Afla ce face diferenta astazi in servicii si cum poti avea clienti fideli cu costuri reduse

BUCURESTI - 14 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Pe o piata din ce in ce mai competitiva, sa atragi noi clienti este mult mai scump decat sa pastrezi clientii pe care deja ii ai. Orice companie isi doreste sa aiba clienti loiali, care nu numai sa ramana fideli de-a lungul timpului, dar sa si cumpere mai mult. Service Excellence Solutions, impreuna cu expertul britanic numarul 1 in customer service, Chris Daffy, Directorul Academiei de Service Excellence, va invita sa participati la un seminar public care va schimba perspectiva asupra 'relatiei cu clientii'.

Seminarul va avea loc pe data de 28 si 29 noiembrie 2007, la Muzeul National Cotroceni, Bucuresti si reprezinta o sansa unica de a invata de la expertul de top Chris Daffy despre cum se creeaza experiente memorabile clientilor.

Printre cei 40 de participanti se numara manageri de HR, PR, CRM, Marketing, Corporate sau Retail Units, care redacteaza strategiile de Customer Service.

Seminarul « Customer Experience Management » este un eveniment de 2 zile pentru middle si junior management avand ca tema centrala cum se poate sustine performanta business-lui prin oferirea de experiente memorabile pentru clientii nostri. Participantii inteleg conexiunile dintre concepte precum serviciu, cultura, leadership si strategie si realizeaza cum sa le foloseasca pentru a imbunatati competitivitatea si profitabilitatea companiei.

Studiile arata ca a oferi servicii clientilor nu mai este suficient pentru a avea succes pe piata. Acum, companiile trebuie sa inteleaga ca pasul urmator este de a oferi clientilor experiente care sa ii determine pe acestia sa cumpere iar si iar si sa devina clienti fideli.

'Customer Experience Management' este o experienta care va aduce o noua perspectiva asupra modului in care customer service-ul se afla in centrul afacerii dumneavoastra, precum si modalitatile prin care acesta poate sa faca diferenta dintre locul 1 si restul competitorilor de pe piata.

Despre SES - Service Excellence Solutions

SES – Service Excellence Solutions este o companie tanara si dinamica ce ofera servicii de Consultanta, Recrutare, Training & Development si Very Important Speaker Events, specializate pe segmentul esential al pietei in continua dezvoltare – Servirea Clientilor.
Tudor Trof
Marketing&Sales Officer
Tel. 23311224
Fax. 2331226
Web. www.servicexcellence.ro

office@servicexcellence.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ses-service-excellence-solutions/afla-ce-face-diferenta-astazi-in-servicii-si-cum-poti-avea-clienti-fideli-cu-costuri-reduse