Stop & Shop alege SPSS Predictive Analytics

BUCURESTI - 24 iulie 2007

Comunicat tip General in IT&C

Stop & Shop, unul din cele mai mare lant de supermarketuri nord-americane a ales software-ul lider de piata in analiza predictiva pentru a spori loialitatea clientilor si pentru dezvoltare de produse si servicii noi.

Stop & Shop alege SPSS Predictive Analytics

Analiticele predictive oferite de compania SPSS vor oferi pentru Stop & Shop intelegerea profunda a dorintelor si nevoilor clientilor sai.

SPSS va face posibil pentru corporatia multimiliardara de supermarketuri oferirea la momentul potrivit si in mod eficient clientilor de promotii, ajutand la optimizarea personalizarii ofertelor.
Software-ul de analitice predictive va oferi pentru Stop & Shop intelegerea profunda a dorintelor si nevoilor clientilor sai, permitand retailer-ului de produse alimentare sa conceapa oferte promotionale in timp real.

”Stop & Shop este unul dintre multii retaileri celebri care recunosc importanta intelegerii si anticiparii comportamentului cumparatorului in construirea loialiatii si a unor venituri solide,” afirma Jack Noonan, Presedinte si CEO al SPSS. ”Analiticele predictive ale SPSS reprezinta in mod clar un avantaj competitiv cheie in toate domeniile centrate pe client.”