Cum Sa Creati Un Continut Optimizat

BUCURESTI - 12 februarie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, Internet

Continutul site-urilor trebuie sa fie optimizat astfel incat sa atraga cat mai multi vizitatori. In cazul in care aveti un site de vanzari, acei vizitatori se pot transforma in clienti, asa ca este imperativ necesar sa aveti texte si poze optimizate pentru motoarele de cautare. Dar cum puteti face acest lucru?

Cum Sa Creati Un Continut Optimizat

Continutul site-urilor trebuie sa fie optimizat astfel incat sa atraga cat mai multi vizitatori. In cazul in care aveti un site de vanzari, acei vizitatori se pot transforma in clienti, asa ca este imperativ necesar sa aveti texte si poze optimizate pentru motoarele de cautare. Dar cum puteti face acest lucru?

Un proces de optimizare site incepe intotdeauna cu cautarea celor mai potrivite cuvinte cheie in domeniul in care actionati. Daca aveti o florarie online, poate ca “flori online” nu reprezinta cea mai buna expresie pentru a atrage utilizatori pe site. Cu siguranta aceasta expresie a fost aleasa de mult de alti detinatori de florarii online, iar acum va va fi greu sa obtineti rezultate mai bune ca acestia, prin folosirea exact a aceleiasi expresii. Asa ca focusati-va mai bine pe gasirea altor cuvinte cheie, mai specifice, ca de exemplu “narcise online”, “vanzari trandafiri ieftini”, “cumpara lalele online” etc.

Textele pe care le postati pe site trebuie sa aiba un titlu relevant, pentru ca pana la urma ceea ce vad utilizatorii in lista cu rezultate a motoarelor de cautare este titlul, si mai apoi articolul. Cu alte cuvinte, daca aveti un site de prezentare a tehnicilor de marketing, nu alegeti titluri ca “Cum sa alegeti o rochie de mireasa” numai ca sa atrageti si alte categorii de utilizatori. Dati-le utilizatorilor ceea ce cauta cu adevarat si nu incercati trucuri pentru a atrage o masa cat mai mare de oameni. Un proces de optimizare site nu inseamna utilizarea de tehnici de pacalire a cititorilor, ci de metode prin care acestia sa gaseasca mai repede ceea ce ii intereseaza de fapt.

Tot in legatura cu continutul optimizat de pe un site, va spunem si ca acele cuvinte cheie pe care le considerati potrivite trebuie plasate in propozitii diferite. Deci daca vreti sa folositi de exemplu “telefon mobil” ca si cuvant cheie, va trebui sa folositi acest cuvant cheie in propozitii diferite. Daca il veti folosi de cateva ori in aceeasi propozitie (lunga), robotii motoarelor de cautare pot crede ca incercati sa pacaliti cititorii si ca de fapt nu doriti sa ii informati cu privire la telefoane mobile, ci doar sa ii faceti sa intre pe site-ul dumneavoastra. De asemenea, daca un articol are prea multe sau prea putine cuvinte cheie, robotii pot elimina sau ignora paginile Web respective, asa ca aveti grija cat de des sau rar folositi cuvintele cheie. Regula este sa folositi un cuvant cheie la suta de cuvinte de text. In cazul articolelor mai lungi se poate folosi un cuvant cheie si la 150-200 cuvinte de text.

Vezi mai multe pe : http://www.optimizare-site.com.ro/

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-urile noastre

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/scharx-srl/cum-sa-creati-un-continut-optimizat