Alexandria Librării-Cel mai promițător brand românesc în 2012

Suceava - 19 octombrie 2012

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Lanțul de librării “Alexandria” a fost răsplătit cu marele premiu în cadrul Galei de premiere a programului “Cel Mai Promiţător Brand Românesc”, gală care s-a desfășurat marți, 2 octombrie 2012, la hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Alexandria Librării-Cel mai promițător brand românesc în 2012

Lanțul de librării “Alexandria” a fost răsplătit cu marele premiu în cadrul Galei de premiere a programului “Cel Mai Promiţător Brand Românesc”, gală care s-a desfășurat marți, 2 octombrie 2012, la hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

“Cel Mai Promiţător Brand Românesc” este un demers iniţiat de “ Seed Consultants”, partener exclusiv “Landor Associates” în Romania și se află deja la cea de-a treia ediţie.  Titlul de “Cel Mai Promiţător Brand Românesc” al ediţiei din acest an a fost câştigat de “Alexandria Librării, “pentru dedicarea, pasiunea și dorința de a se dezvolta”.

Adjudecându-și titlul de “Cel Mai Promiţător Brand Românesc”, “Alexandria Librării” va beneficia de un program de branding dezvoltat de echipa de specialişti de la “Seed Consultants”. Din juriu au făcut parte Niels Schnecker, Elena Cristian (Redactor-șef Income Magazine), Dan Tudoroiu (Brand Manager Income Magazine), Cristian Popa (Director Compania de Cercetare Sociologică și Branding CCSB) şi Dochiţa Zenoveiov (Managing Director Seed Consultants).

“Credem că afacerile româneşti au cea mai mare nevoie de servicii de branding. Ele s-au dezvoltat şi consolidat cu paşi precauţi iar acum vor să iasă pe scenă să spună cine sunt. Noi, Seed, prin acest program, asta facem, îi ajutăm să se definească şi să se vândă clientului”, a declarat Dochiţa Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

“Câștigarea titlului de Cel Mai Promițător Brand Românesc răsplătește un efort și o implicare susținută și asumată de peste 6 decenii în domeniul cultural și educațional. Brandul Alexandria Librării sprijină și promovează adevarata cultură românească și este o rețea în continuă expansiune. Avem aşteptări foarte mari şi suntem convinşi că vom lucra foarte bine împreună cu echipa Seed Consultants pentru a atinge obiectivul pe care ni l-am propus. Dorim să felicităm toţi participanţii la Cel Mai Promiţător Brand Românesc şi încurajăm şi alte branduri româneşti să se înscrie la ediţiile următoare”, declară Dan Alexandrescu, Președinte CA Alexandria Librării.

Despre Alexandria Librarii

Alexandria Librării este una dintre cele mai importante rețele de librării din țară. Apărută în urmă cu 6 decenii ca ”Centrul de librării”, compania deține în acest moment 30 de magazine specializate în 10 județe din România: Suceava (punctul de plecare și centrul de management), Bacău, Iași, Focșani, Buzău, Vâlcea, Sibiu, Arad, Mureș și Hunedoara.
Brandul ”Alexandria Librării” și actuala identitate vizuală au luat naștere în anul 2004. Numele amintește de Marea Bibliotecă din Alexandria. De asemenea, există în vizualul logo-ului elemente care amintesc de cea mai mare și importantă bibliotecă din lume (celebrele coloane antice).
Alexandria Librării își centrează, așadar, activitatea pe carte și pe evenimente legate de aparițiile editoriale, însă produsele de papetărie, birotică, instrumentele de scris, jucăriile, creează un mix de care suntem cu adevărat mândri. Sloganul Alexandria Librării: ”Dacă nu citești la timp, înțelegi prea târziu” a devenit laitmotivul acțiunilor noastre.
Pentru acest an, am programat deschiderea unei librării în Oradea, însă cel mai important pas din evoluția companiei îl reprezintă penetrarea pieței de profil din capitală. Plănuim deschiderea celei mai importante librării din rețea, poate cel mai frumos concept de librărie din țară, pe Lipscani, în Centrul Vechi.
Alexandria Librării crede în misiunea sa, crede cu putere în rolul pe care îl ocupă lectura în dezvoltarea individuală dar și a societății în ansamblu.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sedcomlibris-sa-alexandria-librarii/alexandria-librrii-cel-mai-promitor-brand-romnesc-n-2012