“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI” 16-17 NOIEMBRIE 2005 “TEHNICI AVANSATE DE VANZARI” 23-24 NOIEMBRIE 2005 “STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE” 29-30 NOIEMBRIE 2005

BUCURESTI - 2 noiembrie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

RTH Consulting este una din companiile romanesti de consultanta activa pe piata romaneasca din 1996, oferind servicii de training si consultanta create pentru a sprijini infrastructura, promovarea si dezvoltarea afacerilor in Romania.

"MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI"
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta prin:

-Dobandirea usurintei in a prezenta clientilor toate avantajele si beneficiile care decurg din colaborare si evidentierea dezavantajelor clientilor in relatie cu firmele concurente
-Dezvoltarea capacitatii de directionare a discutiei, raspunsurilor si rezultatelor unei negocieri in directia dorita
-Identificarea propiilor calitati native si dobandirea celor care recomanda un salesman de succes
-Decodificarea limbajului trupului si evitarea capcanelor in dialogul cu clientii
-Recunoasterea tuturor tipurilor de personalitate ale psihologiei clasice
-Strategii si tehnici de construire a unei imagini pozitive
-Dezvoltarea capacitatii de a profita de anumite avantaje si obtinerea maximizarii vanzarilor
-Aplanarea conflictelor cu clientii si publicul companiei
-Castigarea increderii clientilor si a companiei in care activeaza
-Folosirea ca tehnica: "ancorarea psihologica"
-Insusirea cunostintelor si dobandirea capacitatii de utilizare a tehnicilor de manipulare comportamentala
-Obtinerea rezultatelor dorite prin identificarea cu problemele clientului
-Constientizarea importantei rolului imaginii pozitive asupra clientilor
-Constientizarea gradului de motivare obtinut prin acumularea de cunostinte la un standard profesional
-Dezvoltarea increderii in sine si in cultura organizatiei

CATEGORIA VIZATA: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari
DURATA CURSULUI: 16 ore

"TEHNICI AVANSATE DE VANZARI"
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta in abordarea si realizarea obiectivelor companiei prin:

-Constientizarea importantei atributiilor si a responsabilitatilor de baza ale functiei,
-Cunoasterea si respectarea procedurilor companiei pentru fiecare activitate in parte
-Constientizarea avantajelor dobandirii aptitudinilor si atitudinilor necesare obtinerii de rezultate maxime in procesul de vanzare.
-Clarificarea si aplicarea standardelor de performanta
-Planificarea obiectivelor ce trebuiesc realizate pe o perioada determinata pe baza obiectivelor companiei
-Realizarea vanzarii, parcurgand toate etapele necesare de la contactarea clientului si pana la finalizarea actului de vanzare-cumparare
-Executia in vanzare, alocarea spatiului necesar marfurilor in outletul clientului si punerea acestora in punctele cu impact maxim
-Urmarirea procesului de vanzare si analiza feed-back-ul post livrare produse.
-Constientizarea parcurgerii etapelor de vanzare in ordinea cronologica a acestora
-Folosirea oportunitatilor aflate la dispozitie pentru a-si realiza obiectivele alocate
-Evaluarea performantelor si corectarea deficientelor intalnite in procesul de vanzare
-Metode de a scapa de obiectiile sau de intrebarile incomode ale clientilor
-Obtinerea de rezultate maxime, folosind intrebari de directionare a raspunsurilor sau intrebarile cu variante.
-Obtinerea de informatii despre produse si despre impactul acestora asupra consumatorului final.
-Constientizeze clientul de intentia acestuia de a pune in discutie obiectii false.
-Gestionarea situatiile critice din cadrul vizitei si maximizarea vanzarile folosind cunostintele acumulate cu privire la abordarea personalitatilor dificile.

CATEGORIA VIZATA: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari
DURATA CURSULUI: 16 ore

"STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI IN NEGOCIERE"
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta.

-Sa cunoasca si sa stabileasca care sunt obiectivele, avantajale si dezavantajele procesului de negociere
-Sa identifice calitatilor native ale unui negociator
-Sa dobandeasca calitatile unui bun negociator
-Sa isi pregateasca negocierea si etapele pe care trebuie sa le parcurga in vederea desfasurarii unei negocieri
-Sa combata obiectiile partenerilor de afaceri si sa obtina cele mai bune rezultate
-Sa isi gestioneze situatiile de criza si cum sa isi armonizeze relatiile cu partenerul de afaceri
-Sa isi urmareasca obiectivele pe timpul derularii negocierilor
-Sa urmareasca derularea contractelor agreate in negociere
-Sa pregateasca fiecare etapa a negocierilor
-Sa culeaga informatiile necesare negocierilor: starea financiara a partenerului, modul de negociere al partenerului
-Sa anticipeze obiectiile partenerului si sa le demonetizeze
-Sa intocmeasca un plan de negociere
-Sa aleaga cele mai potrivite modalitati de abordare a negocierilor
-Sa identifice toate constrangerile interne si externe ale procesului de negociere
-Sa identifice tot ce i-ar impiedica sa duca la bun sfarsit procesul de negociere
-Sa foloseasca slabiciunile partenerului de negociere pentru a obtine un avantaj
-Sa evite capcanele pe care negociatorul i le poate intinde pe parcursul derularii negocierilor
-Sa obtina conditii avantajoase folosind la randul sau capcane in negociere
-Sa foloseasca diferite strategii de negociere cu partenerul de afaceri
-Sa recunoasca la partenerul de afaceri, folosirea unei anumite strategii, tehnici sau tactici de negociere si sa contracareze efectele nedorite ale acestora

CATEGORIA VIZATA: Administratori firme, Directori generali, Directori vanzari, Directori conturi speciale, Supervizori conturi speciale, Negociatori, Category manageri, Personal achizitii
DURATA CURSULUI: 16 ore

Despre RTH CONSULTING INTERNATIONAL

Cursurile se vor desfasura in salile de conferinta, U-BUSINESS CENTER (UZINEXPORT) din Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (Pta Victoriei langa Citi Bank), Sector 1, Bucuresti, intre orele 9.00-18.00.

Trainer:
"Cursurile vor fi conduse de domnul Petre NICOLAE, specialist in training si consultanta manageriala; a parcurs toate nivelurile de competenta profesionala, ocupand functii de top management in firme multinationale; diplome universitare de inalt nivel (PHD. MARKETING, SALES & DISTRIBUTIONS; EXECUTIVE MBA; MASTER IN MANAGEMENT; CERTIFIED MANAGEMENT CONSULTANT, CERTIFIED TRAIN THE TRAINER); Detine un portofoliu bogat in managementul de varf, cu o experienta de peste 10 ani, dobandind puternice abilitati in vanzari, marketing, negociere si resurse umane.


Alexandru Badea
tel: 021-4101128
mobil: 0740044271
marketing@rthconsulting.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rth-consulting-international/manipulare-comportamentala-aplicata-in-vanzari-16-17-noiembrie-2005tehnici-avansate-de-vanzari-23-24-noiembrie-2005strategii-tehnici-si-tactici-avansate-de-negociere-29-30-noiembrie-2005