Create Direct - dublu premiată la festivalul internaţional de marketing direct “Direct Hit 2008” pentru o campanie realizată pentru Microsoft Romania

BUCURESTI - 10 iunie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agenţia românească de marketing direct Create Direct a câştigat premiul 2 la categoria B2B şi premiul special pentru cea mai bună strategie de comunicare într-o campanie de marketing direct, în cadrul festivalului internaţional de marketing direct “Direct Hit 2008”. Festivalul s-a desfăşurat în perioada 28 – 29 mai 2008 la Kiev, în Ucraina.

Premiul a fost obţinut pentru o campanie de marketing direct realizată pentru Microsoft România în perioada noiembrie 2007- februarie 2008.
“Premiul obţinut la Direct Hit 2008 este al doilea, dupa cel obţinut la Budapesta în 2005 (Silver Dove). Rezultatul confirmă evoluţia pieţei de marketing direct din România pe parcursul acestor ani. Succesul obţinut de agenţia noastră este o reuşită cu atât mai remarcabilă cu cât premiul a fost câştigat într-o competiţie directă cu nume mari din Europa de Est. Cred cu toată convingerea că o campanie de marketing direct bine gândită şi implementată riguros aduce rezultate excepţionale”, afirmă Cosmin Lacătuşu, Director Executiv al Create Direct.
“Create Direct este un partener tradiţional pentru astfel de campanii, iar rezultatele obţinute au fost de fiecare dată foarte bune. Campania realizată pentru soluția de business Microsoft Dynamics NAV a avut un set de obiective ambițioase dar care au fost atinse și chiar depășite consistent datorită unei creații, planificări și execuții de calitate. Echipa de la Create Direct a dovedit încă o data că inţelege nevoile noastre de business şi reuşeşte să le transpună în campanii de succes”, a declarat Dan Vasile, Dynamics Marketing Manager, Microsoft România.
Ediţia din 2008 a “Direct Hit” a reunit mai multe zeci de agenţii de marketing direct din Europa de Est. Secţiunile concursului au fost: Direct mail B2B, Direct mail B2C, Contact-center based campaigns, Marketing direct cu utilizarea canalelor de comunicare interactive (web, sms, e-mail), Proiecte de marketing direct complexe, Marketingul direct în campanii complexe de publicitate.
În noiembrie 2007, Microsoft România a implementat, prin intermediul Create Direct, campania de lead generation pentru Microsoft Dynamics NAV, o soluţie integrată pentru companii, de tip ERP. Create Direct a conceput şi implementat această campanie de la design de campanie, strategie, selectarea ţintelor din baza de date proprie, conceptul creativ, producţie, fulfillment până la follow-up-ul telefonic, raportare şi analiză.

Echipa care a construit şi implementat această campanie de succes este formată din Dan Vasile, Dynamics Partner Marketing Manager, Microsoft România, Cosmin Lacătuşu, Director Executiv al Create Direct, Simona Radu, Account Executive, Ion Nicolau, Graphic Designer.

Despre SC Headline RO

Despre Create Direct
Create Direct oferă clienţilor săi soluţii end-to-end de marketing direct precum: lead generation, programe de loializare, business intelligence, targetare şi segmentare, servicii creative şi producţie de marketing direct. Pe lângă Microsoft România, printre clienţii Create Direct se numără şi: BRD – Groupe Societe Generale, Generali Asigurari, Generali Fond de Pensii, Panasonic România, Scop Computers, Bigotti, Symbol Technologies sau Motorola România.

Persoana de contact este Mihaela Apetrei, tel. 0723.369413

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-headline-ro/create-direct-dublu-premiata-la-festivalul-international-de-marketing-direct-direct-hit-2008-pentru-o-campanie-realizata-pentru-microsoft-romania