INVITATIE CURSURI SEPTEMBRIE-OCTOMBRIE RTH CONSULTING

BUCURESTI - 12 septembrie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

RTH CONSULTING va invita sa participati la urmatoarele cursuri:
“TEHNICI PROFESIONALE DE INFLUENTARE COMPORTAMENTALA APLICATE IN DOMENIUL VANZARILOR SI AL NEGOCIERILOR”:
20-21 septembrie 2006
“TEHNICI AVANSATE IN VANZARI SI NEGOCIERE”:
27-28 septembrie 2006
“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI IN NEGOCIERE”:
04-05 octombrie 2006
“MANAGEMENTUL APROVIZIONARII SI AL ACHIZITIILOR PROFESIONALE”
11-12 octombrie 2006
“TEHNICI PROFESIONALE DE GESTIONARE A RELATIEI CU CLIENTII - CUSTOMER CARE”
18-19 octombrie 2006
“PROCESUL DE MONITORIZARE SI GESTIONARE A ECHIPEI DE VANZARI”
25-26 octombrie 2006

“TEHNICI PROFESIONALE DE INFLUENTARE COMPORTAMENTALA APLICATE IN DOMENIUL VANZARILOR SI AL NEGOCIERILOR”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta prin:
 Dobandirea usurintei in a prezenta clientilor toate avantajele si beneficiile care decurg din colaborare;
 Dezvoltarea capacitatii de directionare a discutiei, raspunsurilor si rezultatelor unei negocieri in directia dorita;
 Identificarea propiilor calitati native si dobandirea celor care recomanda un salesman de succes;
 Decodificarea limbajului trupului si evitarea capcanelor in dialogul cu clientii;
 Recunoasterea tuturor tipurilor de personalitate ale psihologiei clasice;
 Dezvoltarea capacitatii de a profita de anumite avantaje si obtinerea maximizarii vanzarilor;
 Aplanarea conflictelor cu clientii si publicul companiei;
 Castigarea increderii clientilor si a companiei incare activeaza;
 Folosirea ca tehnica:”ancorarea psihologica”;
 Insusirea cunostintelor si dobandirea capacitatii de utilizare a tehnicilor de influentare comportamentala;
 Obtinerea rezultatelor dorite prin identificarea cu problemele clientului;
 Constientizarea importantei rolului imaginii pozitive asupra clientilor;
 Dezvoltarea increderii in sine si in cultura organizatiei.
Categoria vizata: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari
“TEHNICI AVANSATE IN VANZARI SI NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta in abordarea si realizarea obiectivelor companiei prin:
 Constientizarea importantei atributiilor si a responsabilitatilor de baza ale functiei;
 Cunoasterea si respectarea procedurilor companiei pentru fiecare activitate in parte;
 Clarificarea si aplicarea standardelor de performanta;
 Planificarea obiectivelor ce trebuie realizate pe o perioada determinata pe baza obiectivelor companiei;
 Urmarirea procesului de vanzare si analiza feed-back-ului post livrare produse;
 Constientizarea parcurgerii etapelor de vanzare in ordinea cronologica a acestora;
 Evaluarea performantelor si corectarea deficientelor intalnite in procesul de vanzare;
 Metode de a scapa de obiectiile sau de intrebarile incomode ale clientilor;
 Obtinerea de rezultate maxime, folosind intrebari de directionare a raspunsurilor sau intrebarile cu variante;
 Maximizarea vanzarilor folosind cunostintele acumulate cu privire la abordarea personalitatilor dificile;
 Cunoasterea personalitatilor si tipurilor de temperamente de catre salesman;
 Cunoasterea modalitatilor de recuperare a creditelor;
 Folosirea indicatorilor cu care se opereaza in domeniul vanzarilor si al marketing-ului.
Categoria vizata: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari

“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI IN NEGOCIERE”
Dupa terminarea acestui program cursantii vor fi capabili:
 Sa cunoasca si sa stabileasca care sunt obiectivele, avantajale si dezavantajele procesului de negociere;
 Sa dobandeasca calitatile unui bun negociator;
 Sa isi pregateasca negocierea si etapele pe care trebuie sa le parcurga in vederea desfasurarii unei negocieri;
 Sa combata obiectiile partenerilor de afaceri si sa obtina cele mai bune rezultate;
 Sa isi gestioneze situatiile de criza si cum sa isi armonizeze relatiile cu partenerul de afaceri;
 Sa isi urmareasca obiectivele pe timpul derularii negocierilor;
 Sa anticipeze obiectiile partenerului si sa le demonetizeze;
 Sa intocmeasca un plan de negociere;
 Sa aleaga cele mai potrivite modalitati de abordare a negocierilor;
 Sa identifice toate constringerile interne si externe ale procesului de negociere;
 Sa identifice tot ce i-ar impiedica sa duca la bun sfarsit procesul de negociere;
 Sa evite capcanele pe care negociatorul i le poate intinde pe parcursul derularii negocierilor;
 Sa obtina conditii avantajoase folosind la randul sau capcane in negociere;
 Sa recunoasca la partenerul de afaceri, folosirea unei anumite strategii, tehnici sau tactici de negociere.
Categoria vizata: Administratori firme, directori generali, directori vanzari, directori conturi speciale, supervizori conturi speciale, negociatori, category manageri, personal achizitii.

