De la banci, romanii iubesc cel mai mult creditele

BUCURESTI - 16 martie 2006

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Dintre toate produsele bancare oferite pe piata romaneasca de institutiile de specialitate, romanii resimt cel mai mult utilitatea creditelor, conform unui sondaj public realizat de ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro. La intrebarea 'Care dintre urmatoarele produse bancare va este cel mai util?', cele mai multe voturi au fost atrase de variantele de raspuns ce se refereau la credite.

Astfel, 36% dintre respondenti au spus ca cele mai utile produse bancare li se par creditele pentru locuinta. La o distanta mai mare se claseaza creditele pentru consum cu 20% si cardurile de credit cu 19% - acestea din urma fiind folosite, de asemenea, tot pentru creditarea unor nevoi personale de cele mai multe ori. Cei ce au ales sa raspunda sondajului initiat de www.SMARTfinancial.ro in perioada 16 februarie - 15 martie 2006 s-au aratat direct interesati si de creditele pentru autoturisme noi - 11%. In total, din cei 438 de respondenti inregistrati, nu mai putin de 86% au ales creditul drept cel mai util serviciu bancar.

Celelalte variante posibile - depozitele bancare (5%), cardurile co-branded (3%), cardurile de debit (3%) si conturile curente (3%) - au fost aproape ignorate de restul respondentilor, foarte putini socotind ca acestea ar fi cele mai utile servicii bancare. Si aceasta in ciuda faptului ca cititorii SmartFinancial.ro ce au profil completat si in modulul de sondaje Smart Financial Poll Contest au declarat in proportie de 87,39% ca detin cel putin un card bancar de debit si automat un cont curent.

Mai mult decat atat, daca se tine cont ca cele mai utilizate carduri co-branded sunt in Romania carduri de credit, atunci totalul celor ce considera creditul drept cel mai util serviciu bancar s-ar putea ridica la 89%. Sondajul realizat de www.SmartFinancial.ro a fost limitat la un vot/zi per IP, pentru a i se garanta un grad sporit de relevanta a datelor colectate. Accesul la sondaj a fost permis tuturor cititorilor ziarului financiar electronic Smart Financial.

In prezent, pe www.SmartFinancial.ro este in desfasurare, public, un alt sondaj, cititorii fiind invitati sa raspunda 'Ce metoda/mijloc de publicitate de pe piata romaneasca, dintre cele de mai jos, considerati ca va influenteaza cel mai mult?'. Variantele propuse de Smart Financial sunt: bannere pe internet, print publicitar, marketing direct, newslettere, online, spoturi tv, publicitate indoor, publicitate outdoor, publicitate la radio.

Despre SC Smart Press SRL

Smart Press este o companie specializată în administrarea bazelor de date, cu aplicaţii de promovare, monitorizare, marketing şi servicii de agenţie de media. Prin www.SmartFinancial.ro, Smart Press intenţionează să înceapă o serie de proiecte de portaluri ce vor aborda segmente specializate ale pieţei financiare din România si nu numai, prin metode profesioniste şi de multe ori inedite pentru categoria mijloacelor de informare electronice existente în prezent în ceea ce priveşte domeniul economic. Smart Financial Poll Contest este un instrument de marketing adresat companiilor ce doresc promovare directa targetata, dar si sondarea opiniei publice din segmentul clasei mijlocii.
Razvan Iancu,
0788 71 71 71
office@smartfinancial.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-smart-press-srl/de-la-banci-romanii-iubesc-cel-mai-mult-creditele