Heineken Music si The Mission te invita la cel mai mare eveniment pe plaja din Romania: concertul Fatboy Slim

BUCURESTI - 11 iulie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Heineken Music organizeaza in perioada 5 – 29 iulie 2006 campania promotionala “Fatboy Slim”. Intra in competitie online, pe http://fatboyslim.heinekenmusic.ro, joaca-te, acumuleaza puncte si poti castiga bilete si invitatii VIP la cel mai tare eveniment al verii: concertul Fatboy Slim din 5 august, de la Ultima Playa, in Mamaia.

Heineken Music si The Mission te invita la cel mai mare eveniment pe plaja din Romania: concertul Fatboy Slim

Promotia este o invitatie la distractie, pe o platforma online, care ofera sansa castigarii de bilete si invitatii VIP la concert. Mecanismul este simplu: participantii trebuie sa acceseze site-ul http://fatboyslim.heinekenmusic.ro, sa intre in joc si sa acumuleze puncte pentru a castiga premii, in functie de clasamentul zilnic si de cel saptamanal.

Zilnic, utilizatorii aflati pe primele 2 locuri in topul punctelor castiga bilete de intrare la eveniment. Primii 2 utilizatori ce au acumulat cel mai mare punctaj de-a lungul saptamanii castiga cate o invitatie VIP, constand intr-un pachet complet pentru 2 persoane, cazare o noapte la Hotel Riviera in Mamaia, intrare la concert si acces la petrecerea VIP din locatia Ultima Playa. Numarul premiilor puse in joc este de 50 de bilete la concert si 10 invitatii VIP.

In 5 august, la Ultima Playa din Mamaia, ai ocazia sa participi la cel mai mare eveniment al verii, alaturi de unul dintre cei mai celebri DJ din lume. Mobilizeaza-te si strange-ti prietenii pentru cel mai mare concert pe plaja din Romania si castiga in joaca bilete. Mare, distractie si muzica buna - sunt ingredientele perfecte pentru un eveniment cum nu ai mai vazut pana acum.

Conceptul si platforma online pentru desfasurarea promotiei sunt dezvoltate de Senior Software, in colaborare cu agentia Grey Worldwide Romania.

Despre Senior Software

Marca Heineken este prezenta in peste 170 de tari din intreaga lume. In 2004, volumul total de vanzari al grupului Heineken a fost de aproximativ 122 de milioane hectolitri, din care vanzarile marcii Heineken s-au ridicat la 23 de milioane hl.

Heineken face parte din portofoliul BRAU UNION Romania, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.


pr@seniorsoftware.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-software/heineken-music-si-the-mission-te-invita-la-cel-mai-mare-eveniment-pe-plaja-din-romania-concertul-fatboy-slim