Achieve Global lanseaza in premiera in Romania training-ul “Achieving Stellar Services”

BUCURESTI - 16 iunie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Achieve Global Romania aduce in Romania primul training bazat pe solutii performante pentru serviciul de relatii cu clientii. “Achieving Stellar Services” a fost lansat printr-un eveniment cu totul special la care au luat parte reprezentanti importanti ai celor mai cunoscute companii din Romania. In cadrul evenimentului au fost prezentate intr-un mod cu totul inedit atat valorile Achieve Global cat si beneficiile training-ului “Achieving Stellar Services”.

Evenimentul de lansare a “Achieving Stellar Services” a fost creat in jurul ideii de premiera hollywoodiana. Inainte de intrarea in sala, un covor rosu, fotografi cu blitzuri si plasme uriase pe care a rulat trailerul “filmului” au intampinat intr-un mod original invitatii. Anuntarea evenimentului a fost facuta printr-un teaser, de-a lungul a trei zile care au starnit curiozitate in randul “spectatorilor”. Dupa primirea inedita, auditoriul a asistat la un spectacol oferit de trupa “Deko”, actorii reusind, de-a lungul a trei momente artistice, sa defineasca “Achieving Stellar Services” si sa transmita mesajele esentiale ale acestui training.

“Achieving Stellar Services” reprezinta un sistem eficient care genereaza cresterea profitabilitatii unei organizatii. Acest lucru este posibil prin cresterea gradului de satisfactie al clientilor si al angajatilor.
Sistemul “Achieving Stellar Service Experiences” este un rezultat al cercetarilor AchieveGlobal desfasurate impreuna cu 200 de parteneri de afaceri din intreaga lume. Acesta ofera un set de abilitati cheie care conduc la construirea unei conexiuni la nivel uman cu fiecare client, tinand cont de obiectivele dar si de nevoile organizationale.

Cercetarile AchieveGlobal au demonstrat că pentru a oferi clinetilor servicii excetionale este nevoie de cunostinte şi abilitati în cele trei dimensiuni ale serviciilor: Dimensiunea umana, dimensiunea de afaceri si dimensiunea ascunsa AchieveGlobal, prin curicula “Achieving Stellar Service Experience” să sprijine crearea de MDP-uri (Momente Definitorii Pozitive), la fiecare interacţiune client.- organizaţie în cele trei dimensiuni ale serviciilor ducând pe teremen lung la creşterea gradului de loialitate al clienţilor.

AchieveGlobal a dezvoltat un model de abordare a unei companii pe patru nivele ierarhice. Abordarea fiecarui nivel este diferita, conform cu nevoile specifice: pentru nivelele de top dintr-o organizatie Achieve Global ofera in primul rand servicii de consultanta pentru a defini strategii si a crea procesele si sistemele de punere in practica a strategiei, iar pentru celelalte se concentreaza pe solutii de training, evaluare a performantei si coaching.

AchieveGlobal se implica in mod constant in dezvoltarea strategiilor care vizeaza rezultate prin oameni. Pentru ca AchieveGlobal considera oamenii ca fiind cheia succesului afacerii. Toate programele sunt construite dupa formulă de învăţarea brevetată de Achieve Global: MEADA. Etapele parcurse sunt: Motivare pentru invare, Evaluarea performantei actuale, Asimilarea de noi cunostinte, Dezvoltarea competentei prin practica si Aplicare a celor invatate in activitatea zilnica, asigurand astfel o abordare integrata, uniforma si consistenta pentru toate nivelurile organizationale.
Succesul abordarii “Strategie pentru rezultate prin oameni” prin formula MEADA este confirmata si de portofoliul de clienti: 400 de companii listate in topul 500 Fortune.

Despre Saatchi & Saatchi

AchieveGlobal este lider mondial in oferirea de solutii integrate de training si consultanta, asigurand pentru partenerii cu care lucreaza transpunerea strategiilor de afaceri in rezultate concrete prin intermediul celor mai importante resurse ale fiecarei organizatii, oamenii.
In ultimii sapte ani au beneficiat de programele AchieveGlobal peste 6000 de romani, angajati ai celor 26 de parteneri actuali, cunoscute companii multinationale si romanesti. Resursele AchieveGlobal fac posibile mai mult de 10 implementari simultane de progrmae de training, cu traineri experimentati si certificati international.

AchieveGlobal dezvolta programe bazate pe cercetarea comportamentului uman si a celor mai bune practici ale momentului, adaptate nevoilor culturale specifice fiecarei tari in trei domenii de competenta: Vanzari, Servicii pentru Clienti si Leadership.

Lansarea curriculei de customer service “Achieving Stellar Service Experience” vine dupa alte programe implementate cu succes in Romania: “Professional Selling Skills”, “Professional Sales Negotiations”, “Strategies for Successful Presentations”, “Professional Sales Coaching”, “Interpersonal Managing Skills”, “Problem Analysis & Decision Making”, “Managing Collection Experiences”.

Noemi Revnic
PR Supervisor
Saatchi & Saatchi
noemi.revnic@saatchi.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/saatchi-saatchi/achieve-global-lanseaza-in-premiera-in-romania-training-ul-achieving-stellar-services