Turismul romanesc prinde aripi online

BUCURESTI - 29 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Turism

CaptainGo aduca in premiera pe internet 350 de hoteluri si peste 500 de sali de conferinta din Romania. Proiectul ii apartine lui Lavinius Marcu, un tanar intreprinzator ce s-a remarcat cu planul sau de afaceri la CielAwards 2006, unde a castigat premiul III si sustinerea necesara demararii afacerii.

Turismul romanesc prinde aripi online

Pe 27 Noiembrie 2007 a fost lansat oficial CaptainGO, primul serviciu modern de rezervari hoteliere online din Romania.

Disponibil la adresa www.captaingo.com serviciul pune la dispozitia vizitatorilor 350 de hoteluri din Romania (cel mai mare numar de hoteluri diponibile online la aceasta data) si peste 500 de sali de conferinta. Serviciul se adreseaza in special oamenilor de afaceri sau persoanelor care isi cunosc bine destinatia, acestia avand la dispozitie un sistem de cautare avansat si multe optiuni de filtrare a rezultatelor. Companiile au de asemenea acces la un panou prin care pot sa vada statusul rezervarilor pe care le-au facut, in timp real, simplificandu-se astfel mult procesul de rezervare.

Desi turismul online este inca o noutate in Romania premizele de crestere sunt impresionante. Piata europeana de rezervari on-line s-a dezvoltat foarte rapid, pornind in 1998 de la 0,2 mld euro si crescand la 31,5 mld euro in 2006*, cu 25% mai mult fata de 2005, din care hotelurile detin un procent de 16%. In 2006 turismul si calatoriile au generat in Romania 5,53 mld euro, cu 9,2% mai mult decat in 2005, prognoza pe zece ani indicand atingerea nivelului de 24,51 mld euro in 2016. Iar daca in statele vestice ale Uniunii Europene aproximativ 8% din vanzarile de produse turistice au fost facute online iar in Statele Unite aproape 31% din piata de turism se desfasoara pe Internet, in Romania turismul online este sub 1% din totalul pietei.

O explicatie pentru nivelul scazut al rezervarilor hoteliere online de la noi il reprezinta pe de o parte numarul scazut de internauti romani (insa rata de penetrare de 33% ne apropie de media europeana) dar si o lipsa acuta de siteuri specializate in astfel de servicii. CapatinGO vrea sa schimbe acest lucru, aducand in Romania toate bunele practici ale turismul online de caliatate din Occident.

CaptainGO este o companie cu capital 100% romanesc. Afacerea a fost pornita de Lavinius Marcu, dupa ce acesta s-a remarcat prin planul lui de afaceri in cadrul concursului Ciel Awards. Ceea ce atunci parea un vis astazi devine realiatate. 'Lipsa unor servicii profesionale de rezervari online precum si dezinteresul marilor jucatori internationali pentru turismul romanesc au reprezentat pentru mine o oportunitate de care am profitat. Iar dupa aproape un an de munca si multe nopti nedormite se poate spune ca am pus toate hotelurile Romanesti pe Internet.' declara Lavinius Marcu, directorul general al CaptainGO, companie care isi propune atingerea unei cifre de afaceri de 1 milion de euro pentru anul 2008.

Despre SC New Business Development SRL

CaptainGo este o agentie de turism exclusiv online care la ora actuala ofera turistilor posibilitatea sa efectueze rezervari online ca si telefonic la 350 de hoteluri din Romania. Ca si element de noutate absoluta, CaptainGo promoveaza in prim plan salile de conferinta din Romania, avand la acest moment in baza de date peste 500 de sali de conferinta.

Lavinius Marcu a castigat locul III la CielAwards 2006, facandu-se remarca cu planul sau de afaceri din peste 100 de participanti.
CaptainGo: 021.320.42.32

lavinius@captaingo.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-new-business-development-srl/turismul-romanesc-prinde-aripi-online