Solutii Call Center distribuit

BUCURESTI - 18 ianuarie 2010

Comunicat tip General in IT&C

Comunicarea eficienta prin telefon, timpul rapid de raspuns la solicitari, usurinta de a intra in legatura cu un operator si folosirea eficienta a resurselor reprezinta principalele obiective in dezvoltarea si implementarea unui Call-center care sa aduca beneficii unei firme si satisfactie clientilor sai.

Suportul si informarea oferita clientilor, in legatura cu serviciile sau produsele unei firme sunt elemente care pot face diferenta in dezvoltare unei afaceri de succes. Firmele, fie ele mici sau mari, trebuie sa ofere clientilor posibilitatea de a rezolva, prin intermediul produselor oferite, probleme sau necesitati, atat in momentul cumpararii acestora cat si inmomente ulterioare.


Rombit Communications ofera firmelor care doresc sa puna la dispozitia clientilor sau partenerilor de afaceri un serviciu de Call-Center, o solutie personalizata care sa permita obtinerea rezultatelor dorite cu un minim de resurse.

Solutii Call Center  distribuit

Solutiile Rombit Tel se adreseaza firmelor de orice dimensiuni si cu orice domeniu de activitate datorita flexibilitatii si gamei variate de servicii disponibile pentru a crea un Call-Center.


Avantaje

Scalabil
•Extindeti centrala oriunde aveti conexiune de date, când aveti nevoie

Accesibil
•Platiti pe masura ce va extindeti , la un raport pret/performanta imbatabil
•Puteti reutiliza terminale din centrala Dvs actuala
•Orice simplu telefon devine “inteligent” folosind interfata software
•Conectarea clientilor mobili sau a filialelor la cost practic nul

Usor de inteles
•Numar redus de componente hardware,fara licentiere, cu toate functiile incluse.

Distribuit
•Nu sunteti dependenti de un centru si distanta fizica pina la acesta
•Protejati investitia Nu depindeti de un sasiu limitat pe care nu-l mai puteti valorifica
•Sigur 99,999% folosire neintrupta. Redundanta cu pina la 8 de noduri.
•Integrabil Se poate integra cu aplicatii CRM

Beneficii
•Control total asupra costurilor si apelurilor. Se poate integra cu aplicatii de facturare sau
raportare.
•Reducerea costurilor prin plasarea inteligenta a apelurilor
•Informatii sufieciente pentru a fundamenta strategia de dezvoltare a infrastructurii
•Eficientizarea activitatii angajatilor-apelurile se pot gestiona usor folosind interfata

Cresterea calitatii relatiei cu clientii
•Automatizarea unor procese si integrare cu aplicatile vitale , CRM
Printre serviciile care pot fi integrate in solutia de Call-Center se numara:

Hosted PBX – crearea unei retele de voce privata, de orice dimensiuni si cu o acoperire geografica mare.
IVR- sistem automat de tratare a apelurilor primite , in mod interactiv in functie de optiunile apelantului.

Consultanta

• Proiectare retea VoIP
• Implementare Call Center
• Proiectare Call Center

Despre SC.MIHAITA IMPRESS SHOW SRL

Rombit Tel inseamna un intreg pachet de servicii bazate pe comunicatii multimedia voce, e-mail, fax videotelefonie si call center, toate aceste modalitati de comunicare completandu-se perfect cu ultimele tehnologii Internet. Abonatii pot comunica usor, oriunde in lume si de oriunde din lume, ca si cum s-ar afla in romania. nu mai exista notiunile de convorbiri locale, interurbane sau internationale, pentru ca toate convorbirile in retea au acelasi cost: zero, pentru orice tip de comunicatii audio, video, fax sau e-mail.
Dumitrescu Marius
Tel:0745875853
contact@rombit-tel.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-mihaita-impress-show-srl/solutii-call-center-distribuit