Customer Experience Master Class

Locul desfasurarii: Bucuresti

Organizator: Service Excellence Solutions

Un workshop unic cu Lou Carbone si Chris Daffy care va vor explica cum sa progresati de la clasicul “make it and sell it” la perspectiva prin care veti stii sa folositi experienta oferita clientilor in favoarea d-voastra si ca element central al business-ului d-voastra.

Acest workshop va fi interactiv si va ofera oportunitatea de a discuta propria d-voastra piata sau situatii de business.

Pana la finalul workshop-ului veti stii de ce si cum pot fi folosite experientele pentru clienti in avantajul organizatiei d-voastra. Veti stii care sunt elementele cheie pe care trebuie sa le aveti pentru a incepe si veti intelege cum sa transformati acest lucru in activitati zilnice si sistematice ale afacerii d-voastra, precum si cum pot acestea sa fie sustenabile.

Veti invata:
Cum poate o conexiune emotionala cu clientii d-voastra sa creeze diferentierea si avantaj competitiv.

Impactul pe care cultura organizationala o are asupra succesului oricarei experiente create.

Impactul strategiei de creare a experientelor pentru client asupra performantei propriilor angajati.



Tudor Trof
0749155482

Despre SES - SERVICE EXCELLENCE SOLUTIONS

SES – Service Excellence Solutions este o companie tanara si dinamica ce ofera servicii de Consultanta, Recrutare, Training & Development si Very Important Speaker Events, specializate pe segmentul esential al pietei in continua dezvoltare – Servirea Clientilor.

Participare: Intrare libera