A doua editie a 'Customer Service Conference'

BUCURESTI - 7 mai 2008

Comunicat tip General in Afaceri

4 speakeri internationali, 5 companii de renume, specialisti de top din Uniunea Europeana si Statele Unite, cele mai noi tehnici de business pentru a castiga avantaj competitiv pe piata, strategii de succes in customer service si peste 300 de participanti sunt cateva dintre motivele pentru care ar trebui sa participi la cea de-a doua editie a conferintei internationale 'Customer Service Conference'

A doua editie a 'Customer Service Conference'

Aflata la a doua editie, 'Customer Service Conference' isi doreste sa devina traditie si sa fie evenimentul anului in domeniul customer service, in Romania. Anul acesta, pe 29 mai, la Hotelul Radisson Sas din Bucuresti, sunt asteptati sa participe peste 300 de invitati.

Editia din 2007, desfasurata pe 25 mai la JW Marriott, a adus pe scena nume celebre precum: Chris Daffy, Directorul Academiei de Service Excellence(UK), Robert Crawford, Directorul Executiv al Institutului de Customer Service (UK), Yiannis Kalfakakos, Managing Director Starbucks Romania, Cipru si Grecia, Richard Moat, CEO Orange Romania si Kurt Strohmayer, General Manager JW Marriott Romania.

Pastrand traditia unor nume consacrate in domeniul customer service, anul acesta, in calitate de vorbitori vor fi prezenti: Chris Daffy, Directorul Academiei de Service Excellence(UK), Robert Crawford, Directorul Executiv al Institutului de Customer Service (UK), Lou Carbone, Fondator, Chief Experience Officer al Experience Engineering, Autor al faimoasei carti “Clued In”, Julie Robinson, former VP Virgin Atlantic, Customer Service Director si mana dreapta a celebrului Richard Branson (fondatorul grupului Virgin) si Marius Persinaru, General Manager, Xerox Romania si Republica Moldova.

Conferinta este un cadru exceptional pentru a oferi participantilor cei mai buni speakeri pe
Customer Service Management, cea mai buna experienta de business si studii de caz din domeniu si creaza acel cadru propice de interactiune pentru cei mai activi oameni din domeniul CSM.

3 motive pentru a participa la conferinta:
1. Cel mai important eveniment pe Customer Service si Customer Experience Management din Romania!
2. O oportunitate unica de a intalni si impartasi experiente cu specialisti de top pe Customer Service din Uniunea Europeana si Statele Unite ale Americii!
3.Locul potrivit daca va pasa de clientii d-voastra si vreti sa aflati tehnici de loializare a acestora!

Aflati mai multe despre aceasta conferinta accesand site-ul nostru www.servicexcellence.ro

“If you really want your existing customers to become customers for life, start treating them as if they already were” (Chris Daffy – “Once a Customer, Always a Customer”)


Despre SES - Service Excellence Solutions

SES – Service Excellence Solutions este o companie tanara si dinamica ce ofera servicii de Consultanta, Recrutare, Training & Development si Very Important Speaker Events, specializate pe segmentul esential al pietei in continua dezvoltare – Servirea Clientilor.
Tudor Trof
0749155482
office@servicexcellence.ro