Gala Premiilor Comertului Traditional, editia a IV-a, 2009: Berlin Barlad – cel mai bun comerciant traditional din Romania

BUCURESTI - 21 mai 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Compania Berlin Barlad este performera editiei a patra a Galei Premiilor Comertului Traditional, concurs organizat de revista Piata si compania Metro Cash & Carry Romania, castigand aproape tot ce putea castiga.
Barladenii au obtinut Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant, premiul pentru cel mai eficient comerciant in categoria peste 100 mp, premiul pentru cel mai bun magazin specializat si mentiunea pentru cea mai buna strategie de marketing in categoria peste 100 mp.

Gala Premiilor Comertului Traditional, editia a IV-a, 2009: Berlin Barlad – cel mai bun comerciant traditional din Romania

Juriul competitiei a motivat decizia de a acorda Marele Premiu companiei Berlin prin „eficienta actului de vanzare, calitatea strategiei de marketing, ritmul de dezvoltare a afacerii din ultimii doi ani şi prin faptul ca aceste performante au fost obtinute intr-un mediu puternic concurential”.

Mitexim Dorohoi si-a consolidat statutul de detinator al celei mai bune strategii de marketing, obtinand pentru a treia oara consecutiv premiul la aceasta categorie a competitiei.

De asemenea, Admir Botosani a castigat, al treilea an la rand, premiul pentru eficienta in categoria sa (magazine de pana la 100 mp), dovedindu-si inca o data suprematia la acest capitol.

Castigatorul de anul trecut al Marelui Premiu, Paco Focsani, a obtinut premiul pentru cea mai buna strategie de marketing in categoria magazine peste 100 mp, impiedicand astfel pe Berlin Barlad in realizarea recordului absolut, acela de a castiga toate premiile posibil de obtinut de catre un candidat.

Castigatorul Marelui Premiu a fost recompensat de Metro Cash & Carry Romania cu un voucher de cumparare in valoare de 10.000 de euro valabil in reteaua magazinelor sale. Castigatorii premiilor au primit cate un voucher de cumparare in valoare de 2.000 de euro, valabil in reteaua magazinelor Metro Cash & Carry, iar castigatorii mentiunilor au primit cate un voucher de cumparare in valoare de 500 de euro, valabil, de asemenea, in magazinele Metro Cash & Carry.

In plus, castigatorul Marelui Premiu a fost recompensat de Romcar Motors, membra a Grupului Tiriac Auto, cu un drive test de doua saptamani cu un autovehicul din portofoliul sau de modele comercializate pe piata romaneasca.

Gala Premiilor Comertului Traditional, editia a patra, organizata miercuri 20 mai, la Grand Ballroom a hotelului Mariott din Bucuresti, s-a desfasurat intr-o atmosfera destinsa, potentata de prezentarea spirituala a maestrului Toni Grecu, aplaudat de cei aproape 200 de participanti.

Partenerii revistei Piata si ai companiei Metro Cash & Carry Romania in organizarea Premiilor Comertului Traditional si a Galei au fost companiile Unilever, Nordic Import Export, Kraft Foods, Delaco, Bunge Romania si Grupul Tiriac Auto.

Partenerii media ai concursului si ai Galei au fost HotNews, Radio Romania Actualitati, AdPlayers, Sincron, Business Standard, Ziare.ro, Observator Bacau, Buna Ziua Iasi, Monitorul de Sibiu si Gazeta de Sud.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/gala-premiilor-comertului-traditional-editia-a-iv-a-2009-berlin-barlad-cel-mai-bun-comerciant-traditional-din-romania