Greseli Comune De SEO

BUCURESTI - 5 noiembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet

Multi dintre specialistii SEO de astazi au invatat din greselile lor din trecut, si recomanda celor care vor sa isi optimizeze site-ul si sa evite greselile lor, sa ia in calcul urmatoarele sfaturi:

Greseli Comune De SEO

Multi dintre specialistii SEO de astazi au invatat din greselile lor din trecut, si recomanda celor care vor sa isi optimizeze site-ul si sa evite greselile lor, sa ia in calcul urmatoarele sfaturi:

 

1. Focusarea pe anumite cuvinte-cheie care nu au legatura cu continutul site-ului


Daca un site vorbeste despre filmele aparute la cinematografele din Constanta, cuvintele-cheie nu ar trebui sa fie “filme noi cinema”, sau “filme noi”, pentru ca aceste cuvinte-cheie pot duce catre site-uri mult mai bine optimizate, si care intr-adevar prezinta informatii despre filme noi, respectiv despre filmele noi de la cinematografele din tara si strainatate. Pe cel care are un site cu prezentari de filme si trailere ale unor filme ce vor rula la cinematografele din Constanta il vor ajuta mult mai bine cuvinte-cheie de genul “filme noi Constanta” sau “filme noi cinema Constanta”.

 

2. Scrierea gresita a codului HTML


Din nou, o alta greseala frecventa este omiterea de cuvinte-cheie trecute in meta-taguri, ca de exemplu in tagul “title”. Bineinteles ca oamenii dicteaza clasamentele site-urilor si ca site-urile sunt create pentru oameni, nu pentru motoarele de cautare sau roboti, insa cele care fac ca anumite site-uri sa apara inaintea altora sunt broswerele. Daca un browser nu citeste ca un site vorbeste despre “pastile de slabit”, nu va afisa acel site decat daca exista si cateva articole despre “pastile de slabit” pe acel site, insa afisarea site-ului va fi dupa multe alte site-uri care sunt optimizate mult mai bine. Un broswer, inainte de a “citi” articolul de pe site, si de a vedea care sunt cuvintele-cheie, “citeste” codul HTML, si daca in acel cod, nu vede in “title” ca site-ul respectiv, si articolele de pe el, vorbesc despre un anumit lucru, atunci va afisa acel site destul de departe in lista cu rezultate a motoarelor de cautare.

 

3. Neluarea in calcul a cuvintelor-cheie pentru imagini


Cuvintele-cheie cele mai de succes se folosesc direct pe text, insa nici imaginile nu ar trebui lasate deoparte. In codul HTML, programatorii pot sa treaca un anumit cuvant-cheie reprezentativ pentru o anumita imagine in tagul “alt”. Motoarele de cautare nu pot sa scaneze o imagine si sa isi dea si seama ca este vorba despre un pepene galben in imagine sau despre un biscuite pus pe o masa. Pentru robotii motoarelor de cautare, toate imaginile sunt la fel, daca nu sunt insotite si de un tag “alt”, care sa exprime in cuvinte ceea ce reprezinta imaginea respectiva.

Vezi mai multe despre promovare pe site-urile noastre

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-urile noastre