Romania – people, places and values – valori de marcă ale României, recunoscute la nivel internaţional

BUCURESTI - 19 decembrie 2012

Comunicat tip General in Arta & Entertainment, Educatie / Cultura, Media / Publicitate

Marca poştală, acest mic ambasador fără bariere de comunicare, îşi dovedeşte, încă o dată, capacitatea de a transmite, natural şi continuu, simbolurile pe care ţara emitentă le deţine. Astfel, prin intermediul micului petec de hârtie colorată, au ajuns în cele mai îndepărtate colţuri ale lumii nume precum George Enescu, Dimitrie Brândză, Anghel Saligny, Ştefan Odobleja, Ioan Cantacuzino, Petrache Poenaru sau Henri Coandă.

Prima pagina a exponatului

Prima pagina a exponatului

Ceea ce ne uimeşte şi ne stârneşte admiraţia de fiecare dată este însă modul în care, îmbinând elemente sugestive pentru domeniul în care aceştia s-au făcut cunoscuţi, marca poştală reuşeşte să redea, de fiecare dată aceeaşi idee: pasiunea, inovaţia şi devotamentul faţă de creaţia lor.

Personalităţilor li se adaugă locuri extraodinare, animale şi plante de o frumuseţe fără seamăn, zone unice şi interesante, care încântă privirea şi farmecă sufletul. Sălbăticia Deltei Dunării, Rezervaţia Naturală Bâlea Lac sau Rezervaţia Naturală Pârâul Peţa – Baile 1 Mai concurează cu frumuseţile urbane ale Timişoarei, Sighişoarei sau Iaşiului, în timp ce vieţuitoarele sălbatice precum dropia, râsul, cerbul carpatin sau câinele enot sunt admirate pentru raritatea lor.

Din această diversitate a frumuseţilor şi valorilor româneşti, Romfilatelia a selectat o serie de simboluri pe care le-a grupat sub denumirea Romania – people, places and values şi care a devenit exponatul cu care România a participat la Expoziţia Filatelică Internaţională DOHA 2012 ce a avut loc în Qatar între 24 octombrie şi 15 noiembrie a.c.

Organizată în cadrul manifestărilor dedicate celui de-al 25-lea Congres Internaţional al Uniunii Poştale Universale, expoziţia a fost una dedicată operatorilor desemnaţi din ţările membre ale UPU.

Grupat pe 11 secţiuni şi etalând mărci poştale emise între anii 2008-2012, exponatul Romania – people, places and values a obţinut o frumoasă menţiune, în cadrul grupei C, cu 75 de puncte. Primele trei clasate au fost Ungaria – cu 79 de puncte, Rusia – cu 78 de puncte şi Franţa – cu 76 de puncte.

Felicitând toţi concurenţii pentru locurile şi distincţiile obţinute, dorim României la cât mai multe şi frumoase emisiuni de mărci poştale şi la cât mai multe premii internaţionale în viitor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/romfilatelia2/romania-people-places-and-values-valori-de-marc-ale-romniei-recunoscute-la-nivel-internaional