Bucuresti, 18 Octombrie 2010, Cardul de fidelitate City Mall

BUCURESTI - 18 octombrie 2010

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Luna octombrie marcheaza debutul oficial al celui mai nou proiect de marketing dezvoltat de City Mall. Peste 25 de branduri au spus “da” acestui parteneriat, urmand sa ofere discounturi si promotii speciale, pentru clientii fideli care aleg City Mall ca destinatie de cumparaturi.

Bucuresti, 18 Octombrie 2010, Cardul de fidelitate City Mall

Lansarea cardului City Mall s-a realizat in cadrul campaniei de consumator “ Castigam impreuna” care a inceput in data 15 octombrie. Toti cumparatorii care vor intra in posesia cardului vor avea posibilitatea sa achizitioneze produse din cadrul magazinelor partenere aflate in City Mall, beneficiind de oferte generoase de la 5% pana la 20%.

“Vizita la mall inseamna pentru fiecare client al nostru revenirea intr-un spatiu pe care il indrageste. Indiferent de motivele alese – o sesiune de cumparaturi sau petrecerea timpului liber alaturi de familie si de prieteni, prezenta in mall reprezinta o experienta unica de fiecare data, iar noi prin lansarea acestui program de loialitate dorim sa facem aceasta experienta cat mai placuta pentru consumatorii nostri. Cardul City Mall reprezinta o dovada in plus ca ne implicam activ in crearea unor programe de rasplatire a clientilor care ne trec pragul”, a precizat Dalina Popescu, Marketing Manager City Mall.

Proiectul Cardul de fidelitate vine in completarea strategiei de marketing integrat si isi propune sa genereze notorietate in randul consumatorilor City Mall, sa construiasca o punte de legatura intre centrul nostru comercial si comunitatea careia ne adresam. Stimularea sentimentului de loialitate fata de mall a reprezentat unul dintre obiectivele principale ale acestui program.

Cardurile vor putea fi ridicate in perioada 15 octombrie-07 noiembrie de la biroul de informatii, in urma cumparaturilor facute in magazinele din centrul comercial City Mall. Regulamentul oficial al campaniei va fi disponibil pe site-ul www.city-mall.ro

Partenerii acestei campanii sunt : Benvenuti, Bond, Bruno Funny Shop, Burger King, Cleo Nails, Ecoclean, Gatta, Grand Bistro,Hondos Center, House of Art, Jolidon, Kappa, KFC, Kids Planet, Lasermaxx, Lotto, LTU, Pada Murre, Piciul, Plusoptic, Ravioli, Skiny, Split Bowling & Biliard, Sprider Stores, Springtime, Tina R, Umbro.

Programul “Cardul de fidelitate City Mall” va fi implementat pe o durata de 1 an de zile.


Despre S.C. Victoria Holding S.A.

Localizat la 5 minute de Piata Unirii, in Piata Eroii Revolutiei, City Mall este PRIMUL centru de acest gen lansat in semicercul de sud al Bucurestiului, asigurand servicii moderne si de calitate pentru cei peste 700.000 de locuitori din zona. Shopping la City Mall inseamna peste 60 de magazine care comercializeaza o varietate de branduri recunoscute pe plan international, printre care: Hondos Center, Motor Jeans, Meli Melo, Killtec, Stone Creek, House of Art, Office Shoes sau Columbia Sportswear (la parter), Sprider, Benvenuti, Lotto, Triumph, Jolidon, TinaR , Skiny (la etajul 1) si multe altele.




City Mall
Sos. Oltenitei Nr. 2, Sector 4, Bucuresti
Tel / Fax: 021.319.35.21 /22
www.city-mall.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/s-c-victoria-holding-s-a-/bucuresti-18-octombrie-2010-cardul-de-fidelitate-city-mall