LEADERSHIP & MANAGEMENT - CURS AUTORIZAT SCHULTZ CONSULTING - 10-12 iunie 2011 Bucuresti

BUCURESTI - 25 mai 2011

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Industrie, Media / Publicitate

SCHULTZ CONSULTING are placerea de a va invita sa participati la cursul autorizat LEADERSHIP & MANAGEMENT, organizat la Bucuresti, str. Ronda, nr. 8bis, in perioada 10-12 iunie 2011.


Cursul este autorizat CNFPA pe grupări de competenţe cheie, specifice mai multor ocupaţii: „Competenţe antreprenoriale”

LEADERSHIP & MANAGEMENT - CURS AUTORIZAT SCHULTZ CONSULTING - 10-12 iunie 2011 Bucuresti

Leadership&Management  este cel mai apreciat curs Schultz Consulting în companii. 

Cursul pune accentul pe competenţele comportamentale pe care un Leader trebuie să şi le dezvolte, astfel încât să aibă succes.

Participând la acest curs, veţi fi capabili să gestionaţi echipe de lucru şi parteneriatele, fără a recurge în primul rând la proceduri ci utilizând propriile surse de putere adaptate diferitelor tipuri de situaţii.

Leadership&Management este un curs care abordează exact probleme şi situaţii din „viaţa de zi cu zi’’ a unei echipe, ajutând participanţii nu numai să le constientizeze, ci şi să găsească soluţii concrete pentru fiecare în parte, astfel încât rezultatele pe care le vor obţine ulterior parcurgerii cursului să fie unele net superioare.

Cursul este unul practic prin excelenţă – participantii sunt puşi în diferitele ipostaze în care se regăseşte un Leader, astfel, ajutându-i să identifice cele mai bune soluţii pentru rezolvarea problemelor cu care se vor confrunta.

Vom aborda elemente legate de leadership, de diferenţele şi asemănările dintre management şi leadership, de gradul în care acesta poate şi trebuie să acorde libertate de decizie membrilor echipei (leadership situaţional), de tipul de Leader  reprezentat de fiecare participant şi de modul în care poate determina implicarea membrilor echipei în cadrul sarcinilor. De asemenea, vor fi abordate elemente legate de modul în care un Leader asigură interacţiunea dintre propria echipa şi alte echipe.

Valoarea adaugată a acestui curs este ca oferă posibilitatea fiecarui participant de a se autoevalua din perspectiva rolului de Leader, precum şi de a primi feedback comportamental, legat de comportamentele specifice unui Leader de succes, atât din partea celorlalţi participanţi, cât şi din partea trainerilor. Astfel, la finalul cursului participanţii vor primi fişe de feedback pe baza cărora pot identifica propriile puncte tari, precum şi ariile pe care trebuie să le dezvolte în continuare pentru a deveni un Leader de succes.

În acelaşi sens vor fi utilizate, aplicate şi interpretate o serie de chestionare şi teste specifice, menite să identifice sursele de putere utilizate de fiecare participant, modul în care se raportează fiecare la luarea deciziilor şi la interacţiunea cu ceilalţi membrii ai echipei.

Examenul de absolvire se va desfăşura în ultima zi de curs şi va consta într-o probă teoretică (test grila) şi o probă practică.

La examenul de absolvire va fi prezentă o Comisie de evaluare formată din evaluatori ai  Consiliului Naţional de Formare Profesională a Adulţilor.

În urma absolvirii acestui curs, participanţii vor primi un Certificat de „Competente antreprenoriale” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei şi Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor.

Certificatul recunoaşte Grupări de competenţe cheie, specifice mai multor ocupaţii: „Competenţe antreprenoriale”

Scopul cursului : Să dezvolte competenţe de conducere;

Obiective: La finalul cursului participanţii vor fi capabili să:

-       definească diferenţa dintre leadership şi management;

-       identifice tipurile de lideri;

-       recunoască funcţiile managementului;

-       recunoască tipuri de leaderi;

-       demonstreze abilitaţi de organizare a sarcinilor de lucru;

-       demonstreze abilitaţi de comunicare;

-       demonstreze abilitaţi de a lucra în echipă;

-       demonstreze abilitaţi de a lua decizii;

-       demonstreze abilitaţi de gestionare a timpului;

-       identifice propriul stil de abordare a conflictelor;

-       identifice propriile surse de putere;

-       demonstreze gestionarea procesului de luare a deciziilor;

-       demonstreze abilităţi specifice unui negociator.

 

LOCUL  DE DESFĂŞURARE:    sediul Schultz Consulting, str. Rondă, nr. 8bis, sector 2 

PERIOADA:                                    3 ZILE, 10-12  iunie 2011

GRUP ŢINTĂ:                                 12 persoane

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:

-       fişă de înscriere completată şi semnată;

-       copie CI;

-       copie diplomă studii;

-       copia unui document care să ateste achitarea taxei de curs.

