Schimbarile climatice – urmatoarea strategie de afaceri pentru companii! CSR’08 - locul de intalnire al companiilor care au facut din schimbarile climatice un avantaj competitiv

BUCURESTI - 1 octombrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Priya Matzen - Novo Nordisk, Richard Moat –Orange Romania si Pierluigi Orati –ENEL Italia, vor dezbate pe 20 si 21 octombrie tendintele dominante la nivel de top management ale marilor companii ale lumii in cadrul celei de-a de-a treia editie a Conferintei Internationale de Responsabilitate Sociala– CSR’08 Living the green. Cum poti fi responsabil fata de mediu si in acelasi timp sa-ti asiguri un avantaj competitiv, cum sa folosesti schimbarile climatice ca strategie de marketing, cum sa generezi profit si o mai mare loializare a propriilor consumatori sunt doar cateva dintre temele abordate in cadrul conferintei.

Schimbarile climatice – urmatoarea strategie de afaceri pentru companii!  CSR’08 -  locul de intalnire al companiilor care au facut din schimbarile climatice un avantaj competitiv

In cadrul celor 8 plenare si 4 seminarii dedicate practicilor responsabile, experti la nivel mondial, dar si local vor dezbate subiecte arzatoare pentru mediul de afaceri romanesc si nu numai: Schimbarile climatice, o strategie de marketing, Managementul deseurilor, un pas mai aproape de un mediu mai bun, Etica in afaceri versus reputatia: Cum sa conduci o afacere sanatoasa intr-o lume in continua schimbare?

Pornind de la tema centrala a conferintei, strategii verzi, agenda evenimentului extinde dezbaterea catre avantajele competitive ce decurg dintr-o abordare responsabila a schimbarilor climatice. Astfel ca sesiunea How to approach climate change as a necessity that generates competitive advantage? va prezenta si va exemplifica maniera in care companii, autoritati competente si ONG-uri isi pot uni eforturile pentru a crea un mediu durabil pentru generatiile viitoare.

“Vorbim de schimbari climatice si tinte pentru anii 2020 sau 2050. Dar schimbarile climatice se petrec deja astazi, si toata lumea trebuie sa realizeze cat este de important sa le luam in considerare in viata de zi cu zi. Cu atat mai mult companiile care vor fi nevoite sa isi schimbe intreaga filozofie de lucru pentru a putea concura in noua ordine economica, bazata pe eficienta energetica, emisii reduse de carbon, respect pentru mediul inconjurator. Schimbarile climatice sunt o amenintare...dar si o provocare.” spune Robin Barnett, ambasadorul Marii Britanii in Romania, care va vorbi in cadrul sesiunii How to approach climate change as a necessity that generates competitive advantage?

CSR’08 Living the green aduce ca noutate o abordare specifica si personalizata a consecintelor pe care schimbarile climatice le au asupra afacerilor, venind in sprijinul acestor dezbateri cu studii de caz de succes. In cadrul plenarei, A talk with CEOs: Hear the golden rules of selecting effective CSR/SD offset methods and protect your company from what lies ahead. How to use climate change as a business strategy?, participantii vor putea afla chiar de la liderii unor multinationale de succes cum responsabilitatea sociala poate fi imbinata favorabil cu dezvoltarea durabila si cu consolidarea reputatiei.

“Conferinta internationala de CSR este o oportunitate pentru fiecare dintre participanti – companii, organizatii non guvernamentale, jurnalisti – sa invete unii de la altii, sa schimbe opinii si chiar sa porneasca noi proiecte sau parteneriate. In acest an dorim sa oferim o perspectiva globala asupra angajamentului grupului nostru pentru dezvoltare sustenabila, motiv pentru care ne bucuram de prezenta unor specialisti de la Grup, de la Orange Business Services, marketing strategic si divizia de CSR.” mentioneaza Richard Moat, Director Executiv, Orange Romania.

Peter Barta, Consilier in cadrul Agentiei Nationale pentru IMM-uri si Cooperatie (ANIMMC), considera ca integrarea activitatilor de responsabilitate sociala in strategiile companiilor este un imperativ: “Ma bucur foarte mult ca aceasta conferinta a ajuns deja la a treia editie! Este o dovada a succesului de care s-au bucurat editiile anterioare, precum si a necesitatii unor astfel de evenimente care sa incurajeze integrarea activitatilor de responsabilitate sociala in strategiile de dezvoltare ale companiilor. Sper ca firmele romanesti sa ia din ce in ce mai mult in considerare aceasta initiativa care, pe de o parte, le aduce un plus de valoare pe piata europeana, iar pe de alta parte contribuie la dezvoltarea comunitatii in care isi desfasoara activitatea.”.

CSR’08 va avea loc cu sustinerea CSR Europe si Orange Romania, care va invita sa luati parte la un eveniment unic in Romania.
Detalii despre conferinta si modalitati de inscriere puteti gasi pe: www.csr08.ro sau la:

Raluca Asanache
raluca.asanache@sbc.com.ro.
Mobil: 0751 163 414

Despre SAGA Business and Community

Saga Business & Community este prima agentie dedicata furnizarii de servicii specifice in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste. Condusi de filosofia noastra, aceea ca putem fi „Competitivi prin schimbare responsabila” am initiat seria de conferinte internationale (CSR’06, CSR’07, CSR’08) si regionale (CSR UpDates in Iasi si Cluj).
Cele doua conferinte internationale au adunat in fiecare an peste 150 de profesionisti de la autoritati publice, sectorul privat, ONG-uri, si mass media, iar numarul expertilor internationali prezenti la eveniment a crescut de la 15 in 2006 la nu mai putin de 25 in 2007.
Pentru relatiile cu presa:
Florentina Loloiu
PR Executive
0728.300.605
021-314.66.15/ 16
florentina.loloiu@milleniumcommunications.ro
raluca.asanache@sbc.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/saga-business-and-community/schimbarile-climatice-urmatoarea-strategie-de-afaceri-pentru-companii-csr08-locul-de-intalnire-al-companiilor-care-au-facut-din-schimbarile-climatice-un-avantaj-competitiv