Imosfera anunţă primii expozanţi

BUCURESTI - 18 mai 2010

Comunicat tip General in Afaceri

www.imobiliare.ro, principalul portal imobiliar din România, va organiza în perioada 21-27 iunie prima ediţie a proiectului Imosfera, primul târg imobiliar virtual din România. Târgul îşi propune să adune ansamblul cererii de pe piaţa imobiliară din România şi se adresează în exclusivitate utilizatorilor de internet în căutarea unei locuinţe, indiferent de locul fizic în care se află.

Imosfera anunţă primii expozanţi

Prima ediţie se va concentra cu precădere asupra ofertei rezidenţiale din ansamblurile noi din Bucureşti, dar sunt vizate şi alte oraşe mari din ţară. În cele 7 zile ale expoziţiei virtuale, organizatorii mizează pe atragerea a unui număr de 30 de proiecte rezidenţiale. „În spatele proiectului Imosfera stă ideea de a-i apropia pe vânzători de ansamblul cumpărătorilor. Diferenţele faţă de un târg tradiţional sunt semnificative, pornind de la investiţie, care se va situa în jurul sumei de 15.000 de euro şi încheind cu rezultatele, la prima ediţie aşteptăm cel puţin 65.000 de vizitatori unici”, explică Adrian Erimescu, director general www.imobiliare.ro.

Proiecte înscrise până acum în Imosfera vin din 4 oraşe mari ale României, respectiv Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca şi Timişoara. Primii înscrişi sunt: Adama, Maple Place, Delea Veche, Perla Nord, Răsărit de Soare, Quadra 2, Cernica Residence, Mao Life Residence, Privilegio Braşov, Belle View Residence şi Fructus Timişoara. De asemenea, Asociaţia Brokerilor Imobiliari va fi prezentă în cadrul târgului.

Imosfera va reda atmosfera vie specifică unui târg tradiţional, cu spaţiu expoziţional, program de vizitare prestabilit, vizitatori, servicii conexe. Mai mult, un accent deosebit va fi pus pe facilitarea contactului direct între vizitatori şi expozanţi printr-o platformă de chat.

Costurile de participare, producţie, logistică şi resurse umane sunt mult reduse. În plus, conceptul permite măsurarea unor indicatori cantitativi şi calitativi specifici de performanţă în vederea atingerii obiectivelor de marketing ale dezvoltatorilor: număr vizitatori stand, perioada petrecută în stand, timp vizualizare materiale promoţionale, număr contacte directe etc.

Pachetul pentru expozanţi include posibilitatea de a alege între două modele diferite de stand din punct de vedere al designului. Pachetul va include opţiuni de personalizare a standului cu elemente de identitate specifice, galerie de imagini şi planuri, transpunerea materialelor de prezentare în format digital, materiale video, acces la platforma de chat cu vizitatorii şi rapoarte complete de măsurare a performanţei în perioada târgului şi post-târg.

Imosfera este sprijinit în comunicarea către vizitatori de revistele Good Homes, Business Point, Business Adviser, 100% Construct şi Oferte Speciale, la care se adaugă nume importante ale mediului online: Ziare.com, BloomBiz.ro, Acasa.ro, Efin.ro, Agenda.ro, Copilul.ro, CasaMea.ro, RomaniaLibera.ro, ConstructiiBursa.ro, Finzoom.ro, MisiuneaCasa.ro, FocusFinanciar.ro, eDecor.ro, IBPrealestate.ro, dar va exista şi prezenţă activă pe reţele sociale Facebook şi Twitter.

Despre S.C Realmedia Network S. A.

Despre imobiliare.ro:
Lansat în ianuarie 2000, www.imobiliare.ro este primul şi cel mai accesat portal imobiliar din România. Portalul a depăşit de curând pragul de 16 000 de vizitatori unici pe zi şi cuprinde cea mai mare bază de oferte din toate categoriile imobiliare la nivel naţional.


Claudia CIUTA
PR & Communication Representative
claudia.ciuta@imobiliare.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/s-c-realmedia-network-s-a-/imosfera-anunta-primii-expozanti