Senior Interactive gestioneaza comunicarea online pentru Philip Morris Trading

BUCURESTI - 15 februarie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Senior Interactive gestioneaza comunicarea online pentru Philip Morris in Romania pentru portofoliul de branduri prezente pe piata locala: Marlboro, Parliament, L&M, Virginia Slims. Senior Interactive va asigura servicii de strategie de comunicare online, creatie si dezvoltare pentru site-urile Philip Morris, in colaborare cu Leo Burnett si Starcom Direct.

Senior Interactive gestioneaza comunicarea online pentru Philip Morris Trading

„Internetul este un canal de comunicare a carui importanta a crescut semnificativ in ultimii ani in piata romaneasca. Philip Morris a ales, in urma unui proces de selectie, agentia Senior Interactive pentru a defini si implementa strategia de comunicare interactiva. Decizia de a creste si diversifica creativ modalitatile de comunicare interactiva, ne ajuta sa raspundem preferintelor si obiceiurilor actuale ale fumatorilor adulti. Toata comunicarea de marketing in industria in care activam necesita o abordare specifica si se face intr-o maniera restrictionata doar catre adultii fumatori, in acord cu principiile Philip Morris de a promova marcile sale intr-o maniera responsabila,” a declarat Diana Crisan, Direct Marketing Manager, Philip Morris Romania.

'Ne bucura rezultatele obtinute deja din colaborarea cu Senior Interactive in proiectele Philip Morris. Pasiunea noastra pentru direct marketing si expertiza pe care o avem in domeniu, combinata cu experienta comunicarii online cu care contribuie Senior se dovedeste a fi o combinatie eficienta, pe care o punem in slujba clientilor nostri comuni', a declarat Bogdan Vasile, Director Executiv la Starcom Direct.

„Colaborarea cu Philip Morris este o ocazie minunata pentru noi de a lucra pentru branduri faimoase, a caror constructie strategica o admiram. Este o ocazie pentru noi de a raspunde standardelor unei companii prestigioase cu experienta pe care am acumulat-o in dezvoltarea a numeroase campanii de comunicare si marketing online. Provocarea noastra este de a diversifica modalitatile de exprimare a acestor branduri prin intemediul online-ului si de a demonstra inca o data rezultatele excelente ce se pot obtine printr-o prezenta eficienta si inteligenta pe Internet”, a declarat Mihai Tataru, Managing Partner la Senior Interactive.

Despre Senior Interactive
Senior Interactive este o agentie full-service de comunicare online. Ritmul constant de crestere, cifra de afaceri si amploarea proiectelor desfasurate, recomanda Senior Interactive ca unul dintre principalii jucatori pe piata romaneasca de consultanta, design si dezvoltare de campanii de marketing si comunicare online. Senior Interactive este o companie membra a Senior Group (www.seniorgroup.ro). Principalele servicii oferite sunt: consultanta si strategia de comunicare online, mecanisme de campanii online, web design si web development, integrare cu campanii si promotii offline, search engine optimisation, dezvoltarea de advergames si online media planning.

Printre cei ce au ales sa foloseasca serviciile Senior Interactive se numara: Gazeta Sporturilor (Unlimited Sport Media), Heineken Romania (Heineken, Golden Brau, Goesser), Koh-I-Noor Romania, Ferrero (Kinder Bueno), Philip Morris (Marlboro, Parliament, L&M, Virginia Slims), Renault Romania, RTR (Renault Technologie Roumanie), Romconstruct, Solvay Pharmaceuticals, StanleyBet Romania, Unilever SCE (Sunsilk, Axe), Vitan Towers