REVISTA FLACARA prezinta FEMEIA CA UN... DOSAR

BUCURESTI - 4 martie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

In editia de martie a revistei Flacara gasiti, in exclusivitate, dosarul “Egalitatea la extreme”, o calatorie prin timpurile si destinele Femeii, capabila (si uneori chiar fortata) sa fie mai dura ca Barbatul.

Un demers cutremurator care infirma statutul de sex slab al femeii si-i probeaza resursele psihice uriase, care au facut-o sa devina, din sclava, ministru, si sa practice meserii barbatesti: comandant de pluton la tancuri, pilot de supersonic, sofer de tir sau campion la skandenberg. Si, in aceeasi logica a sufletului, forta interioara o ajuta sa-si asume caderile si crimele (la propriu), sa invete din ele si sa renasca, iertandu-se. Un dosar complet, cu probe concrete, o pledoarie rotunda si frumoasa (cum altfel, cand e vorba despre Femeie?) adunata in articolele : “Luca. Laura Luca. Comandant de pluton. La tancuri”. “Fosta Nigger of the World”, “Cand iese fiara din femei”.
Mai puteţi citi în Flacăra 3 / 2010 despre:
1. Adriana Saftoiu: \'Avem o traditie misogina...\'- interviu
2. Elisabeta Lipa, un general cu parfum de... \'Burberry, \' interviu
3. Ale noastre versus ale lor – documentar despre femeile lider
4. Vonda, suflet de tigan – un interviu cu Vonda Shepard
5. De la Rembrandt la marijuana clonata - documentar
6. Sergiu Bahaian, de la escroc la criminal in serie - documentar
Editia de martie a revistei Flacara este insotita de romanul “Parfumul vaduvei negre”, in care autoarea, Oana Stoica Mujea, ii aduce alaturi de personajele imaginare, pe Victor Ciutacu, Andrei Badin, Lucia Verona, Bogdan Hrib.

Despre S.C. PUBLICATIILE FLACARA S.A.

Aflată sub semnul unicităţii şi exclusivităţii, revista Flacara vine cu o promisiune pe măsura publicului ei: jurnalism de bună calitate, lipsa parti pris-urilor, un concept editorial modern şi structurat, informaţie în exclusivitate, opinie avizată din partea oamenilor care contează în viaţa socială şi culturală, o formulă grafică originală, scriitură de bună calitate, fotografii senzaţionale şi o colecţie de carte unică pe piaţa românească (fiecare număr al revistei fiind în continuare însoţit de o carte din seria Crime Scene, oferită gratuit). Un produs de presă, un produs cultural complet, pentru omul primului deceniu din mileniul trei. Grupul “Publicaţiile Flacăra” are în portofoliu, pe lângă revista Flacăra, peste 20 de titluri: lunare (Rebus, , Rebus Bis, Rebusache, Integrame & Sudoku, Rebus & Sudoku, si, mainou, colectia Mozaic de Buzunar, alcatuita deocamdata din Sudoku de Buzunar, Rebus de Buzunar, Integrama de Buzunar si Horoscop de Buzunar), anuale, bianuale si trimestriale, majoritatea din categoria de divertisment, care asigură editurii poziţia de lider pe piaţa publicaţiilor de profil. Impreună, publicaţiile Flacăra sunt citite lunar de peste 1,5 milioane de cititori.

Corina Anghel
Director Marketing& Comunicare
www.revistaflacara.blogspot.ro GSM: +40729953997
acorina77@yahoo.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/s-c-publicatiile-flacara-s-a-/revista-flacara-prezinta-femeia-ca-un-dosar