Branding pentru România prin domeniul HoReCa, PR online gratuit pentru turism

BUCURESTI - 9 august 2006

Comunicat tip General in Turism

Cu doar câteva week-end-uri de mari vânzari într-un an pe litorial, cu locaţii în care s-a investit prea puţin, cu o lipsă generală de coerenţă a programelor iniţiate de autorităţi şi cu un tip barbar de business lansat de mulţi antreprenori prea puţin preocupaţi de modelele experimentate cu succes în alte ţări (inclusiv Bulgaria!), cu un branding de ţară promovat adesea în mod eronat sau limitat peste hotare, turismul românesc se află nu departe de agonie.

De departe, domeniul HoReCa (Hoteluri, Restaurante, Catering) este cel prin care brandingul românesc de ţară poata beneficia de un up-grade remarcabil, lucru cu atât mai necesar cu cât intrarea României in Uniunea Europeană este şi o oportunitate de profit pentru economia românească. În România vor munci, din 2007, zeci de mii de oficiali europeni care, automat, vor intra in contact cu societatea româneasca prin domeniul HoReCa şi, ulterior, vor fi parte activă a promovării imaginii României - pozitiv sau negativ.

Aici intervine cea mai recentă lansare a agenţiei de new-media SMART press, companie ce deţine şi ziarele financiare exclusiv electronice www.SMARTfinancial.ro şi www.SMARTbank.ro: lansarea oficială a www.SMARTHoReCa.ro, un portal online de informaţie din domeniul HoReCa, organizat sub forma de ziar financiar electronic - informaţii în categoriile Noutăţi HoReCa, Business & Leisure, Turism în Romania, Interviuri & Profil, Evenimente business, Noutăţi economice, Oferte HoReCa.

Proiectul este într-o continuă dezvoltare, urmând să includă şi o serie întreagă de locaţii HoReCa prezentate în mod realist, pe baza unor testări inopinate ale respectivelor locaţii. Demersul este unul original pe internetul romanesc - SMARTHoReCa.ro se recomandă drept un portal de informaţie din domeniul HoReCa, focusat atât pe conceptul de business, cât şi pe cel de leisure. Proiectul îşi propune să promoveze, alături de noutăţile din domeniul HoReCa (hoteluri, restaurante şi cafenele, catering), industria ospitalităţii, brandingul de ţară al României, precum şi turismul românesc, aflat în stare de avarie în multe regiuni.

'Ce au de câştigat companiile din România ce activează în domeniul HoReCa şi, în general, în turism? PR gratuit pe www.SMARTHoReCa.ro, prin informaţie, în condiţiile în care internetul este o realitate imediată în acest moment pentru mai mult de 4 milioane de români (chiar 6 după unele estimări mai optimiste); si nu orice români, ci tocmai cei care au nevoi sporite de călătorie şi care îşi permit să fie clienţi pentru locaţiile turistice, persoane tinere şi active, antreprenori şi persoane ce lucrează în companii în mediul urban, adică exact targetul publicaţiilor noastre şi acela al locaţiilor HoReCa', a explicat Răzvan Iancu, Marketing Manager SMART press.

SMARTHoReCa.ro păstreaza conceptul de ziar financiar electronic testat cu succes de SMART press prin SMARTfinancial.ro şi SMARTbank.ro, de această dată dezvoltat într-un domeniu HoReCa ce este reprezentat pe internet, în România, mai mult pe websiteuri exclusiv comerciale, ce pun puţin accentul pe informaţie cu un grad ridicat al obiectivităţii. Ţinând cont de valorile pe care şi le propune, www.SMARTHoReCa.ro nu va ocoli mediatizarea gratuită a succeselor româneşti în domeniu.

SMARTHoReCa.ro va selecta excelenţa în ospitalitatea românească, fiind partener principal al programului România - Business & Leisure, program ce poate fi accesat de către reprezentanţii hotelurilor, pensiunilor, restaurantelor şi barurilor tot prin www.SMARTHoReCa.ro, unde sunt postate descrierea, regulamentul, precum şi un formular de adeziune.

“Romania-Business & Leisure şi componenta sa electronică www.SMARThoreca.ro îşi doresc să se implice în procesul de îmbunătăţire a imaginii de ţară la nivel extern şi chiar intern, prin recomandarea locaţiilor din categoria HoReCa pentru oaspeţii din Uniunea Europeană şi din ţări prietene”, a declarat Sever Avram, Preşedinte al Fundaţiei EUROLINK - Casa Europei, cea care guvernează programul Romania - Business & Leisure.

Despre SC Smart Press SRL

www.SMARTfinancial.ro , www.SMARTbank.ro , www.SMARTtourist.ro si www.SMARThoreca.ro sunt produse SMART press.
Razvan Iancu
www.SMARTpress.ro
office@smartpress.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-smart-press-srl/branding-pentru-romania-prin-domeniul-horeca-pr-online-gratuit-pentru-turism