Premiile Comertului Traditional - editia a IV-a, 2009 - 23 de candidati in finala Premiilor Comertului Traditional

BUCURESTI - 18 mai 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Editia a patra a Premiilor Comertului Traditional, competitie organizata de revista Piata si compania Metro Cash & Carry Romania, pare sa fie cea mai disputata de pana acum. Patru comercianti au obtinut, fiecare, numarul maxim de nominalizari (4), alti trei reusind sa se califice in faza finala a concursului la cate doua categorii de premii. In total, 23 de operatori de magazine sau retele de magazine de format traditional au obtinut nominalizarea pentru etapa finala, in care juriul va desemna castigatorii celor 14 trofee.

Premiile Comertului Traditional - editia a IV-a, 2009 - 23 de candidati in finala Premiilor Comertului Traditional

Admir Botosani, AF Spinu Gura Humorului, Berlin Barlad si Paco Prod Serv Focsani sunt cele patru firme nominalizate la toate categoriile de premii la care au participat. Lista completa a nominalizatilor este disponibila la sfarsitul acestui comunicat.

Castigatorii trofeelor vor fi cunoscuti la Gala Premiilor Comertului Traditional, organizata in seara zilei de 20 mai, la Grand Balroom a hotelului Marriott din Capitala.
Premiile si mentiunile – care sunt acordate de Metro Cash & Carry Romania - au o valoare totala de 23.000 de euro si constau in vouchere de cumparare valabile in reteaua magazinelor Metro Cash & Carry.

Concursul Premiile Comertului Traditional, initiat in 2006 de revista Piata si compania Metro Cash & Carry Romania, are ca obiectiv descoperirea si promovarea modelelor de performanta in retailul traditional sub toate formele in care aceasta se poate manifesta: eficienta, originalitate, dinamism, viziune pe termen lung. Organizatorii considera ca recompensarea, inclusiv materiala, a performerilor stimuleaza spiritul competitiv si ofera unele modele de business, contribuind astfel la efortul de modernizare a comertului traditional din Romania.

Concursul este rezervat exclusiv firmelor care opereaza unul sau mai multe magazine cu amanuntul de bunuri de larg consum, cu suprafata de maximum 200 mp (in cazul retelelor de magazine se ia in calcul suprafata medie a magazinelor), cu conditia ca aceste firme sa nu desfasoare activitati de productie si/sau distributie de bunuri de larg consum si nici sa nu faca parte din grupuri de firme in care exista producatori si/sau distribuitori de bunuri de larg consum.

Iata lista completa a nominalizarilor pentru Premiile Comertului Traditional

MARELE PREMIU
AF Spinu Florin, Gura Humorului
Mitexim, Dorohoi
Berlin, Barlad
Paco Prod Serv, Focsani
Coral Petcom, Bucuresti
Admir, Botosani

PREMIUL PENTRU CEL MAI EFICIENT COMERCIANT DIN CATEGORIA 0-100 MP
Myhu & Ama, Onesti
AF Spinu Florin, Gura Humorului
Compotrans Europa Impex, Hunedoara
Sildan, Moinesti
Admir, Botosani
Mon Com, Bucuresti
Agromipa, Ludus
IF Roman Rodica, Alexandria
Discount Market, Craiova
Prismatech Impex, Bucuresti

PREMIUL PENTRU CEL MAI EFICIENT COMERCIANT DIN CATEGORIA 100,1-200 MP
Ruxir Market, Bucuresti
Paco Prod Serv, Focsani
Regalo Glacial, Fagaras
Prod Coralius, Bucuresti
Noroc, Timisoara
Berlin, Barlad
Excell, Oradea
Serdra Impex, Caransebes
Apro Com, Slatina
Predvas, Brasov

PREMIUL PENTRU CEA MAI BUNA STRATEGIE DE MARKETING ÎN CATEGORIA 0-100 MP
AF Spinu Florin, Gura Humorului
Doratin Impex, Comanesti
Mitexim, Dorohoi
Coral Petcom, Bucuresti
Admir, Botosani

PREMIUL PENTRU CEA MAI BUNA STRATEGIE DE MARKETING ÎN CATEGORIA 100,1-200 MP
Paco Prod Serv, Focsani
Berlin, Barlad

PREMIUL PENTRU CEL MAI BUN MAGAZIN SPECIALIZAT
AF Spinu Florin, Gura Humorului
Paco Prod Serv, Focsani
Doratin Impex, Comanesti
Berlin, Barlad
Admir, Botosani

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/premiile-comertului-traditional-editia-a-iv-a-2009-23-de-candidati-in-finala-premiilor-comertului-traditional