Curs autorizat Time Management, powered by Schultz Consulting
BUCURESTI - 10 august 2012
Comunicat tip General in Afaceri, HR, Farmaceutic
Managementul timpului implică să înţelegem concepte şi să aplicăm metode practice care să ne ajute să conducem mai bine activitatea profesională şi care să ne îmbunătăţească şi viaţa personală.
”Muncim ca să ne câștigăm timpul nostru liber” - Aristotel
Prezentarea cursului
Managementul timpului implică să înţelegem concepte şi să aplicăm metode practice care să ne ajute să conducem mai bine activitatea profesională şi care să ne îmbunătăţească şi viaţa personală.
”Muncim ca să ne câștigăm timpul nostru liber” - Aristotel
Managementul eficient al timpului va include temele teoretice de mai jos. Ele vor fi prezentate şi susţinute prin metode practice ce vor ajuta la fixarea subiectelor. Aplicare lor în viaţa de zi cu zi va permite participanţilor, pe termen lung, să gestionaze eficient timpul.
Relaţia cu timpul: care este imaginea noastră despre timp şi cum ne-ar ajuta un jurnal pentru activităţi zilnice să ne raportăm mai eficient la timpul nostru.Care sunt nevoile şi viziunea proprie asupra vieţii profesionale şi personale.De ce ajungem să plătim un comision nedorit în viaţa profesională - amânarea - şi care sunt soluţiile pentru depăşirea barierelor psihologice care provoacă fenomenul amânării sarcinilor considerate dificile sau de nesurmontat.Diferite metode de organizare a timpului şi utilitatea lor:Stabilirea prioritățilorAlegerea metodei celei mai adecvate pentru organizarea activităților este și ea esențială (folosim metoda ABC, metoda Eisenhower, principiul Pareto, harta minţii, principiul „faceţi lucrurile pe care le gândiţi”)Organizarea activitățilorAlege să nu faci lucrurile care-ți ”omoară timpul”Să nu confunzi măsurarea timpului cu managementul timpului
5 Cum pot face şedințe eficiente
a. Pregătirea şedinţei – pasul 1.
b. Cum se conduce o şedinţă eficientă (demonstraţie)? - pasul 2
c. Cum se face follow up pentru o şedinţă eficientă? - pasul 3.
d. Cum te asiguri că şedinţele sunt eficiente şi scurte? – pasul 4.
6 Cum putem folosi instrumente de organizare a timpului
a. Plannerul săptămânal
b. Agenda zilnică
c. Instrumente utile în ședințe: agenda pentru întâlniri și minuta unei ședințe.
7. Cum folosesc timpul mai bine gestionat, pentru a simți că merită efortul de a-l planifica şi organiza mai bine.
Cursul este interactiv, centrat pe învățarea din experiențe structurate dezvoltate pe baza realității și interacțiunilor organizaționale din companiile românești.
În urma absolvirii acestui curs, participanţii vor primi un Certificat de Competențe Comune: Competențe antreprenoriale – Managementul timpului, recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei şi Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor.
Scop:
Să dezvolte competențe specifice în domeniul managementului eficient al timpului.
Obiective
La finalul cursului participantii vor fi capabili să:
1. Dezvolte abilităţi de gestionare a timpului;
2. Dezvolte abilităţi de prioritizare activităţilor;
3. Utilizeze instrumente de management al timpului;;
4. Conştientizeze care sunt activităţile consumatoare de timp
Beneficii imediate:
ü Aplicabilitatea maximă în viaţa de zi cu zi a informaţiilor şi a abilităţilor dobândite şi caracterul preponderent practic;
ü Plasarea participanţilor în faţa unor provocări similare cu cele întâlnite în mod real într-o organizație;
ü Aplicabilitatea informaţiilor în orice domeniu;
ü Mediul relaxat în care se desfăşoară cursul.
Cui se adresează cursul?
Cursul se adresează:
ðmanagerilor din diferite companii naţionale şi multinaţionale implicaţi în conducerea unor activitati complexe,
ðcelor care desfăşoară activităţi care necesită o buna gestionare a efortului pe termen scurt şi a timpului alocat (management de proiect),
ðoricărei persoane interesate de îmbunătățirea performanțelor de management al timpului,
ðoricărei persoane dornice să îşi îmbunătăţească activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunoştinţe şi dobândirea de abilităţi care să îi permită eficientizarea performanței individuale și îndeplinirea cu eficiență sporită a sarcinilor zilnice.
Perioada de desfasurare: 2 ZILE : 25-26 septembrie 2012
Examenul de absolvire se va desfăşura Sâmbătă, 26 septembrie 2012.
Locul de desfăşurare: Sediul SCHULTZ CONSULTING - str. Rondă, nr. 8 bis, sector 2; București
Grup ţintă: 12 persoane;
Taxa de participare: 750 RON/persoană
Taxa de participare nu conţine TVA, întrucât
Schultz Consulting nu este plătitoare de TVA.
Participanţilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.
Taxa se poate achita în doua tranşe
(50% inainte de începerea cursului şi 50% inainte de susţinerea examenului de absolvire)
- Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane –
REDUCERILE NU SE CUMULEAZĂ
Taxa de participare acoperă costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), testele de verificare, organizarea şi desfăşurarea examenul de absolvire şi eliberarea certificatelor, precum şi pauzele de cafea şi mesele de prânz.
Condiţii de înscriere:
Pentru a vă putea înscrie, vă rugăm să ne transmiteţi următoarele documente:
1. fişa de înscriere completată si semnată, pe care o puteţi descărca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;
copie după buletin/ cartea de identitate; copie certificat de nastere; copie după diploma de studii medii; copie după certificatul de căsătorie (în cazul doamnelor care şi-au schimbat numele după căsătorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual) copie după un document care să ateste achitarea taxei de participare în contul:
SC SCHULTZ CONSULTING SRL
CONT RO40BTRL04301202R81484XX
deschis la Banca Transilvania, Sector 4, Agenţia Tineretului, Bucureşti
Persoanele interesate vor trimite documentele necesare înscrierii, până la
data de 8 august 2012 ora 16.00 la adresa de e-mail;
fax: 021 315 65 48
Persoană de contact pentru detalii legate de înscriere si alte detalii administrative:
Alina Mihalache
Tel: 0728 16 33 03, alina.mihalache@schultz.ro
Înscrierile se fac în ordinea primirii fişelor până la completarea locurilor.
Conform O.G. 129/2000 Cap. V, referitoare la formarea profesională a adulţilor costul cursurilor autorizate de ANC (CNFPA) se deduce (dupa caz) din
impozitul pe profit sau pe venit al firmei.
Despre Schultz Consulting SRL
Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.
-
Bogdan Dontu - Coordonator Organizare Training
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- SCHULTZ CONSULTING SRL