicii de voce de calitate sunt putine pe piata specifica din Romania, RomBit-Tel este singurul serviciu VoIP care ofera HD Voice.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rombit-communications/call-center-contact-center-virtual-de-la-rombit-tel