Afla cum poti avea CLIENTI PE VIATA

BUCURESTI - 1 octombrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Orice companie isi doreste sa aiba clienti loiali, care nu numai sa ramana fideli de-a lungul timpului, dar sa si cumpere mai mult. Service Excellence Solutions, impreuna cu expertul britanic numarul 1 in customer service, Chris Daffy, Directorul Academiei de Service Excellence, UK, va invita sa participati la un seminar public care va schimba perspectiva asupra 'relatiei cu clientii'.

Seminarul va avea loc pe data de 24 si 25 septembrie 2007, la JW Marriott Hotel, Bucuresti si reprezinta o sansa unica de a invata de la expertul de top Chris Daffy despre cum sa creeaza experiente memorabile clientilor.

Printre cei 40 de participanti se numara manageri de HR, PR, CRM, Marketing, Corporate sau Retail Units care redacteaza strategiile de Customer Service.

Seminarul « Customers for life » este un eveniment de 2 zile pentru middle si junior management avand ca tema centrala Addictive Customer Experiences si cum se poate crea si sustine performanta business-lui prin Customer Experience Management. Participantii inteleg conexiunile dintre concepte precum serviciu, cultura, leadership si strategie si realizeaza cum sa le foloseasca pentru a imbunatati competitivitatea si profitabilitatea companiei.

Pentru a afla mai multe despre ce puteti invata in cadrul seminarului si care sunt beneficiile asupra angajatilor si companiei dumneavoastra, va rugam accesati pagina de internet www.servicexcellece.ro

Despre SES - Service Excellence Solutions

SES – Service Excellence Solutions este o companie tanara si dinamica ce ofera servicii de Consultanta, Recrutare, Training&Development si Very Important Speaker Events, specializate pe segmentul esential al pietei in continua dezvoltare – Servirea Clientilor.
Tudor Trof
Marketing&Sales Officer
Tel. 23311224
Fax. 2331226
Mobil. 0722.584.282
Web. www.servicexcellence.ro
Mail. office@servicexcellence.ro

office@servicexcellence.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ses-service-excellence-solutions/afla-cum-poti-avea-clienti-pe-viata