Curs autorizat Marketing, specializarea de Manager de Produs 17-19 August 2012

BUCURESTI - 10 august 2012

Comunicat tip General in Afaceri, Turism, Retail

Un manager de succes poate pune produsul sau serviciul potrivit la prețul potrivit în fața clientului potrivit. Nu întotdeauna vânzările masive sunt cheia succesului. Scopul marketingului este să genereze interes și recunoaștere, care vor duce către vânzările ce pot propulsa profitul.
Cursul își propune să dezvolte abilitățile managerilor de a crea o strategie de marketing și de a modela mesaje convingătoare pentru clienții vizați.
Se propun module și teme actuale, în acord cu noile tendințe ale dinamicii pieței, pornind de la analize de marketing și studii de piață, până la strategii de marketing specifice diferitelor canale (offline și online).

Prezentarea cursului

 

Un manager de succes poate pune produsul sau serviciul potrivit la prețul potrivit în fața clientului potrivit. Nu întotdeauna vânzările masive sunt cheia succesului. Scopul marketingului este să genereze interes și recunoaștere, care vor duce către vânzările ce pot propulsa profitul.

Cursul își propune să dezvolte abilitățile managerilor de a crea o strategie de marketing și de a modela mesaje convingătoare pentru clienții vizați.

Se propun module și teme actuale, în acord cu noile tendințe ale dinamicii pieței, pornind de la analize de marketing și studii de piață, până la strategii de marketing specifice diferitelor canale (offline și online). Participanții se vor familiariza cu modele și instrumente de marketing care să le permită adaptarea strategiei de marketing în funcție de nevoile companiei. O atenție deosebită va fi acordată campaniilor de social media și marketingului on-line, fiind prezentate principalele canale și instrumente de acces și succes în această zonă. De asemenea, va fi dezvoltat conceptul de brand management, ca formă de aplicare a tehnicilor de marketing la un anumit produs , linie de produse sau brand.

 

TEMATICA:

 

În afaceri direcția de dezvoltare strategică la nivelul companiei trebuie corelată cu o abordarea a pieței prin intermediul marketingului strategic, ce are rolul de a oferi o imagine de ansamblu asupra performanțelor organizaționale în raport cu piața de profil și clienții companiei.

Rolul marketingului strategic este acela de a defini direcția de dezvoltare și de repoziționare periodică a companiei în funcție de climatul de afaceri și de provocările caracteristice fiecărui segmant de piață în care activează compania. În cadrul acestui proces, departamentul și managerul de marketing joacă un rol important, alături de reprezentanții top managementului.

Participanții se vor familiariza cu modele și instrumente de marketing care să le permită adaptarea strategiei de marketing în funcție de nevoile companiei.

O atenție deosebită va fi acordată campaniilor de Social Media și marketingului on-line, fiind prezentate principalele canale și instrumente de acces și succes în această zonă.

De asemenea, va fi dezvoltat conceptul de brand management, ca formă de aplicare a tehnicilor de marketing la un anumit produs, linie de produse sau brand. Brand managementul presupune gestionarea caracteristicilor tangibile și intangibile ale unui brand: definire, poziționare, preț, ambalare, etc.

 

În urma absolvirii acestui curs, participanţii vor primi un Certificat de Manager de Proiect recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei şi Autoritatea Națională de Calificări (fostul Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor).

 

Certificatul recunoaşte competenţele necesare practicării meseriei de Manager de Produs - cod COR 241938.

 

 

 

 

SCOPUL CURSULUI:

Dezvoltarea abilităților de marketing.

 

OBIECTIVELE CURSULUI:

    Înțelegerea rolului marketingului în companie;Dezvoltarea abilităților de analiză a pieței și a clienților;Înțelegerea și dezvoltarea conceptului de strategie de marketing;Dezvoltarea abilităților de realizare a unor campanii de marketing on-line;Dezvoltarea abilităților de realizare a unor campanii de marketing offline;Dezvoltarea abilităților specifice gestionării unui brand sau portofoliu de branduri.

