Afacerea merge. Cum o faci sa alerge?

BUCURESTI - 2 mai 2012

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri

O afacere de succes reprezinta obiectivul oricarui manager care doreste sa treaca dincolo de granita unei afaceri care „merge si asa”. Dar care sunt elementele care fac diferenta intre o afacere care „merge” si o afacere care „alearga”? In primul rand, cunostintele. Pentru a gestiona o afacere, managerii au nevoie sa stie cum sa faca acest lucru. In al doilea rand, abilitatile. Abilitatea de a conduce procesele specifice activitatii unei companii este o caracteristica esentiala a unui manager care poate sa atinga performanta. In al treilea rand, atitudinile. Atitudinea pro-activa si dorinta de a te pozitiona cat mai sus pe piata sunt elementele care fac diferenta intre functional si profitabil.

Afacerea merge. Cum o faci sa alerge?

Intr-un mediu de afaceri din ce in ce mai competitiv, dobandirea cunostintelor specifice de management si dezvoltarea abilitatilor echipei de conducere a companiei in vederea dezvoltarii business -ului pe piata de profil devine o prioritate. Pentru a veni in intampinarea acestor cerinte, Schultz Consulting va derula in perioada mai 2012 – ianuarie 2013 o serie de 11 cursuri de management construite pe baza nevoilor identificate in randul managerilor din regiunea Bucuresti-Ilfov.

Cei peste 200 de manageri selectati in cadrul proiectului „ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANTA” isi vor dezvolta cunostintele si abilitatile in domenii precum: Management strategic, Comunicare organizationala si de afaceri, Managementul echipei, Managementul resurselor umane, Management general, Marketing, Management de proiect, Negociere si vanzari, Managementul timpului, Managementul relatiei cu clientii.

Centrarea pe situatii concrete si solutii de optimizare a afacerii, abordarea practica si aplicabilitatea directa, exemplele de bune practici si adaptarea la specificul mediului de afaceri romanesc reprezinta tot atatea motive pentru antrenarea managerilor participanti intr-un adevarat campionat la performantei!

Prin proiectul „ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANTASchultz Consulting si partenerii sai si-au propus dezvoltarea competentelor si abilitatilor necesare administrarii eficiente a afacerilor pentru echipele de management a IMM-urilor din regiunile Bucuresti – Ilfov, Nord-Est si Centru.

 

Proiectul „ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANTA” este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 si este implementat de Schultz Consulting in calitate de Beneficiar, impreuna cu partenerii sai Camera de Comert si Industrie Suceava si Fundatia „Scoala Romana de Afaceri a Camerelor de Comert si Industrie” – Filiala Brasov in perioada ianuarie 2011 - decembrie 2013.

Mai multe informatii despre proiect si activitatile acestuia, precum si despre serviciile integrate de care vor beneficia companiile selectate pot fi gasite pe site-ul Beneficiarului: www.schultz.ro sau pe site-urile partenerilor: www.ccisv.ro (regiunea Nord-Est) si www.srafbv.ro (regiunea Centru).

Persoana de contact: Oana Nastase, Manager de proiect, Schultz Consulting, e-mail: oana.nastase@schultz.ro. 

 

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/afacerea-merge-cum-o-faci-sa-alerge