“MANAGEMENTUL APROVIZIONARII SI AL ACHIZITIILOR PROFESIONALE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta prin:
 Identificarea calitatilor native ale unui buyer si ale celor ce trebuie dobandite;
 Conturarea profilului ideal al buyer-ului;
 Cunoasterea structurii si organizarii achizitiilor;
 Previziunea evolutiei si dezvoltarea achizitiilor;
 Descoperirea principalelor variabile si constrangeri ale unei achizitii;
 Descrierea modalitatilor de delegare a responsabilitatilor de achizitie;
 Identificarea tipologiilor achizitiilor;
 Deslusirea mecanismelor care influenteaza decizia de cumparare;
 Conturarea tiplologiei deciziilor de cumparare (tactice, operationale, strategice);
 Descoperirea procesului de negociere a achizitiilor (definitie, scop, avantaje);
 Identificarea etapelor procesului de negociere;
 Prezentarea barierelor si capcanelor in negociere;
 Cunoasterea tipologiei obiectiilor unei negocieri;
 Evidentierea principalelor strategii, tehnici si tactici ale procesului de negociere.
Categoria vizata: personal achizitii, negociatori

“TEHNICI PROFESIONALE DE GESTIONARE A RELATIEI CU CLIENTII - CUSTOMER CARE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea gestionarii eficiente a relatiei cu clientii prin:
 Cunoasterea structurii companiei si a relatiei dintre membrii acesteia;
 Insusirea valorilor si viziunii strategice a companiei si a modului in care trebuie sa actioneze pentru a le pune in practica;
 Constientizarea propriilor responsabilitati si a recompenselor morale pe care le implica activitatea pe care o desfasoara precum si rolul pe care fiecare il are in cadrul echipelor de lucru;
 Identificarea responsabilitatilor in relatia cu compania si clientii si necesitatea comunicarii eficiente in ambele directii;
 Orientarea catre client si constientizarea responsabilitatii fata de maximizarea afacerii;
 Insusirea modalitatilor de atragere a clientilor si obtinerea unor relatii pe termen indelungat;
 Cunoasterea modalitatilor de prezentare telefonica si fizica in relatia cu un client si formarea imaginii pozitive a companiei;
 Invatarea tehnicilor de construire a unei imagini profesionale in relatia cu clientul si a modalitatilor de diferentiere a produselor si serviciilor proprii de cele ale concurentei prin atitudine si profesionalism;
 Identificarea modalitatilor adecvate de intelegere a clientilor si de fidelizare si obtinere a parteneriatelor pe termen lung;
 Clasificarea tipologiilor comportamentale ale clientului si modaliatea de abordare a fiecareia dintre acestea;
 Insusirea tehnicilor de comunicare asertiva cu clientii si a modalitatilor de influentare comportamentala;
 Descoperirea necesitatilor si nevoilor clientului precum si a motivatiei de cumparare;
 Cunoasterea metodelor de abordare a obiectiilor clientului si a tehnicilor profesionale de manevrare a obiectiilor;
 Invatarea tehnicilor si metodelor de argumentare a avantajelor serviciilor si produselor companiei.
Categoria vizata: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Client Service

“PROCESUL DE MONITORIZARE SI GESTIONARE A ECHIPEI DE VANZARI”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta in abordarea si realizarea obiectivelor companiei astfel incat:
 Sa supervizeze activitatea de vanzari a unei echipe formate din 2-10 agenti comerciali intr-un mod profesionist si eficient,
 Sa delege competentele membrilor echipei atunci cand este necesar.
 Sa monitorizeze performanta oamenilor din subordine.
 Sa gestioneze situatiile critice din piata si ale echipei.
 Sa aleaga cea mai buna varianta de decizie
 Sa stimuleze o performanta sub standard
 Sa planifice activitatea de vanzare a echipei si sa repartizeze corect obiectivele.
 Sa organizeze echipa de vanzari si sa dimensioneze corect numarul de oameni.
 Sa aiba controlul echipei de vanzari si a performantelor acestora.
 Sa stie cum sa foloseasca delegarea pentru a atinge nivelul de performanta dorit
 Sa efectueze examinari periodice
 Sa judece standardele prin comparatie
 Sa fie capabil sa ia masurile eficiente in timp optim
 Sa reduca impactul negativ asupra echipei
 Sa remedieza problemele aparute.
Categoria vizata: Directori nationali de vanzari, directori vanzari, reprezentanti vanzari, negociatori

Despre RTH CONSULTING INTERNATIONAL

Cursurile se vor desfasura in salile de conferinta, U-BUSINESS CENTER (UZINEXPORT) din Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (Pta Victoriei langa City Bank), Sector 1, Bucuresti, intre orele 9.00-18.00.
DURATA CURSURILOR: 16 ore per curs; PRET: 630 RON+TVA per participant per curs. Pretul include suportul de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare.

Cursurile vor avea un pronuntat caracter practic. Pe durata zilelor de instruire se vor parcurge obiectivele specifice fiecarui curs in parte, etapele fiind ilustrate de aplicatii practice.

Materialele pentru instruire corespund unui standard profesional de inalt nivel cuprinzand: videoproiectie, suport de curs pentru participanti, studii de caz, simulari, metode creative-roll play, diplome nominale de participare.
 In cazul in care participantul renunta la cursul rezervat, RTH ramburseaza 50% din costul cursului.
 20% discount pentru un numar mai mare de 5 particianti/curs/Companie
 Pentru un numar mai mare de 9 participanti/curs/Companie, cursul poate fi organizat la sediul clientului
 Plata se face in lei la cursul BNR din ziua efectuarii platii, dupa primirea de catre RTH Consulting a formularului de inscriere si eliberarea facturii proforma


Solicitati FORMULAR DE INSCRIERE si tematica cursurilor la tel: 021-410.11.28, e-mail: marketing@rthconsulting.ro

marketing@rthconsulting.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rth-consulting-international/invitatie-cursuri-septembrie-octombrie-rth-consulting