Curs autorizat, Managementul Timpului, marca Schultz Consulting, 23-24 noiembrie 2012

BUCURESTI - 19 octombrie 2012

Comunicat tip Administrativ / Management in HR, CSR, Farmaceutic

Managementul timpului implică să înţelegem concepte şi să aplicăm metode practice care să ne ajute să conducem mai bine activitatea profesională şi care să ne îmbunătăţească şi viaţa personală.

”Muncim ca să ne câștigăm timpul nostru liber” - Aristotel

Managementul eficient al timpului va include temele teoretice de mai jos. Ele vor fi prezentate şi susţinute prin metode practice ce vor ajuta la fixarea subiectelor. Aplicare lor în viaţa de zi cu zi va permite participanţilor, pe termen lung, să gestionaze eficient timpul.

 

Relaţia cu timpul: care este imaginea noastră despre timp şi cum ne-ar ajuta un jurnal pentru activităţi zilnice să ne raportăm mai eficient la timpul nostru.Care sunt nevoile şi viziunea proprie asupra vieţii profesionale şi personale.De ce ajungem să plătim un comision nedorit în viaţa profesională -  amânarea - şi care sunt soluţiile pentru depăşirea barierelor psihologice care provoacă fenomenul amânării sarcinilor considerate dificile sau de nesurmontat.Diferite metode de organizare a timpului şi utilitatea lor:Stabilirea prioritățilorAlegerea metodei celei mai adecvate pentru organizarea activităților este și ea esențială (folosim metoda ABC, metoda Eisenhower, principiul Pareto, harta minţii, principiul „faceţi lucrurile pe care le gândiţi”)Organizarea activitățilorAlege să nu faci lucrurile care-ți ”omoară timpul”Să nu confunzi măsurarea timpului cu managementul timpului 

5  Cum pot face şedințe eficiente

a.   Pregătirea şedinţei – pasul 1.

b.   Cum se conduce o şedinţă eficientă (demonstraţie)? - pasul 2

c.   Cum se face follow up pentru o şedinţă eficientă? - pasul 3.

d.   Cum te asiguri că şedinţele sunt eficiente şi scurte? – pasul 4.

6 Cum putem folosi instrumente de organizare a timpului

a. Plannerul săptămânal

b. Agenda zilnică

c. Instrumente utile în ședințe: agenda pentru întâlniri și minuta unei ședințe.

7. Cum folosesc timpul mai bine gestionat, pentru a simți că merită efortul de a-l planifica şi organiza mai bine.

Cursul este interactiv, centrat pe învățarea din experiențe structurate dezvoltate pe baza realității și interacțiunilor organizaționale din companiile românești.

 

În urma absolvirii acestui curs, participanţii vor primi un Certificat de Competențe Comune: Competențe antreprenoriale – Managementul timpului, recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei şi Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor.

 

Scop:

Să dezvolte competențe specifice în domeniul managementului eficient al timpului.

 

Obiective

 

La finalul cursului participantii vor fi capabili să:

1. Dezvolte abilităţi de gestionare a timpului;

2. Dezvolte abilităţi de prioritizare activităţilor;

3. Utilizeze instrumente de management al timpului;;

4. Conştientizeze care sunt activităţile consumatoare de timp

 

Beneficii imediate:

ü  Aplicabilitatea maximă în viaţa de zi cu zi a informaţiilor şi a abilităţilor dobândite şi caracterul preponderent practic;

ü  Plasarea participanţilor în faţa unor provocări similare cu cele întâlnite în mod real într-o organizație;

ü  Aplicabilitatea informaţiilor în orice domeniu;

ü  Mediul relaxat în care se desfăşoară cursul.

 

 

 

 

Cui se adresează cursul?

 

Cursul se adresează:

ðmanagerilor din diferite companii naţionale şi multinaţionale implicaţi în conducerea unor activitati complexe,

ðcelor care desfăşoară activităţi care necesită o buna gestionare a efortului pe termen scurt şi a timpului alocat (management de proiect),

ðoricărei persoane interesate de îmbunătățirea performanțelor de management al timpului,

ðoricărei persoane dornice să îşi îmbunătăţească activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunoştinţe şi dobândirea de abilităţi care să îi permită eficientizarea  performanței individuale și îndeplinirea cu eficiență sporită a sarcinilor zilnice.

 

 

 

PREZENTARE  TRAINER:

 

Mirela Mustaţă este licenţiată a Facultăţii de Fizică (Universitatea din Bucureşti) şi a Facultăţii de Comerţ, Specializarea Marketing (ASE Bucureşti), are un Master în Administarea Afacerilor în cadrul Facultăţii de Sociologie şi Asistenţă Socială (Universitatea din Bucureşti) şi este doctorand în ştiinţele comunicării la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (Universitatea din Bucureşti).

