Customer Experience Management Public Seminar

Locul desfasurarii: Muzeul National Cotroceni

Organizator: Service Excellence Solutions

Customer Experience Management Public Seminar

Ce este acest seminar?
Un seminar de 2 zile care va invata tehnicile prin care puteti sa creati experiente memorabile pentru clientii d-voastra si astfel sa-i transformati in clienti pe viata.

Cand este?
31 Martie - 1 Aprilie 2008

Cine preda cursul?
Chris Daffy, Directorul Academiei de Service Excellence, UK si Mihai Maties, Directorul General al Service Excellence Solutions

Cine e asteptat sa participe?
Ne asteptam sa participe 40 de participanti
- Manageri si sefi de departamente
- Directori de Customer Service, CRM, Marketing, Vanzari, PR, HR si alti directori de divizii corporate sau retail si alte departamente conexe.

Ce vor invata participantii?
- De ce si cum influenteaza experientele comportamentul clientului ?
- Cum influenteaza problemele interne din afacere experientele externe?
- Maniera potrivita de leadership in customer service.
- Cele mai bune metode de a crea sisteme si procese care sa sustina pozitiv modalitatea de livrare a serviciilor catre clienti
- Cum sa creezi o cultura organizationala bazata pe oferirea de servicii?
- Cum sa transformi in mod corect viziunea companiei angajatilor si sa-i motivezi sa realizeze tintele afacerii?
- Transformarea serviciilor si produselor obisnuite in experiente memorabile pentru clienti
- Colaborarea sustinuta pentru atingerea succesului
- Transformarea ideilor in planuri de actiune.

Pentru mai multe detalii legate de pret sau pentru a va inscrie, va rugam accesati site-ul nostru sau contactati-ne la telefon.

Tudor Trof
021.231.39.48

Despre SES - SERVICE EXCELLENCE SOLUTIONS

SES – Service Excellence Solutions este o companie tanara si dinamica ce ofera servicii de Consultanta, Recrutare, Training & Development si Very Important Speaker Events, specializate pe segmentul esential al pietei in continua dezvoltare – Servirea Clientilor.

Participare: Intrare libera