AdSMS.ro pune la dispozitie Ads-uri pentru asociatiile non-profit

BUCURESTI - 1 iulie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Serviciul AdSMS.ro functioneaza dupa o regula simpla. Fiecare SMS expediat gratuit de un utilizator trebuie sa fie urmat si de un Ads (sms cu continut publicitar). Astfel atunci cand nu exista o reclama in sistem vom expedia anunturi non-profit.

Din acest motiv facem un apel catre toate asociatiile non-profit, care doresc sa-si promoveze diversele programe gratuit prin serviciul oferit de AdSMS.ro si le cerem sa ne contacteze pentru a incepe colaborarea.

In schimb pentru cei interesati de serviciile noastre trebuie sa cunoasca faptul ca AdSMS.ro realizeaza patru tipuri de campanii de marketing prin SMS:

1. Campanii promotionale - PUSH - Aceasta este cea mai frecventa forma de marketing mobil si se bazeaza pe construirea notorietatii companiei prin promotii sau oferte speciale pentru consumatori;
2. Campanii PULL - Se bazeaza in special pe captarea atentiei consumatorilor - antrenarea acestora sa caute informatii suplimentare sau sa participe la o anumita promotie;
3. Campanii CRM - Acest tip de campanie este utilizat in special pentru a mentine si dezvolta relatii cu clientii existenti si de a crea loialitate. Acest tip de mesaj are de regula un caracter informativ, ca de exemplu situatia contului din banca sau poate fi un mesaj de update;
4. Campanii B2E - comunicarea companiei cu angajatii poate fi utilizata pentru a prezenta anumite promotii pentru angajati, ca de exemplu programele de training si stimulare a acestora.

SMS marketingul ofera avantaje atat pentru cei care trimit sms-uri cat si pentru cei care primesc:

- canal direct de comunicare cu clientii si potentialii clienti; oamenii au telefonul mobil la ei 24 H pe zi;
- aria de acoperire extrem de mare; trimitere de mesaje oricand si oriunde;
- rapiditate si posibilitatea de inregistrare a mesajului - mesajul ajunge instant si este stocat in memoria telefonului, putand fi recitit de cate ori este nevoie;
- mediu de marketing relevant din punct de vedere al contextului si al timpului ;
- interactivitate si rata de raspuns mare - in functie de gradul de relevanta al mesajului transmis;
- canal de comunicare potrivit pentru companiile care sunt interesat de loializarea clientilor (furnizarea unor servicii pentru clienti ca de exemplu reamintirea ca trebuie sa-si plateasca factura la o anumita data);
- un mediu digital rapid care permite masurarea si analiza rapida a campaniilor trimise;
- viralitatea - daca mesajul este relevant pentru un anumit segment el poate fi transmis mai departe.

Marketing-ul direct prin SMS este un canal de comunicare extrem de util, care are un potential foarte ridicat mai ales in zonele de retail.

Pentru succesul unei campanii de marketing prin SMS advertiserii trebuie sa se concentreze pe interactivitate, stimulente si mai ales relevanta pentru client.

1 ADS publicitar poate sa contina maxim 160 de caractere si este expediat automat dupa ce un utilizator trimite un SMS, acest ADS poarta eticheta AdSMS.ro .

Pretul pentru a introduce un text de maxim 30 de caractere in continutul SMS-ului creat de utilizator este de 0,04 EUR, pachetul minim este de 5000 SMS-uri.

Despre S.C. Web International S.R.L.

AdSMS. poate sugera la cererea clientilor diverse mesaje promotionale cu impact in functie de campania care se doreste a fi desfasurata prin intermediul serviciului nostru.
office@adsms.ro
www.adsms.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/s-c-web-international-s-r-l-/adsms-ro-pune-la-dispozitie-ads-uri-pentru-asociatiile-non-profit