Curs autorizat Expert Achizitii Publice – Schultz Consulting – ultimele 3 zile de inscriere.

BUCURESTI - 28 martie 2012

Comunicat tip Administrativ / Management in Administratie Publica, Afaceri, ONG

Punctul forte al cursului de achiziţii publice organizat de Schultz Consulting este acela că, pe lângă abilităţile de a folosi proceduri şi instrumente în achiziţii publice, participanţii îşi vor dezvolta abilităţile de a redacta criterii pentru evaluarea ofertei tehnice.

Examenul de absolvire va avea loc în data de 5 aprilie 2012.


Trainerul cursului va fi dl. Marius Donţu – Director General Schultz Consulting.

Curs autorizat Expert Achizitii Publice – Schultz Consulting – ultimele 3 zile de inscriere.

În urma absolvirii acestui curs, participanţii vor primi un Certificat de „Expert Achizitii Publice ” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei şi Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor.

Certificatul vă recunoaşte competenţele necesare practicării meseriei de Expert Achizitii Publice - cod COR 214946. Scop: Dezvoltarea competenţelor de Expert Achizitii Publice.

Obiectivele cursului La finalul programului de formare profesionala, fiecare participant va avea capacitatea de a:

1.    folosi corect terminologia de specialitate;

2.    descrie domeniile de aplicare a achizitiilor publice;

3.    selecta legislatia aplicabila fiecarei achizitii;

4.    realiza o planificare anuala de achizitii publice;

5.    proiecta procedura de implementare;

6.    elabora documentatia de specialitate;

7.    participa la derularea procedurilor de achizitii;

8.    oferi consultanta de specialitate.

BENEFICII:

1. Participanţii beneficiază de un serviciu marca Schultz Consulting, o companie serioasă şi credibilă pe piaţa furnizorilor de training, cu experienţă în realizarea standardelor ocupaţionale în proiecte finanţate de Uniunea Europeană.

2. Curs interactiv axat pe probleme practice şi instrumente eficiente la standarde de excelenţă.

3.  Competenţe dobândite într-o atmosferă plăcută şi relaxată la un preţ corect

4.  Participantul va fi pus în situaţia de a găsi soluţii la probleme reale româneşti.

5. Participanţii au şansa să interacţioneze cu un Trainer cu o vastă experienţă practică în diferite domenii, care va împărtăşi câteva soluţii pentru situaţii dificile.

6.  Participanţii vor primi suport de curs şi fise de lucru pentru aplicaţii.

7. Participanţii se vor consulta cu trainerul în vederea realizării lucrării practice pentru examenul de absolvire.

8. Participanţii vor beneficia de 2 pauze de cafea/zi şi masa de prânz.

TEMATICA:

1. Introducere in tematica achizitiilor publice;

2. Descrierea domeniilor de aplicare a achizitiilor publice;     

3. Selectarea legislatiei aplicabile;     

4. Planificarea anuală a achizitiilor;     

5. Proiectarea procedurii de implementare;     

6. Documentatia de specialitate;     

7. Derularea procedurilor de achizitii;

8. Oferirea de consultanţa de specialitate.

Metoda de instruire

Programul utilizează tehnici europene de predare şi instruire, se bazează pe interactivitate, aplicaţii, exerciţii şi oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta rapid aptitudinile, abilităţile şi competenţele specifice expertului in domeniul achizitiilor publice.

Cine se poate inscrie? Programul se adresează:

- funcţionarilor publici din administraţia publică centrală şi locală,

- specialiştilor din sectorul privat încadraţi în compartimente cu atribuţii aferente procesului de planificare şi asigurare a resurselor,

- persoanelor numite în cadrul comisiilor de întocmire a dosarelor şi de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentând entitatea publică în procesul de achiziţii, dar si alte persoane interesate de acest domeniu.

PREZENTARE  TRAINER:

Marius DonţuAcţionar majoritar şi Manager general la Schultz Consulting, de profesie jurist, are 20 ani experienţă în management de proiect pentru companii, structuri guvernamentale, Programe ale Uniunii Europene, Programe ale Băncii Mondiale, Programul Naţiunile Unite pentru Dezvoltare, Programe guvernamentale.

A desfăşurat proiecte internaţionale cu parteneri din Germania, Finlanda, Danemarca, Franţa, Marea Britanie, Polonia, Portugalia.

Trainer certificat la nivel naţional şi internaţional, are o experinţă de peste 18 ani în training, perioadă în care a dezvoltat numeroase programe de training în diferite domenii, perfect adaptate cerinţelor clienţilor: achiziţii puplice, resurse umane, formare de formatori, managementul timpului, leadership, etc. Marius Donţu a avut oportunitatea de a lucra, de-a lungul timpului, în echipe internaţionale, atât ca manager de proiect, cât şi ca trainer format la scoala americană.Este specializat în sisteme europene de evaluare a competenţelor în urma cursurilor absolvite în Austria şi a experienţei de lucru cu traineri din Europa.

LOCUL  DE DESFĂŞURARE:    sediul Schultz Consulting, str. Rondă, nr. 8bis, sector 2

PERIOADA:      3 ZILE,  3-5 aprilie 2012.

Examenul de absolvire se va desfăşura  în data de 5 aprilie 2012.

GRUP ŢINTĂ:            

12 persoane TAXĂ DE PARTICIPARE:         1000 Lei/participant  (800 lei taxa curs si 200 lei taxa certificare)

Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, susţinerea examenului final şi eliberarea certificatului de absolvire, 2 pauze de cafea şi masa de prânz în cele 3 zile de curs.

Taxa de participare nu include TVA, pentru ca SCHULTZ CONSULTING nu este plătitoare de TVA.

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:

-    fişă de înscriere completată şi semnată;

-    copie CI;

-    copie diplomă de licenţă;

-    copia unui document care să ateste achitarea taxei de curs

Data limită pentru înscriere: 30 martie 2012 ora 16:00.

Înscrierile se fac în ordinea primirii dosarelor de înscrierepână la completarea locurilor.

Pentru înscrieri şi informaţii legate de curs vă rugăm să o contactaţi pe:

Alina Mihalache

Tel: 0728.16.33.03

Fax: 021.315.65.48

e-mail: alina.mihalache@schultz.ro

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/curs-autorizat-expert-achizitii-publice-schultz-consulting-ultimele-3-zile-de-inscriere-