COMUNICAT DE PRESA

BUCURESTI - 27 mai 2011

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Constructii, Finante / Contabilitate

60 de companii din regiunile București-Ilfov, Nord-Est și Centru pot beneficia de soluții pentru creșterea perfotmanței și competitivității în cadrul proiectului ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANȚĂ

COMUNICAT DE PRESA

București, 27 mai 2011-05-27  

 

Compania de consultanţă în management şi formarea resurselor umane Schultz Consulting a organizat la Hotel Novotel, conferinţa de lansare a Proiectului ,,ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANŢĂ”, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

 

Având ca temă ,,Performanţa şi competitivitatea resurselor umane - valori esenţiale pentru succesul antreprenorilor români pe piaţa europeană”, în cadrul evenimentului au fost dezbătute soluţiile de creştere a calităţii şi competitivităţii resurselor umane pentru antreprenoriatul românesc (IMM-uri) care vor fi dezvoltate în cadrul proiectului. Acestea vin în sprijinul creşterii performanţei companiilor românești în contextul concurențial al mediului de afaceri european. Proiectul este dezvoltat în parteneriat cu Camera de Comerţ şi Industrie Suceava şi Fundaţia Şcoala Română de Afaceri a Camerelor de Comerţ şi Industrie - filiala Braşov, pe o perioadă de 36 de luni, şi acoperă 3 regiuni de dezvoltare (Bucureşti-Ilfov, Nord-Est şi Centru).

 

Obiectivul general al proiectului este facilitarea dezvoltării competenţelor şi abilităţilor necesare administrării eficiente a afacerilor pentru echipele de management a 60 de companii din regiunile Bucureşti – Ilfov, Nord-Est şi Centru. Proiectul pune accent pe oferirea de servicii integrate de diagnoză organizaţională, training şi consultanţă echipelor de management din 20 de companii din fiecare regiune de dezvoltare, care vor fi selectate în perioada imediat următoare.

 

De asemenea, proiectul își propune dezvoltarea şi furnizarea a 10 programe de perfecţionare profesională pentru îmbunătăţirea competenţelor de administrare eficientă a afacerii. Acestea vor fi construite pornind de la nevoile identificate în urma analizei interne a companiilor. Rezultatele obținute vor fi folosite în egală măsură la dezvoltarea unor instrumente manageriale a căror aplicare în cadrul fiecărei companii va fi monitorizată de către experţii în dezvoltarea şi managementul afacerii din cadrul echipei de proiect, aceștia oferind totodată consultanţă şi coaching celor 60 de companii selectate.

 

„Provocarea pe care echipa proiectului şi-a asumat-o este aceea de a oferi servicii şi soluţii manageriale de calitate reprezentanţilor mediului de afaceri din cele 3 regiuni de dezvoltare, care să contribuie în mod real la depăşirea provocărilor cu care se confruntă mediul de afaceri în această perioadă. Investiţia în oameni este cheia succesului şi expertiza europeană oferită prin acest program va da posibilitatea managerilor implicaţi să atingă un nivel de performanţă perfect competitiv şi viabil în actualul context de armonizare europeană”, a declarat Marius Donţu, director general al Schultz Consulting.

 

Speakeri în cadrul evenimentului au fost: Corneliu Vişoianu – Președinte Fundația Culturală Delta, Radu Soviani – jurnalist economic, The Money Channel TV și Marius Donțu – Manager General, Schultz Consulting.

 

La eveniment au participat, de asemenea, reprezentanți ai Camerei de Comerț și Industrie a României și ai Consiliului Concurenței din România.

 

 

Despre Schultz Consulting:

 

Schultz Consulting este o companie românească de consultanţă în management şi training în domenii precum: dezvoltare instituţională, comunicare, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane. Portofoliul Schultz Consulting cuprinde companii naţionale şi multinaţionale, instituţii publice, administraţie publică centrală şi locală, organizaţii neguvernamentale.

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/comunicat-de-presa154