Ce aleg SEO (Search Engine Optimization) sau SMM (Social Media Marketing)

BUCURESTI - 2 iulie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Constructii, Industrie

Este bine cunoscut faptul ca retelele sociale au devenit omniprezente in viata unei companii, fac parte din strategiile de promovare si comunicare. Prin intermediul lor sunt facute cunoscute atat ofertele firmei cat si cultura si valorile acesteia.

Este bine cunoscut faptul ca retelele sociale au devenit omniprezente in viata unei companii, fac parte din strategiile de promovare si comunicare. Prin intermediul lor sunt facute cunoscute atat ofertele firmei cat si cultura si valorile acesteia. Metoda de promovare pe retelele sociale este in plina ascensiune, tot mai multe companii alegand sa se promoveze prin intermediul lor, iar specialistii incearca sa dezvolte unelte SEO in acest sens. Avand in vedere aceasta inclinatie catre social media se naste intrebarea daca se mai merita sa implementezi in continuare si campanii de optimizare site sau sa renunti la ele?

SMM versus SEO

Daca intentionezi sa investesti intr-o campanie de Promovare prin social media, atunci este necesar sa stii ce prevede aceasta. O campanie SMM se poate dovedi a fi o alegere mult mai buna decat una de optimizare site pentru motoarele de cautare in conditiile in care:

    Beneficiezi de un buget mai mic

Campaniile SMM s-au dovedit a fi o modaliate de promovare online care implica cheltuieli relativ mai mici decat o campanie SEO. Este o tehnica simpla care poate genera rezultate bune pentru vizibilitatea unei afaceri.

    Identifici grupuri de persoane foarte active pe retelele sociale

In conditiile in care publicul tau tinta este unul foarte activ pe retelele sociale, atunci alegerea de a promova afacerea prin intermediul acestora reprezinta cea mai buna alegere.

    Vrei sa-ti faci cunoscute produsele sau serviciile doar unui anumit sector de public

Prin intermediul retelelor sociale este foarte usor sa iti expui produsele destinate doar unui anumit sector de public. Iar acest lucru se datoreaza faptului ca social media ofera date concrete despre utilizatorii lor.

SEO versus SMM

    SEO genereaza mai mult trafic

Studiile realizate de catre profesionisti arata ca prima sursa de trafic pentru site-uri o reprezinta motorul de cautare. Desi implica anumite cheltuieli mai mari decat SMM, campania SEO este prima care ar trebui luata in considerare.

    SEO aduce mai multe conversii

SEO aduce pe site doar vizitatori targetati, direct interesati de subiectul disponibil pe un anumit site.

Campaniile SMM s-au dovedit a fi utile si eficiente doar in anumite cazuri, insa pentru o vizibilitate marita si un numar mai mare de utilizatori este important sa iei in considerare campaniile de optimizare site.

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-urile noastre