Cum Sa Iti Optimizezi Singur Site-ul?

BUCURESTI - 26 februarie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet

Procesul de optimizare site, cunoscut si sub denumirea de SEO (Search Engine Optimization) este o modalitate eficienta si, uneori chiar simpla, pe care orice detinator al unui website o poate utiliza pentru a atrage cat mai multe accesari din motoarele de cautare disponibile. Este bine de stiut ca o optimizare eficienta iti aduce o serie de avantaje, cum ar fi avansarea printre primele pozitii ale listei de rezultate oferita de un motor de cautare si implicit bani pe net facuti gratis. Totusi, pentru a realiza o optimizare a site-ului care sa iti aduca beneficiile dorite ai nevoie de timp si sa parcurgi o serie de etape.

Procesul de optimizare site, cunoscut si sub denumirea de SEO (Search Engine Optimization) este o modalitate eficienta si, uneori chiar simpla, pe care orice detinator al unui website o poate utiliza pentru a atrage cat mai multe accesari din motoarele de cautare disponibile. Este bine de stiut ca o optimizare eficienta iti aduce o serie de avantaje, cum ar fi avansarea printre primele pozitii ale listei de rezultate oferita de un motor de cautare si implicit bani pe net facuti gratis. Totusi, pentru a realiza o optimizare a site-ului care sa iti aduca beneficiile dorite ai nevoie de timp si sa parcurgi o serie de etape.

Astfel, pentru a fi siguri ca o optimizare site va fi eficienta va trebui sa alegeti un cuvant cheie capabil sa genereze cat mai multe rezultate. Pentru aceasta etapa a procesului de optimizare site aveti posibilitatea sa utilizati “Google AdWords KeyWord Tool” si sa accesati “Volumul de cautare global”. In acest mod, veti putea descoperi cuvintele cheie cel mai des cautate intr-o luna de catre cei care navigheaza zilnic pe Internet. Aceasta este cea mai simpla modalitate de a verifica daca, cuvintele cheie alese pentru site-ul tau sunt bune sau nu. De asemenea, in functie de cuvintele cheie stabilite se va studia concurenta de pe internet existenta pentru keyword-urile alese si se va tine cont de numarul de site-uri concurente, calitatea acestora si numarul de directoare web in care aceste site-uri concurente sunt inscrise. Odata ce au fost stabilite cuvintele cheie finale pentru site si concurenta existenta va trebui sa se imbunatateasca structura site-ului, precum si calitatea informatiilor postate. De asemenea, va trebui sa se acorde o atentie deosebita calitatii textelor si fotografiilor postate pe site, avand grija ca acestea sa nu fie luate de pe alte site-uri. Mai mult, este indicat sa se analizeze pagerank-ul si numarul de backlink-uri al site-urilor concurente. Doar verificand aceste detalii se va putea realiza o optimizare sitehttp://www.optimizare-site.com.ro/ ) buna prin depasirea numarul de backlink-uri al site-ului “concurent”.

Pentru a realiza o cautare eficienta a backlink-urilor unui site este indicat sa se foloseasca “Open Site Explorer”. Puteti apela, de asemenea, si la “Bing Webmaster Tools” care a inlocuit la sfarsitul lui 2011 binecunoscutul “Yahoo Site Explorer” pentru aflarea backlink-urilor. Prin accesarea “Yahoo Site Explorer” aveati posibilitatea sa verificati backlink-urile site-ului, facand o serie de setari. Mai intai, se facea click pe “inlinks”, iar apoi se selecta pur si simplu campul: “Except from this domain”, facand posibila afisarea numarul de backlink-uri al site-ului.

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-urile noastre