Barbatii SARTO

BUCURESTI - 28 noiembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Banci / Asigurari, Educatie / Cultura, Finante / Contabilitate, Monden / Lifestyle

SARTO made to measure, primul concept-boutique masculin din Romania, lanseaza *Barbatii SARTO si ghidul vestimentar SARTO

Barbatii SARTO

Lansarea conceptului *Bărbaţii SARTO şi a ghidului vestimentar SARTO toamnă-iarnă 2012/2013 va avea loc în data de 28.11.2012, la ora 19:30, la Hotel Arc de Triomphe, strada Clucerului, nr. 19, Bucureşti.

Scopul evenimentului este de a celebra cultura vestimentară masculină în România, odată cu lansarea Ghidului vestimentar SARTO toamnă-iarnă 2012/2013. SARTO şi-a propus, odată cu lansarea ghidului, o aprofundare în ceea ce priveşte atenţia pe care o acordăm atitudinii şi vestimentaţiei, atât la nivel personal cât şi la nivel de grup. Există cultură vestimentară şi bun simţ în România, iar SARTO şi-a propus să redea aceste elemente cu ajutorul unui film de prezentare şi a unei suite de poze cu cei mai bine îmbrăcaţi bărbaţi din România.

 

Povestea SARTO made to measure

„Punem accentul, în primul rând, pe consilierea vestimentară integrată într-un concept italian de costume și cămăși făcute pe măsură ”, a declarat Alexandru Moise, managing partner şi consilier în imagine SARTO made to measure.

Un economist şi un jurnalist, cei doi fondatori ai brandului SARTO made to measure au acumulat experienţă în consilierea vestimentară masculină, atât din pasiune şi studiu propriu, cât şi din stagiile de pregătire efectuate în Italia la renumite case de creaţie vestimentară. Urmărind pasiunea pentru hainele de bun gust, cei doi antreprenori au lansat în 2011 două proiecte dedicate educaţiei vestimentare a bărbaţilor din România, un blog cu ipostaze autentice - http://dappergents.ro, proiect premiat la Roblogfest, ediţia 2012, şi cea mai mare comunitate de stil masculin din România - http://academiadestil.ro, la care au aderat principalele bloguri adresate bărbaţilor, cât şi designeri şi creatori din moda masculină.

„Am studiat îndeaproape piețele unde se scrie moda masculină și se dau tendințele în materie de stil și am realizat că în România vorbim despre o nișă aproape invizibilă: concept-boutique-urile dedicate consilierii vestimentare masculine”, a explicat Alexandru Drăgan, managing partner şi consilier în imagine SARTO made to measure. 

            Accesul la acest eveniment se va face numai pe bază de invitaţie nominală. Pentru presă, vă rugăm să confirmaţi participarea la adresa de e-mail: alex.dragan@sarto.ro sau la numărul de telefon 0752 207 206.

Evenimentul este organizat cu sprijinul Residence Hotels şi al partenerilor noştri, Aperol Spritz, All Hollow şi HP.

                  Pentru detalii suplimentare despre colecţia SARTO made to measure, nu ezitaṭi să vizitaṭi www.sarto.ro.

 

*SARTO este primul concept-boutique masculin din România, care integrează un serviciu profesionist de consiliere vestimentară cu stilul sartorial italian al costumelor şi cămăşilor făcute pe măsură.

 

Alex Drăgan

0752 207 206

alex.dragan@sarto.ro

Strada Nicolae G. Caramfil, 22