Centrele de Evaluare si Certificare a Competentelor Romarketing folosesc solutia Sincron ca platforma standard de formare a specialistilor in recrutare

BUCURESTI - 20 februarie 2008

Comunicat tip General in IT&C

Sincron – software de recrutare este platforma standard aleasa de compania de consultanta Romarketing pentru pregatirea specialistilor in HR in cadrul Centrelor de Evaluare si Certificare a Competentelor. Sincron va functiona ca platforma standard pentru activitatile de formare, testare, evaluare in cadrul Centrelor Romarketing, fiind simultan utilizat si pentru managementul propriilor activitati de recrutare ale companiei.

Centrele de Evaluare si Certificare a Competentelor Romarketing folosesc solutia Sincron ca platforma standard de formare a specialistilor in recrutare

Romarketing este o firma ce ofera solutii complete in domeniul consultantei manageriale. Romarketing a infiintat o serie de Centre de Evaluare si Certificare a competentelor profesionale autorizate de catre C.N.F.P.A, autorizate in cadrul proiectului „Centru de Evaluare si Formare Manageriala” finantat prin programul PHARE 2004 – „Coeziune Economica Si Sociala Promovarea Capitalului Uman”.

Evaluarea competentelor pe baza platformei de recrutare oferite de Sincron in cadrul centrelor Romarketing se traduce prin beneficii ca obtinerea unui certificat de competente profesionale recunoscut la nivel national si international, care atesta experienta acumulata in domeniu. Utilizarea platformei Sincron reprezinta un avantaj pentru recunoasterea profesionala, prin familiarizarea cu una dintre cele mai avansate solutii informatice de managementul recrutarii, o platforma folosita de cele mai mari companii din Romania, care tinda sa devina standard in domeniu. Pe linga activitatile de formare, testare, evaluare, Sincron - software de recrutare este utilizat de Romarketing pentru managementul propriilor procese de recrutare.

„Utilizarea Sincron in cadrul operatiunilor Romarketing evidentiaza una dintre caracteristicile principale ale acestei solutii pentru managementul recrutarii: scopul ei este de acoperi necesitatile de proces ale acestui tip de activitate, oferind un model de organizare si ordonare a fluxurilor de lucru. Sincron incorporeaza o experienta foarte variata de management specific recrutarii, acumulata in relatia cu partenerii nostri. Ne bucuram ca prin intermediul Romarketing acest know-how este impartasit specialistilor in HR, care pot aborda propria activitate cu instrumente puternice, folosite de companii de renume. Este o ocazie de avea acces si de a intelege modul in care aceste companii isi gandesc recrutarea si care sunt principalele tendinte in acest domeniu”, a declarat Mihai Tataru, Managing Partner, SincronHR.

Despre Sincron – software de recrutare
Sincron - software de recrutare, este una dintre cele mai avansate solutii de management al procesului de recrutare, disponibile pe piata romaneasca. Sincron – software de recrutare este un produs dezvoltat de compania Sincron HR, membra a Senior Group (www.seniorgroup.ro)

Sincron raspunde nevoilor specifice proceselor de recrutare, oferind solutii atat companiilor, cat si agentiilor specializate de recrutare. In cazul companiilor, Sincron ofera posibilitati extinse de gestionare a CV-urilor colectate inhouse, dar si integrarea activitatii agentiilor de recrutare cu care compania colaboreaza. Aplicatia integreaza toti furnizorii de servicii de recrutare folosite de companie, uniform, in baze de date separate, pe nivele de acces si de securitate, asigurand un control unitar si o viziune de ansamblu asupra intregului proces de recrutare.

In cazul agentiilor de recrutare, Sincron raspunde necesitatilor de prelucrare a unui volum mare de candidati, rezultati din gestionarea simultana a unui numar mare de proiecte pentru clienti diversi. De asemenea, Sincron ofera instrumente de organizare eficienta a activitatii interne si a aspectelor administrative ale procesului de recrutare, prin posibilitatea programarii de intalniri si interviuri intr-un calendar comun. Datorita flexibilitatii extinse a aplicatiei, Sincron da posibilitatea prezentarii de short list-uri cu candidatii selectati pentru a fi prezentati clientului, precum si facilitati de raportare in formate diverse. Comunicarea cu candidatii din baza de date se face prin intermediul e-mailului si SMS-urilor, crescand astfel radical viteza de reactie in finalizarea unui proces de recrutare.

Politica de licentiere
Pentru a utiliza Sincron, companiile interesate au doua alternative: 1. achizitionarea unui pachet de licente software care se instaleaza in reteaua locala a firmei; 2. achizitionarea de abonamente lunare de utilizare a solutiei online, in acest caz fiind necesar doar accesul la Internet.

Printre agentiile specializate in recrutare sau companiile ce folosesc Sincron pentru managementul proceselor de recrutare se numara: Rompetrol Group, Dacia Group Renault, Germanos Telecommunications Romania, Servier Romania, Farmaceutica Remedia SA, Mercury 360, Arco Real Estate, Selenis, Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare, RoMarketing, Quanta Resurse Umane, Flux Training & Consultancy, Brainspotting, Smart Agency,Expand Health, Stein & Partner, Plus HR Solutions, Catalyst Recruitment Services, ISGPM (International Service Group Personnel Management), Axial Group Resurse Umane, Excon Consultanta, Dynamic Human Resources, HART Human Resource Consulting, Almo Consult, HR Business Consulting, Palmer Consult International Recruitment Co, BCL Group, Mega Image, Eurojobs, Adams HR, Tandem Consulting, TMF Gontard.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/centrele-de-evaluare-si-certificare-a-competentelor-romarketing-folosesc-solutia-sincron-ca-platforma-standard-de-formare-a-specialistilor-in-recrutare