Se extinde Vitantis Shopping Center: un nou parc de retail poziţionat strategic pe harta centrelor comerciale din Capitală

BUCURESTI - 19 septembrie 2008

Comunicat tip General in Constructii

Începând de mâine, 19 septembrie 2008, bucureştenii vor putea beneficia pe deplin de cel mai nou parc de retail din Capitală şi cel mai mare din zona de sud a Bucureştiului. Vitantis Shopping Center anunţă deschiderea pentru public a unei Galerii Comerciale cu 75 de magazine şi restaurante şi a magazinului Mobila Bontaş, aceasta reprezentând etapa a treia a proiectului. Aceste locaţii completează oferta centrului comercial care mai cuprinde: magazinul “Do-It-Yourself” – Praktiker, hypermarketul Carrefour şi retailer-ul de electronice şi electrocasnice Technomarket.

Equest Balkan Properties a investit peste 70 milioane de euro pentru realizarea Vitantis Shopping Center, unul dintre cele mai importante proiecte ale pieţei bucureştene de retail. “Am considerat, încă de la începutul proiectului, că locaţia aleasă – la graniţa sectoarelor 3 şi 4 ale Capitalei –oferă un potenţial maxim pentru un parc de retail bine gândit. Acest lucru este deja dovedit prin succesul pe care Vitantis l-a înregistrat încă de la primele două faze ale dezvoltării. Am cuantificat succesul prin numărul mare de vizitatori înregistat până în prezent, dar şi pe baza unui studiu de piaţă care a evidenţiat un grad ridicat de satisfacţie a consumatorilor noștri”, susţine Vlad Dragoescu, Investment Partner, în cadrul companiei Equest Balkan Properties.

Cushman & Wakefield Activ Consulting este furnizorul exclusiv al serviciilor de închiriere şi managementul proprietăţii pentru Vitantis Shopping Center. “Zona de sud a Bucureştiului reprezintă o aglomerare urbană care nu a beneficiat de atenţia cuvenită din partea dezvoltatorilor imobiliari din piaţa de retail. Noi am încercat să înţelegem cât mai corect nevoile consumatorilor din această arie şi să venim în întâmpinarea populaţiei printr-un mix de retaileri care să îmbine cât mai atractiv nevoia de modernitate cu un nivel accesibil al preţurilor”, a declarat Răzvan Gheorghe, Director General Cushman & Wakefield Activ Consulting.

Impactul local
Decizia de a dezvolta Vitantis Shopping Center s-a bazat pe potenţialul deosebit al zonei, însă a luat în considerare şi raţiuni de ordin social şi urbanistic. “Ritmul tot mai alert al vieţii cotidiene ne determină să considerăm timpul factorul principal în alegerea unei locaţii pentru cumpărături. Odată cu deschiderea Vitantis, consumatorii din zonă pot îmbina în mod fericit restricţiile de timp cu satisfacţia de a face cumpărături într-o locaţie axată pe necesităţile lor”, consideră Andrei Bîrsan, Head of Shopping Centers, Cushman & Wakefield Activ Consulting.

Vlad Dragoescu a urmărit dezvoltarea Centrului Comercial şi a putut constata, astfel, impactul pe care acesta îl are asupra zonei. “Construcţia în sine a Vitantis Shopping Center creează plus valoare zonei printr-o arhitectură contemporană, integrată în peisaj, definită prin materiale şi accesorii de cea mai bună calitate. Un spaţiu elegant şi primitor dedicat bucureştenilor”, este de părere domnul Dragoescu.

Despre Vitantis Shopping Center
Investiţia de peste 70 milioane de euro s-a concretizat într-un parc de retail cu o suprafaţă de aprox. 33.000 m2 închiriabili. Construcţia se împarte în două corpuri de clădire, fiecare dintre ele structurate pe două niveluri. Unul dintre corpuri include Carrefour şi Galeria Comercială, iar celălalt Praktiker, Technomarket şi Mobilă Bontaş. Pentru a facilita trecerea de la un corp la celălalt, constructorii au prevăzut o pasarelă la nivelul etajului întâi. Pentru confortul clienţilor săi, Vitantis Shopping Center dispune de o parcare generoasă cu 1.000 de locuri.


