TheRECP - REference Customer Publishing

BUCURESTI - 2 iunie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

TheRECP este noua divizie care a preluat şi dezvoltat portofoliul de proiecte customer a editurii Supercar. Gândită să funcţioneze ca un partener strategic, TheRECP este capabilă să livreze reviste „de casă” inteligente şi eficiente, vehicule care poartă mesajul unei companii sau valorile unui brand către clienţi, existenţi sau potenţiali.

Revistele “de casă” nu mai reprezintă un concept nou pentru România, importatorii auto şi marii operatori de telefonie mobilă fiind printre primii care au înţeles cât de inovativ şi eficient este un customer magazin, urmând exemplul brandurilor internaţionale. Cu toate acestea marketingul românesc de abia începe să descopere potenţialul uriaş al unui canal de comunicare propriu.

Customer-magazines folosesc regulile presei scrise în favoarea lor, folosind practic un suport „touch&feel” familiar pentru a comunica targetului valorile brandului fără a fi agresive sau abuzive. Un customer magazin bun arată ca o revistă, e scris ca o revistă, are structura unei reviste şi informaţii relevante pentru targetul stabilit, de obicei e gratuit, preţul de copertă fiind un mod inteligent de a-i creşte valoare şi de a-l menţine pe birouri şi pe măsuţe de cafea. Uneori e mai inteligent, mai independent şi mai bine scris decât o revistă care se adresează aceluiaşi segment şi asta pentru că sumarul şi coperta sunt concepute fără stresul cifrelor de vânzări la chioşc, focusul păstrându-se întotdeauna pe targetul şi valorile brandului.

Alex Ciocalteu, General Manager Supercar explică conceptul TheRECP: „Echipa formată din jurnalişti şi PR-i cu experienţă se asigură că mesajul ajunge în bune condiţii la destinatar, îl ambalează frumos, îl manipulează cu grijă. TheRECP face reviste „de casă”, care întregesc strategii de vânzări sau de fidelizare, completează campanii de brand-awarness sau equity, impulsionează up-sales şi cross-sales. E o combinaţie de jurnalism şi PR, marketing şi strategie, dar în primul rând e un ménage à trois fericit cu brand-ul şi publicul ţintă.” Pachetul complet de servicii TheRECP include: consultanţă şi strategie, dezvoltare şi implementare de concept grafic şi editorial, dtp, producţie şi advertising sales.

TheRECP deţine în portofoliu mai mult de 50% din titlurile customer din România: ON pentru VODAFONE, Mercedes Magazine, Spirit Volkswagen, Volkswagen – Povestea unei pasiuni, Mitsubishi Magazine, Opel Magazin, BDT Magazin, LIV pentru Volvo şi PGI pentru grupul Porsche. Revista customer pentru Toyota este în faza de pregătire pentru lansare, iar proiectul custom pentru brandul Unicredit marchează abordarea sectorului financiar-bancar.

TheRECP este divizia de custom publishing a editurii Supercar, separând astfel proiectele customer de publicaţiile consumer: Supercar, COX Tuning & Sound, MOTOCICLISMO şi ATV Catalog.

Despre SC Supercar SRL

TheRECP
Tel: +4 021 307 91 71
maria.gavrila@recp.ro



Pentru mai multe detalii, vă rugăm să ne contactaţi,
Eliza Serban,
Marketing & PR
eliza.serban@supercar.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-supercar-srl/therecp-reference-customer-publishing