Data limita pentru înscriere: 14 iunie 2011

 

TAXĂ DE PARTICIPARE:         900  Lei/participant

Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, susţinerea examenului final şi eliberarea certificatului de absolvire, 2 pauze de cafea şi masa de prânz în cele 3 zile de curs.

 

Taxa de participare nu include TVA,

pentru ca SCHULTZ CONSULTING nu este plătitoare de TVA.

 

TEMATICA:

„Arta de a conduce oamenii”:

-       Diferenta dintre leadership şi management 

-       Tipuri de leaderi 

 

LEADERSHIP

Obiective generale:

1. Înţelegerea conceptului de leadership;

2. Analiza diverselor strategii decizionale;

3. Dezvoltarea abilitatilor de conducere .

Conceptul de leadership:

Profilul unui leader:

Relaţiile leader-ului

Procesul decizional:

 

TEORII DE MANAGEMENT ORGANIZAŢIONAL

Obiective generale :

Evidenţierea componentelor managementului organizaţional;Transmiterea cunoştintelor teoretice şi practice necesare funcţiei de manager într-o organizaţie;Dezvoltarea abilitaţilor şi atitudinilor specifice funcţiei de manager.  

Analiza mediului organizational;

Planificarea organizaţională;

Resursele organizatiei;

Dezvoltarea parteneriatului.

 

MANAGEMENT GENERAL:

Obiective generale:

Înţelegerea procesului de management;Cunoaşterea tipurilor, stilurilor şi profilului de manager;Managementul echipei;Managementul luării deciziei.

Management şi manageri;

Managerii;

Managementul  echipei;

Managementul luării deciziei.

 

MANAGEMENTUL TIMPULUI

Obiective generale:

1. Intelegerea conceptului management al timpului

 

 

METODOLOGIE

Cursul este dinamic, interactiv, axat pe optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilitaţilor şi formarea atitudinilor, utilizând ştiinţe comportamentale aplicate prin metoda experenţială.

Încurajarea implicării active a tuturor participanţilor;Promovarea unei atmosfere de colaborare;Ajutarea participanţilor să stabilească legături între sesiunea de formare şi situaţii din viaţa de zi cu zi;Indrumarea participanţilor spre materiale şi resurse umane de care ar putea avea nevoie.

 Tehnici folosite în facilitarea fazei de prelucrare a informaţiilor:

Discuţii în grup pe marginea tiparelor şi temelor recurente care apar ca rezultat al experienţei individuale;Identificarea şi analizarea informaţiilor;Feed-back;Participanţii sunt puşi în postura de a supraveghea procesul şi de a descrie cele observate.

 Tehnici folosite pentru a facilita procesul de generalizare:

Rezumarea "lecţiilor" în propoziţii scurte, concise, generalizate;Grupul va discuta şi va cădea de acord asupra definiţiilor, conceptelor, termenilor şi propoziţiilor cheie;Reacţii individuale şi în grup la probleme gen: "Cum crezi că se raportează ceea ce ai făcut şi învăţat în această sesiune de lucru la viaţa ta de zi cu zi".

Tehnici folosite pentru a facilita etapa aplicării:

Reacţii individuale şi de grup la întrebarea: "Cum ai putea folosi cele invăţate pentru a fi mai eficient în cadrul activităţii tale specifice";Revizuirea informaţiilor generate în decursul sesiunilor de formare şi analizarea concluziilor pentru a reflecta noi perspective, planuri şi comportamente;Modificarea sau/şi dezvoltarea planurilor de acţiune, scopurilor personale şi strategiilor de modificare a comportamentului personal.

 

PREZENTARE  TRAINER:

 Marius Donţu

Actionar majoritar si Manager general la Schultz Consulting, de profesie jurist, are 20 ani experientă în management de proiect pentru companii, structuri guvernamentale, Programe ale Uniunii Europene, Programe ale Băncii Mondiale, Programul Natiunile Unite pentru Dezvoltare, Programe guvernamentale.

A desfasurat proiecte internationale cu parteneri din Germania, Finlanda, Danemarca, Franta, Marea Britanie, Polonia.

Trainer certificat la nivel national si international, are o experinta de peste 17 ani in training, perioada in care a dezvoltat numeroase programe de training in diferite domenii, perfect adaptate cerintelor clientilor: comunicare, customer care, resurse umane, formare de formatori, managementul timpului, leadership, etc.

 Marius Dontu a avut oportunitatea de a lucra, de-a lungul timpului, in echipe internationale, atat ca manager de proiect cat si ca trainer format la scoala american.

Este specializat in sisteme europene de evaluare a competentelor in urma cursurilor absolvite in Austria si a experientei de lucru cu traineri din Europa.

 

 

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/leadership-management-curs-autorizat-schultz-consulting-10-12-iunie-2011-bucuresti