Brown & Thomas Agency in competitie la Mobile Advertising Congress

BUCURESTI - 24 februarie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Pe data de 25 februarie 2010 agentia Brown & Thomas (www.brown-thomas.ro) intra in competitie la sectiunea Mobile Advertising Heroes din cadrul Mobile Advertising Congress (www.mobilecongress.ro). In cadrul acestei sectiuni, 5 lideri din din industria de marcom vor avea cate 5 minute pentru a prezenta o idee revoluţionară folosind o platformă mobilă de advertising pentru un brand la alegerea lor.

Brown & Thomas, prin vocea CEO-ului Gabriel Prodanescu, va prezenta un studiu de caz pentru o campanie nationala de fidelizare a clientilor brandului Santal prin intermediul mediului mobil (telefonul mobil) folosindu-se de platforma integrata de marketing si comunicare interactiva bazata pe solutia mTicket.

Prin adoptarea tehnologiei mTicket brandul Santal va beneficia de o serie de avantaje neegalate de nici o solutie prezenta pe piata:

- strangerea de baza de date
- comunicare vizuala interactiva cu masa de consumatori
- audienta targetata
- segmentarea bazei de date
- componentă de marketing viral
- analiza impactului campaniei
- adaptarea strategiei de marketing in timp real
- castig de imagine a brandului

Folosirea celui mai personal canal de comunicare, mediul mobil, pentru transmiterea mesajului promotional, combinat cu tehnologia mTicket ce permite interactiunea cu consumatorul si comunicarea vizuala cu acesta datorita terminalului mScanner, reprezinta o reteta ce garanteaza succesul acestui tip de campanie care imbina in cel mai eficient mod comunicarea verbala si vizuala cu analiza impactului si investigarea comportamentului consumatorilor.

Studiul de caz complet este disponibil tuturor celor interesati la www.mobiletickets.ro, click pe demo 4.

Tehnologie proprietara a agentiei Brown & Thomas ( www.brown-thomas.ro ), dezvoltata inca din anul 2004 ca urmare a unui efort vizionar, mTicket reprezinta cea mai avansata, completa si complexa solutie de comunicare, promovare si interactionare cu consumatorul prin intermediul mediului mobil.

Subordonata ideii de simplitate si eficienta maxima, tehnologia mTicket acopera toate lipsurile solutiilor existente in prezent pe piata si oferă acces la toată masa utilizatorilor de telefonie mobilă:

- mTicket este 100% compatibil cu toate mobilele.
- mTicket nu are nevoie de software suplimentar de instalat pe mobil.
- mTicket nu este conditionat de un anumit tip de mobil - practic este compatibil si cu mobilul bunicii.
- destinatarul nu trebuie sa aiba activate servicii multimedia pe mobil (MMS/WAP).

Astfel, printr-un simplu SMS trimis pe telefonul mobil, consumatorului i se trimite un cod unic mTicket care, gratie versatilitatii sale deosebite, are o arie larga de aplicabilitate:

- cupon de discount
- bilet de intrare la un eveniment
- card de membru
- card de acces
- invitatie VIP

Pentru asigurarea unei experiente unice, puternic interactive, in sistem a fost integrat terminalul mScanner.

Acesta se constituie practic intr-un adevarat centru multimedia care, datorita ecranului touchscreen si compatibilitatii cu orice tip de material video si audio, asigura un impact vizual deosebit. Astfel mTicket ofera continut stimulativ, relevant, iar mScanner asigura suportul video si audio pentru orice material publicitar sau de marketing. Impreuna, acestea deschid consumatorului o fereastra catre o lume plina de continut digital, divertisment si oferte speciale.

Intreaga tehnologie este integrata intr-o platforma multifunctionala ce ofera o viziune completa asupra comportamentului consumatorilor prin generarea de rapoarte in timp real.

CINE - mTicket stie exact cine este consumatorul
CAND - mTicket stie exact cand a raspuns consumatorul
DE CATE ORI - mTicket stie de cate ori a raspuns consumatorul
UNDE - mTicket stie unde a raspuns consumatorul
CAT DE REPEDE - mTicket stie cat de repede a raspuns consumatorul
CE PREFERA - mTicket stie ce prefera consumatorul

Datorita flexibilitatii tehnologiei gama de intrebari la care va raspunde mTicket este foarte larga in functie de nevoile fiecarei campanii in parte.
In modul acesta orice specialist in marketing va analiza, doar prin cateva click-uri, impactul oricarei campanii de mobile marketing si va avea posibilitatea de a regla derularea acesteia.

Gama vasta si complexitatea rapoartelor generate permit analiza comportamentului in masa al consumatorilor sau comportamentul individual al acestora, dezvoltandu-se astfel o relatie unica, personalizata cu consumatorii in ansamblu sau ca individualitati.


Despre SC DataTEK Group Inc. SRL

Pentru o mai buna intelegere a potentialului extraordinar al mTICKET puteti accesa www.mobiletickets.ro.
Catalin Tincu
Account manager
Office: 0318 22 21 22
Mobil: 0747 11 99 88