 

Activitatea profesională cuprinde peste 13 ani de experienţă în managementul de proiect, coordonarea cercetărilor de piaţă pentru construirea programelor de comunicare ale diferitelor instituţii sau programe, training şi organizarea şi coordonarea activităţilor de comunicare în cadrul campaniilor şi proiectelor derulate pentru clienţi locali şi internaţionali. Aceste proiecte au inclus, de exemplu: dezvoltarea de strategii de comunicare, implementarea unor campanii de conştientizare şi educare publică, training, coordonarea unor campanii de responsabilitate socială corporatistă, management de eveniment, coordonarea relaţiei cu presa, relaţii guvernamentale şi afaceri publice. În tot acest răstimp, a făcut parte şi din echipele unor proiecte finanţate din surse precum BIRD, USAID, UNICEF şi Programe ale Uniunii Europene. În cadrul lor, s-a specializat în activităţile de design, planificare şi implementare a proiectelor, management financiar şi managementul ciclurilor proiectelor. Activitatea managerială a inclus şi coordonarea grupului de implementare a unui proiect co-finanţat de BIRD pentru reformarea sistemului de înregistrare a proprietăţii din România.

 

Din 2002, a început colaborarea pentru susţinerea unor cursuri cu instituţii academice româneşti precum Şcoala Naţională de Ştiinţe Politice şi Administrative, Universitatea „Spiru Haret”, Universitatea Bucureşti, Academia de Studii Economice.

 

A derulat cursuri de formare în comunicare şi media pentru clienţi cum ar fi: Marsh, Teraplast România, Delphy Packard, Ministerul Sănătăţii din Republica Moldova, Centrul Medical Sanador, Institului Naţional de Administraţie Publică (cursul „Comunicarea instituţională şi tehnici de negociere”), ANSVSA, Reprezentaţa Comisiei Europene în România (cursul „Leadership” în cadrul programului „Lider European”), training coordonator al programului „Valori Europene” derulat pentru ABN AMRO Bank (cursul „Cultura şi etica bancară”).

 

Este co-autoarea unei lucrări de relaţii publice („Relaţii publice şi universul comunicării internaţionale” Simona Mirela Miculescu şi Mirela Mustaţă, Ed. Fundaţiei „România de Mâine” 2003) şi a mai multor ghiduri şi articole în domeniul comunicării publice.

 

În prezent, este trainer şi consultant independent în relaţii publice, marketing, analiză, planificare şi comunicare strategică.

 

 

Perioada de desfasurare:            2 ZILE : 23-24 noiembrie  2012

Examenul de absolvire se va desfăşura Sâmbătă, 24 noiembrie 2012.

 

 

Locul de desfăşurare: Sediul SCHULTZ CONSULTING - str. Rondă, nr. 8 bis, sector 2; București

                                                                                                

Grup ţintă:  12 persoane;

 

Taxa de participare:          750 RON/persoană

 

Taxa de participare nu conţine TVA, întrucât

Schultz Consulting nu este plătitoare de TVA.

 

 

Participanţilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.

 

Taxa se poate achita în doua tranşe

(50% inainte de începerea cursului şi 50% inainte de susţinerea examenului de absolvire)

 

- Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane –

 

REDUCERILE NU SE CUMULEAZĂ

 

Taxa de participare acoperă costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), testele de verificare, organizarea şi desfăşurarea examenul de absolvire şi eliberarea certificatelor, precum şi pauzele de cafea şi mesele de prânz.

 

 

 

Condiţii de înscriere:

 

 Pentru a vă putea înscrie, vă rugăm să ne transmiteţi următoarele documente:

     1. fişa de înscriere completată si semnată, pe care o puteţi descărca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;

copie după buletin/ cartea de identitate; copie certificat de nastere; copie după diploma de studii medii; copie după certificatul de căsătorie (în cazul doamnelor care şi-au schimbat numele după căsătorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual) copie după un document care să ateste achitarea taxei de participare în contul:

 

 

SC SCHULTZ CONSULTING SRL

CONT RO40BTRL04301202R81484XX

deschis la Banca Transilvania, Sector 4, Agenţia Tineretului, Bucureşti

 

 

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare înscrierii, până la

data de 20 noiembrie 2012 ora 16.00 la adresa de e-mail;

fax: 021 315 65 48

 

 

Persoană de contact pentru detalii legate de înscriere si alte detalii administrative:

Alina Mihalache

Tel: 0728 16 33 03, alina.mihalache@schultz.ro

 

 

Înscrierile se fac în ordinea primirii fişelor până la completarea locurilor.

 

 

Conform O.G. 129/2000 Cap. V, referitoare la formarea profesională a adulţilor costul cursurilor autorizate de ANC (CNFPA) se deduce (dupa caz) din

impozitul pe profit sau pe venit al firmei.

 

 

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/curs-autorizat-managementul-timpului-marca-schultz-consulting-23-24-noiembrie-2012