 

Cursul cuprinde următoarele module:

Marketingul și compania. Rolul departamentului de marketing.Marketing strategic versus strategie de marketing.Marketing și Social Media.Brand management.

 

 

Cui se adreseaza cursul?

 

Cursul se adresează:

 

ðmanagerilor din diferite companii naţionale şi multinaţionale implicaţi în conducerea activități de promovare, vânzare și management al unui portofoliu de produse / servicii.

ðoricărei persoane dornice să îşi îmbunătăţească activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunoştinţe şi dobândirea de abilităţi care să îi permită o mai bună planificare, organizare, implementare şi monitorizare a propriei activităţi de marketing.

 

 

 

 

 

Cine va fi trainer?

 

Raluca Boghian

 

Lucrand in sectorul privat si cel al organizatiilor non-guvernamentale, Raluca a acumulat de-a lungul celor 8 ani de activitate o experienta diversa in domenii precum consultanta, marketing, PR in industria FMCG. Lucrand in proiecte nationale, precum si internationale, in tara sau in strainatate, ea a identificat diversitatea ca fiind valoarea centrala a vietii sale profesionale.

 

Ca formator certificat din anul 2006, Raluca a livrat trainiguri pe teme precum Comunicarea Organizationala, Lucru in echipa, Comunicare, Diversitate, Formare de formatori, imbogatind prin experienta personala sesiunile de instruire.

 

 

Perioada de desfasurare:            3 ZILE : 17 – 19 August  2012

Examenul de absolvire se va desfăşura Duminica, 19 August 2012.

 

 

Locul de desfăşurare: Sediul SCHULTZ CONSULTING    str. Rondă, nr. 8 bis,

sector 2; Bucuresti

                                                                                                

Grup ţintă:  12 persoane

 

Taxa de participare:          900 RON/persoană

Taxa de participare nu conţine TVA, pentru că

Schultz Consulting nu este plătitoare de TVA.

 

 

Participanţilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.

 

Taxa se poate achita în doua tranşe

(50% inainte de începerea cursului şi 50% inainte de susţinerea examenului de absolvire)

 

- Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane –

 

REDUCERILE NU SE CUMULEAZĂ

 

Taxa de participare acoperă costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), testele de verificare, organizarea şi desfăşurarea examenul de absolvire şi eliberarea certificatelor, precum şi pauzele de cafea şi mesele de prânz.

 

 

Condiţii de înscriere:

 

 Pentru a vă putea înscrie, vă rugăm să ne transmiteţi următoarele documente:

     1. fişa de înscriere completată si semnată, pe care o puteţi descărca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;

copie după buletinul/ cartea de identitate; copie după diploma de studii superioare; copie după certificatul de căsătorie (în cazul doamnelor care şi-au schimbat numele după căsătorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual) copie după un document care să ateste achitarea taxei de participare în contul:

 

 

 

SC SCHULTZ CONSULTING SRL

CONT RO40BTRL04301202R81484XX

deschis la Banca Transilvania, Sector 4, Agenţia Tineretului, Bucureşti

 

 

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare înscrierii, până la

data de 16 mai 2012 ora 16.00 la adresa de e-mail;

fax: 021 315 65 48

 

 

Persoană de contact pentru detalii legate de înscriere si alte detalii administrative:

Alina Mihalache

Tel: 0728 16 33 03, alina.mihalache@schultz.ro

 

 

Înscrierile se fac în ordinea primirii fişelor până la completarea locurilor.

 

 

Conform O.G. 129/2000 Cap. V, referitoare la formarea profesională a adulţilor costul cursurilor autorizate de ANC se deduce (după caz) din

impozitul pe profit sau pe venit al firmei.

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/curs-autorizat-marketing-specializarea-de-manager-de-produs-17-19-august-2012