KOH-I-NOOR Romania - noua identitate online marca Senior Agency

BUCURESTI - 23 februarie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Senior Agency si Koh-I-Noor Romania încep colaborarea pentru crearea identitatii web si realizarea website-ului de prezentare al companiei si a gamei complete de produse Koh-I-Noor Hardtmuth pe piata romaneasca.

KOH-I-NOOR Romania - noua identitate online marca Senior Agency

Koh-I-Noor Romania este reprezentantul exclusiv pentru Romania al Koh-I-Noor Hardtmuth din Cehia, cunoscut pentru produsele de top de birotica si papetarie. Traditia brand-ului Koh-I-Noor în Romania si revenirea cu o gama diversificata de produse pe piata romaneasca sunt factori determinanti pentru pastrarea în topul preferintelor clientilor.

Senior Agency va crea identitatea web adaptata pietei locale pentru Koh-I-Noor Romania, urmata de realizarea si lansarea website-ului. Se va opta pentru un concept modern si dinamic, cu elemente estetice care sa scoata în evidenta produsele prezentate si care sa corespunda cerintelor de identitate vizuala ale marcii Koh-I-Noor. Website-ul va fi disponibil incepand din a doua jumatate a lunii aprilie.

„Proiectul Koh-I-Noor este o provocare tehnica pentru noi datorita multitudinii de produse din portofoliul companiei. Pentru a garanta scalabilitatea proiectului si rapiditatea update-urilor solicitate, întregul website va fi bazat pe sistemul nostru proprietar de Content Management (CMS). Ne vom concentra asupra optimizarii si usurintei în utilizare. Student fiind, aveam creioane mecanice Koh-I-Noor, pe care le folosesc si astazi. Este o afinitate pe care sunt convins ca o impartasesc multi dintre viitorii vizitatori ai website-ului”, a declarat Ionut Ciubotariu, Director Tehnic în cadrul Senior Agency.

Dezvoltarea website-ului va fi urmata de implementarea unei strategii de optimizare si comunicare online, astfel încat acesta sa-si îndeplineasca pe deplin obiectivul de vitrina virtuala a companiei. Întretinerea solutiei, update-urile si modificarile periodice si consultanta în vederea vizibilitatii pe Internet fac parte din pachetul de servicii oferit în faza ulterioara.

“Continuarea relatiei de colaborare dupa faza de dezvoltare a unui proiect o consideram a fi atat normala, cat mai ales necesara. Nu este intr-adevar un efort spectaculos, cum este crearea website-ului, dar intregeste si aduce valoare proiectului. Ne mandrim cu faptul ca avem peste 30 de clienti si absolut toti au ales un pachet integrat de solutii online”, precizeaza in continuare Ionut Ciubotariu.

Mai multe detalii despre competentele Senior Agency si recomandarile privind utilizarea comunicarii online pot fi regasite pe website-ul companiei, www.senioragency.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/koh-i-noor-romania-noua-identitate-online-marca-senior-agency