Cum sa-ti fidelizezi clientii, in cazul unei afaceri de curierat

BUCURESTI - 13 iunie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Logistica/Transport

Afacerile bazate pe servicii de curierat trebuie sa ofere avantaje specifice pentru a iesi in evidenta, distingandu-se astfel de celelalte firme concurente de pe piata.

Afacerile bazate pe servicii de curierat trebuie sa ofere avantaje specifice pentru a iesi in evidenta, distingandu-se astfel de celelalte firme concurente de pe piata. Castigarea clientilor se realizeaza prin activitatile specifice de promovare, iar pastrarea acestora se face prin aplicarea unor metode eficiente de loializare.

 

Fiecare afacere trebuie sa isi constuiasca programe de fidelizare a clientilor, oferindu-le acestora bonusui, reduceri, beneficii in functie de vechimea pe care o au de cand sunt clienti. Firmele de curierat rapid trebuie sa ofere servicii flexibile, care sa se plieze cu exactitate pe nevoile specifice ale clientilor. Mai mult, de fiecare data cand un client are o noua nevoie, acestuia trebuia sa i se refaca pachetul de servicii pentru care a optat initial.

 

Fidelizarea clientilor firmelor de curierat rapid se realizeaza si prin respectarea promisiunilor facute la inceput. Daca ati promis clientilor ca vor beneficia de servicii eficiente si rapide, sau de preturi mici, ei chiar trebuie sa se bucure de aceste avantaje pentru a ramane clientii dumneavoastra pe termen indelungat.

Utilizati recomandari si testimoniale ale clientilor pentru a convinge ca intr-adevar serviciile dumneavoastra sunt apreciate si de asemenea, oferiti informatii cat mai credibile.

 

Orice firma de curierat trebuie sa aiba in vedere nevoile clientilor si satisfacerea acestora la cel mai inalt nivel posibil. Serviciile de curierat rapid sunt foarte utilizate in ziua de astazi, iar pe piata exista multe firme curierat rapid. Pentru firmele de curierat rapid Bucuresti , concurenta este foarte mare. Pentru a mentine clientii si pentru a impiedica procesul de migrare, trebuie sa realizezi o strategie eficienta de fidelizare si sa o respectati cu strictete.

 

Contact Star Curier : 021 323 3262

www.startransportcurier.ro

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-ul nostru

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/scharx-srl/cum-sa-ti-fidelizezi-clientii-in-cazul-unei-afaceri-de-curierat