SPSS lanseaza platforma de Predictive Analytics

BUCURESTI - 18 iunie 2007

Comunicat tip General in IT&C

Platforma ofera analitice predictive de noua generatie, cu integrare, automatizare si management al datelor optimizate.

SPSS lanseaza platforma de Predictive Analytics

Compania SPSS a lansat recent noi versiuni ale produselor sale de data mining, text mining, de studiul chestionarelor si servicii Predictive Enterprise.

Optimizarile in integrare, automatizare si managementul datelor permit organizatiilor sa colecteze cu usurinta si sa foloseasca toate datele disponibile, sa construiasca modele predictive si sa ofere predictii de comportament al clientilor de-a lungul mai multor canale. Alaturi de beneficiile ce vor fi derivate, se afla eficienta sporita pentru intreaga companie, rezultate consistente, mai precise si de incredere in luarea deciziilor.

Aplicatiile si solutiile SPSS de tip analitice predictive sunt utilizate in intreaga lume pentru optimizarea deciziilor importante de afaceri, focalizate pe cresterea achizitiei clientilor, cross-selling, up-selling, detectarea si prevenirea riscului de frauda in domenii ca finantele, vanzari, telecomunicatii si in sectorul public.

“Organizatii ca furnizorii de servicii bancare, brokerii, agentii de asigurari, ce servesc un numar mare de clienti de pe mai multe canale, au adoptat deja analiticele predictive sa ofere un management al relatiilor cu clientii de mai buna calitate si sa intareasca loialiatea acestora,” afirma Jack Noonan, Presedinte si CEO al companiei SPSS. “In lumea de azi, a modalitatilor si oportunitatilor multiple de a castiga si intelege clientii, analiticele predictive ofera clar nucleul avantajului competitiv pentru fiecare industrie din lume.”