Localizare:
Vitantis Shopping Center este localizat în sectorul 4 al Capitalei, în sud-estul oraşului, la intersecţia dintre două mari zone rezidenţiale: Berceni - în sud şi Titan - în est, în șoseaua Vitan-Bârzești nr. 7A. Accesul în locaţie se poate face cu ajutorul liniilor RATB 123 şi 124 sau cu microbuzele puse la dispoziție în mod gratuit de Vitantis. Accesul cu mașina se face direct din Șoseaua Vitan - Bârzești în parcarea dedicată centrului.

Ancore:
Praktiker. Deschiderea magazinului Praktiker de 8000 mp închiriabili, în decembrie 2006, a reprezentat finalizarea primei etape de dezvoltare a Centrului Comercial Vitantis. În prezent, Praktiker România este cea mai extinsă reţea de magazine “Do-It-Yourself” din ţară. Cu un total de 23 de magazine, Praktiker însumează 153.000 m2 suprafaţă de vânzare, incluzând şi locaţia din Vitan.

Carrefour. Carrefour Vitan s-a deschis pentru public pe 1 iulie 2008, în cea de-a doua fază de dezvoltare a Vitantis Shopping Center. Magazinul se întinde pe o suprafaţă de aprox. 6.600 m2 închiriabili și comercializează o gamă de 33.000 de produse. Astfel, Carrefour Romania numără deja şase hypermarket-uri în Capitală şi cincisprezece la nivelul întregii ţări.

Technomarket. Reprezintă o reţea regională de magazine electrice și electrocasnice care s-a impus deja pe piaţa bulgară ca lider incontestabil. Retailerul este parte a companiei britanice de investiţii Equest Balkan Properties şi distribuitor exclusiv în Bulgaria a renumitelor branduri Samsung, Panasonic, Electrolux/AEG/Zanussi şi Blaupunkt. Magazinul Technomarket din cadrul Vitantis Shopping Center este primul deschis în Bucureşti, având o suprafață închiriabilă de 3700 mp.

Mobilă Bontaş. Reţeaua autohtonă a retailerului de mobilier a intrat pe piaţa Bucureşteană prin inaugurarea locaţiei din Vitantis Shopping Center care ocupă aprox 3.000 m2 închiriabili. Alte patru hypermagazine de mobilă sunt deschise în ţară. Cifra de afaceri estimată pentru 2008 la nivelul companiei este de 8 milioane de euro, cu 25% mai mult decât în 2007.

Galeria Comercială. Ocupă o suprafaţă închiriabilă de aprox. 11.600 m2, distribuită pe 2 niveluri. Include un mix de retail generos şi echilibrat. Iată câteva exemple:
-îmbrăcăminte: Kenvelo, Lee Cooper, Moa, Body Talk, Tom Tailor, Gin Tonic, October, Steilmann, Reserved, Intersport, Peak, Crop Town, Bad Axel, Tina R, Champion, Secuiana, DiNano by Siltex, Pandora, Ravioli, Takko;
-bijuterii şi accesorii: You & Me, Sevda, Meli Melo, Woman Instinct, Fu-Fa, Optiplaza; On Time ;
-lenjerie: Jolidon, Milavitsa, Estelle Adony, Skiny;
-articole pentru copii: Toy Concept, Sarabanda, Kid Land si Alabala Kids;
-produse de parfumerie şi cosmetică: Ina Center & produse farmaceutice: Centrofarm;
-produse de marochinărie şi încălțăminte: Leather Point, Reno, Leonardo, MBT, el Vison;
-telefonie mobilă: Germanos, Internity şi Arsis - dealer Vodafone, Fonomat - dealer Orange;
-componente PC: Ultra Pro, Laptop Arena și MCS;
-produse de presă şi papetărie: Inmedio;
-articole de voiaj Mirano şi decoraţiuni Bamboo;
-servicii: Evidence Beauty Salon, BRD, Blue Clean;
-zona food court: Betty Ice, Spring Time, Treff etc

Program de funcţionare:
Vitantis Shopping Center este deschis de luni până duminica între orele 09.00 – 22.00.



