Selling Hot Point – un instrument inovativ pentru creşterea vânzărilor pe timp de criză

BUCURESTI - 3 iulie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Centrul de branding personal EgoCentrum lansează un nou instrument destinat stimulării vânzărilor şi parteneriatelor în general, adaptat nevoilor speciale cu care companiile se confruntă în contextul crizei economice actuale. Selling Hot Point este un program de sesiuni de negocieri bazate pe conceptul de „speed selling” (vânzări rapide), la care participă companii invitate în urma unui proces complex de cercetare şi matching a cererilor şi ofertelor acestora.

Selling Hot Point se adresează tuturor companiilor care se confruntă cu nevoia de a găsi rapid şi uşor clienţi şi furnizori. Pentru că piaţa este din ce în ce mai nesigură ca urmare a crizei financiare, echipa SHP îşi asumă rolul de liant între companiile care pot colabora eficient, şi creează contextul necesar negocierilor bine ţintite.

Echipa SHP identifică, pentru companiile care se înscriu în procesul de matching, potenţiali clienţi şi furnizori care sunt compatibili cu cerinţele pe care fiecare firmă le completează în formularul de înscriere. Practic, echipa este cea care investeşte resursele sale, companiile fiind invitate la o sesiune de negocieri numai dacă Selling Hot Point a identificat pentru acestea posibili parteneri.

De asemenea, EgoCentrum oferă, pe parcursul sesiunilor de negocieri, şi workshop-uri dedicate managerilor, pentru a asigura un suport teoretic pentru eficientizarea întregului proces, precum şi consultanţă de specialitate pe toată durata negocierilor, pentru a sprijini participanţii să încheie contracte cu partenerii identificaţi.

„În contextul unei crize, de orice natură, trebuie sa fii inovativ, trebuie să fii dispus să munceşti mai mult, să reduci din costuri şi să găseşti rapid noi formule de rentabilizare. Noi propunem un instrument nou şi o abordare non-conformistă a negocierii, a modului de a încheia o afacere. Nu suntem formalişti, încercăm să fim eficienţi şi să îi ajutăm şi pe ceilalţi să fie la fel. Companiile care vor răspunde la această invitaţie vor fi din cele la fel de adaptabile şi deschise la nou. Mizăm pe două atuuri esenţiale: participarea la selecţia de cereri şi oferte este complet gratuită iar participanţii la sesiunile de negocieri au garanţia că vor cunoaşte şi vor discuta direct cu potenţiali clienţi şi furnizori, identificaţi pe baza propriilor criterii.” Rodica Lupu, partener.

Termenul limită pentru înscrierea companiilor la procesul de matching este 10 iulie. Până la sfârşitul lunii iulie, companiile pentru care echipa SHP a găsit cel puţin doi furnizori şi clienţi care să se potrivească cerinţelor lor vor primi invitaţii nominale la o primă sesiune de negocieri.

La evenimentele Selling Hot Point pot participa, pe lângă companiile invitate, şi alte firme care sunt interesate de free networking sau de workshop-ul oferit în programul evenimentului, în limita locurilor disponibile. Înscrierea se poate realiza completând formularul disponibil pe site-ul evenimentului.

Pentru mai multe detalii vizitaţi : www.sellinghotpoint.egocentrum.ro sau contactaţi-ne:

Manager de proiect:
Cristina Toma
0733.069.553
cristina.toma@egocentrum.ro
office@sellinghotpoint.egocentrum.ro

Despre SC G&G ProMotion SRL

Selling Hot Point este un program de sesiuni de negocieri bazate pe conceptul de „speed selling” (vânzări rapide), la care participă companii invitate în urma unui proces complex de cercetare şi matching a cererilor şi ofertelor acestora.
Manager de proiect:
Cristina Toma
0733.069.553
cristina.toma@egocentrum.ro
office@sellinghotpoint.egocentrum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-gg-promotion-srl/selling-hot-point-un-instrument-inovativ-pentru-cresterea-vanzarilor-pe-timp-de-criza