Vitantis Shopping Center în cifre

Investiţieaprox. 70.000.000 euro

Număr total angajaţiaprox. 2.000 angajați

Număr vizitatori estimaţi10.000 persoane/zi; 300.000 persoane/lunar

Suprafaţă totală închiriabilă aprox. 33.000 mp

Suprafaţă închiriabilă Galeria Comercială aprox. 11.600 mp

Magazine Galerie Comercială75 magazine

Suprafaţă Carrefour aprox. 6.600 mp

Suprafaţă Technomarketaprox. 3.700 mp

Suprafaţă închiriabilă Mobilă Bontaşaprox. 3.000 mp

Suprafaţă închiriabilă Praktikeraprox. 8.000 mp

Locuri de parcare1.000

Faze proiect semestrul II 2006 – deschidere Praktiker
iulie 2008 – deschidere Carrefour, Techomarket și galerie hypermarket
septembrie 2008 – deschidere Galerie Comercială și Mobilă Bontaș

Despre SENS.Atelier de Comunicare

Equest Balkan Properties
Equest Balkan Properties este o companie britanică specializată în investiţii imobiliare în regiunea de Sud-Est a Europei. Listarea la bursa AIM din Londra a debutat în decembrie 2005, la un preţ iniţial de 1 liră sterlină. Valoarea de piată a capitalului este estimată astăzi la
cca. 108,5 milioane lire sterline, echivalentul aproximativ a 137 milioane de euro.

Investiţia în România a companiei britanice se cifra la 116 milioane de euro, la finele anului 2007. Experţi imobiliari independenţi au evaluat valoarea proiectelor Equest pe piaţa autohtonă la 147,8 milioane de euro.

Vitantis Shopping Center este cea mai nouă investiţie a companiei britanice Equest Balkan Properties pe piaţa de retail din România. Fondul deţine, de asemenea, magazinul Technomarket, divizia pentru suprafeţe mari a retailerului Domo, la care Equest Balkan Properties este acţionar majoritar.

Cushman & Wakefield Activ Consulting
Cushman & Wakefield este cea mai mare companie cu capital privat din lume în domeniul imobiliar.
Fondată în 1917, compania deține 221 de birouri în 58 de ţări şi are peste 15.000 de angajaţi. Compania reprezintă clienţi care sunt mici întreprinzători sau mari companii prezente în topul “Fortune 500 companies”.
Oferă o gamă completă de servicii în cadrul a patru sectoare majore:
Tranzacţii, incluzând reprezentarea chiriaşilor şi a proprietarilor în servicii imobiliare pentru birouri, spaţii industriale şi de retail;
Pieţe de Capital, incluzând vânzări proprietăţi, managementul investiţiilor, servicii de evaluare, investiții bancare, finanţarea datoriilor şi a capitalului;
Soluţii Integrate, incluzând strategii imobiliare pentru corporaţii şi deţinători de proprietăţi imobiliare şi
Servicii de Consultanta, incluzând consultanţa în afaceri şi în domeniul imobiliar.

Biroul din Romania a fost deschis în ianuarie 2007 prin preluarea biroului asociat Activ Consulting, cu care se colabora de peste 11 ani, devenind astfel Cushman & Wakefield Activ Consulting.

Lider recunoscut în cercetarea globală imobiliară, compania publică un număr variat de rapoarte pentru toate sectoarele în care activează. Aceste rapoarte sunt disponibile în cadrul centrului său de informare online “Knowledge Center”, www.cushmanwakefield.com/knowledge
Anca TINC
Media & PR Executive
SENS.Atelier de Comunicare
Str. Dr. Iacob Felix, Nr. 11, Sector 1
Parter, Apt. 33
Mobil: (+4)0730-616-441
Tel: (+4)031-4252-350
Fax: (+4)031-4252-351
E-mail: anca.tinc@atelierdecomunicare.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sens-atelier-de-comunicare/se-extinde-vitantis-shopping-center-un-nou-parc-de-retail-pozitionat-strategic-pe-harta-centrelor-comerciale-din-capitala